WIEDEŃ Włochy 111 miejsc przewodnik EMONS (6910829345)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
54,90 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,90 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,90 zł
  • Pocztex Kurier48 9,90 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rok wydania (xxxx): 2016
  • okładka: miękka
  • język: angielski
  • typ publikacji: przewodnik
  • kondycja: bez śladów używania
  • waga (z opakowaniem): 0.49 [kg]

opis

SZYBKA WYSYŁKA LUB ODBIÓR ZAMÓWIENIA W NASZYCH KSIĘGARNIACH: KRAKÓW, ŁÓDŹ, WARSZAWA

111 Places in Vienna That You Shouldn't Miss / 9783954512065


Informacje dodatkowe:

Rodzaj produktu przewodnik
Wydawca Emons
Rodzaj przewodnika ilustrowany
Język angielski
Data wydania 01-10-2016
Wydanie II
Oprawa miękka
Ilość stron 240
Zdjęcia ilość 115
Wymiary / mm 135x205
Wysokość / mm 20
Waga / gr 489
ean 9783954512065
ISBN 978-3-95451-206-5


Wiener Schnitzel, apple strudel, the Prater, Schönbrunn, and the Beautiful Blue Danube? The Viennese are proud of the fact that in Austria's capital, even the sights are really worth seeing. Beyond the well-trodden paths, however, a completely unknown, kinky, even morbid Vienna can be found with less icing and dreams of waltzes and more living and dying (after all, the saying goes that Vienna is the most beautiful place in the world to die in). The city lives up to its reputation from unaccustomed perspectives as well: a slaughterhouse in which hippie idol Leonard Cohen was once a squatter; a museum with murderers; an 18th-century looney bin shaped like a UFO; a store for erotic underwear in an Archbishop's palace; Trotsky's garden; the corner on which Third Man Harry Lime supposedly died in an accident; narrow 16th-century alleyways and, of course, all the Kafka, coffeehouse culture, and Klimt you can soak up; famous assassinations and grim reminders of the Nazi past. This guide will introduce you to a Vienna that is still alive although it's bursting with history - the pulsating city which many consider the most beautiful in Central Europe.

Peter Eickhoff is an author and photographer. He has written guide books to the Lower Rhine and Düsseldorf, and regularly produces portraits of European cities for culinary guides. Karl Haimel was born in Leopoldstadt in Vienna. After living for periods in Germany, Canada, Peru and Venezuela, he is now back in Vienna. His photography has been shown at exhibitions in Bogotá, Havana, Cracow, Lima, Helsinki, Moscow and Prague.

NASZE AUKCJE

- Atlasy - Przewodniki - Literatura podróżnicza - Fotografia - poradniki - Mapy - Mapy ścienne - Globusy - Globobar - Żeglarstwo - Wszystkie nasze aukcje

MAPY, PRZEWODNIKI - Szeroki wybór przewodników Pascal, Bezdroża, Lonely Planet, Rough Guide i innych

- Albania - Alpy - Austria - Bułgaria - Chiny - Chorwacja - Czarnogóra - Czechy - Egipt - Europa
- Francja - Grecja - Hiszpania - Indie - Kenia - Maroko - Niemcy - Norwegia - Polska - Portugalia
- Skandynawia - Słowacja - Szwecja - Tajlandia - Tunezja - Turcja - USA - Węgry - Wietnam - Włochy
TOP PRODUKTY Z NASZEJ OFERTY. PRZEWODNIKI, MAPY, LITERATURA PODRÓŻNICZA, GLOBUSY
© UltraPanel
LITERATURA PODRÓŻNICZA - COŚ DOBREGO DO POCZYTANIA :-)
© UltraPanel
GLOBUSY PODŚWIETLANE, GLOBUSY SZKOLNE, GLOBOBARY - POMYSŁ NA PREZENT
© UltraPanel
MAPY ŚCIENNE - DO BIURA, GABINETU, MIESZKANIA
© UltraPanel
PUZZLE
© UltraPanel

O nas Nasze aukcje Nasz sklep Komentarze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
8,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
12,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
9,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
9,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
16,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
13,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
13,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Punkty odbioru

Księgarnia ArtTravel Gdańsk
Sobótki 1/2
80-247 Gdańsk
email: gdansk@arttravel.pl
tel.: 533 049 533

  • Poniedziałek - Piątek 10:00 - 18:00
  • Sobota 10:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Do odbioru w 2 dni robocze
Poinformujemy o terminie odbioru

Księgarnia ArtTravel Kraków
Dietla 75
31-050 Kraków
email: krakow@arttravel.pl
tel.: 533 552 533

  • Poniedziałek - Piątek 10:00 - 18:00
  • Sobota 10:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Do odbioru w 2 dni robocze
Poinformujemy o terminie odbioru

Księgarnia ArtTravel Łódź
Gdańska 145
90-536 Łódź
email: sklep@arttravel.pl
tel.: 533 606 533

  • Poniedziałek - Piątek 08:30 - 18:00
  • Sobota 10:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Do odbioru w 1 dzień roboczy
Poinformujemy o terminie odbioru

Księgarnia ArtTravel Warszawa
al. Jana Pawła II 45a lokal 50
01-001 Warszawa
email: warszawa@arttravel.pl
tel.: 533 067 533

  • Poniedziałek - Piątek 11:00 - 19:00
  • Sobota 10:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Do odbioru w 2 dni robocze
Poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje

Odbiór zamówień w naszych sklepach bez dodatkowych opłat:

Kraków, ulica Dietla 75

Łódź, ulica Gdańska 145.

Warszawa, al. Jana Pawła II 45a/50, Pasaż Muranów

Możliwość zapłaty kartą na miejscy przy odbiorze.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

ArtTravel
Gdańska 145
90-536 Łódź
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE WAD PRODUKTÓW 1. SPRZEDAWCA przestrzega obowiązku dostarczania PRODUKTÓW bez wad. 2. W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576. 3. KLIENT ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz (i) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, (ii) nie ma właściwości, o których KLIENT został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, (iii) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, (iv) została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez KLIENTA towar (i) jest własnością osoby trzeciej, (ii) jest obciążony prawem osoby trzeciej albo (iii) cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 4. W sytuacji wystąpienia wady KLIENT może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany towaru na nowy; b) naprawy towaru; c) obniżenia ceny; d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 5. Wybór żądania zależy od KLIENTA. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; b) charakter wady – istotna czy nieistotna; c) to, czy towar był wcześniej reklamowany. 6. Jeśli KLIENT żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KLIENTA: a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY albo b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. 7. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KLIENT może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. 8. SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny. 9. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy KLIENTA. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, KLIENT powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. 10. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail allegro@arttravel.pl 11. Jeżeli żądanie złożone przez KLIENTA przy reklamacji dotyczy: a) naprawy towaru, b) wymiany towaru na nowy, c) obniżenia ceny towaru, to na SPRZEDAWCY spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. 12.Reklamowane PRODUKTY należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres ArtTravel, ul. Gdańska 145 90-536 Łódź Z DOPISKIEM \\\\\\\"REKLAMACJA Arttravel\\\\\\\" albo złożyć reklamacje bezpośrednio w sklepie SPRZEDAWCY, w której dokonano odbioru PRODUKTU. 13. Koszty poniesione przez KLIENTA związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez SPRZEDAWCĘ. Zachęcamy do sprawdzenia zawartości przesyłki, jeśli jej opakowanie zostało uszkodzone podczas dostawy, a następnie do wypisanie protokołu szkody wspólnie z dostawcą. Pomoże to przy rozpatrywaniu reklamacji. Prosimy o kontakt w przypadku, kiedy produkt jest uszkodzony lub ma wady fabryczne prosimy o niezwłoczny kontakt. Wspólnie ustalimy dalsze postępowanie oraz formę zwrotu. Jest to szczególnie ważne przy reklamacjach produktów takich, jak globus czy mapa ścienna. W pozostałych przypadkach można przesłać reklamowany produkt pocztą na adres SPRZEDAWCY.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ArtTravel
Gdańska 145
90-536 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ZWROT ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW - ODSTĄPIENIE OD UMOWY: 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KLIENT który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak KLIENT wybrał sposób dostarczenia PRODUKTU inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia PRODUKTU w posiadanie przez KLIENTA lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KLIENT powinien poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. KIENT może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy [wzór poniżej]. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe. 4. W przypadku, gdy KLIENT dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy podać rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone środki. 5. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich PRODUKTÓW objętych zamówieniem albo ich części. 6. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 7. SPRZEDAWCA zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając skan oświadczenia na adres e-mail: allegro@arttravel.pl Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: ArtTravel ul. Gdańska 145 90-536 Łódź z sugerowanym dopiskiem „odstąpienie od umowy”. SPRZEDAWCA za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyła KLIENTOWI potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 8. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą. 9. SPRZEDAWCA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia KLIENTA o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca KLIENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do KLIENTA. SPRZEDAWCA może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od KLIENTA do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez KLIENTA dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10. KLIENT pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania. 11. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KLIENT. W przypadku, gdy KLIENT za PRODUKT dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. 12. KLIENT ma obowiązek zwrócić przesyłką PRODUKT SPRZEDAWCY lub przekazać ją osobie upoważnionej przez SPRZEDAWCĘ do odbioru w dowolnym sklepie SPRZEDAWCY niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 13. KLIENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości PRODUKTU będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania PRODUKTU. 14. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje KLIENTOWI, w przypadku gdy (i) przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, (ii) umowa dotyczy dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.