Wiązka wtryskiwaczy Audi A3 8V Golf VII 06L971627A (6541304387)

8 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
100,00 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • lokalizacja: Zabrze, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: volkswagen (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

Audi A1/S1 8X Lift, A3/S3 8V, A4 8K Lift, A5 8T Lift, A6 4G Lift, A7 4G8 Lift, Q3 8U Lift, Q5 8R Lift, TT/TTS 8S;

VW Golf VII GTI/Golf VII R, Polo 6C GTI, Scirocco 1K8 Lift, Tiguan 5NA;

Seat Leon/Leon Cupra 5F;

Skoda Superb III

Przedmiotem sprzedaży jest wiązka wtryskiwaczy paliwa do w/w samochodów marki Audi, VW, Seat i Skoda z silnikiem 1.8TSI/TFSI i 2.0TSI/TFSI

Część pochodzi z samochodu po przebiegu 46 tyś. km.

Nr katalogowy: 06L971627A

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 22 1910 1048 2516 5158 7224 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

SnT Automotive Tomasz Szuter, Sebastian Domagała S.C.
Bytomska 34
41-803 Zabrze
NIP: 6482771927
REGON: 243657453

SnT Automotive Tomasz Szuter, Sebastian Domagała S.C. 

Bytomska 34, 41-803 Zabrze 

NIP: 6482771927 

REGON: 243657453

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:30 - 16:30
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

W naszym sklepie stawiamy na zadowolenie Klientów. Sprawdź, a na pewno nie pożałujesz.


Jesteśmy dostępni również przez WhatsApp oraz Viber.


Zajrzyj na nasz profil na Facebook'u www.facebook.pl/sntauto

oraz na Instagramie: www.instagram.com/sntauto


We speak English | Worldwide shipping 


Pozdrawiamy

Sebastian i Tomek

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
SnT Automotive S.C.
Bytomska 34
41-803 Zabrze
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
SnT Automotive S.C.
Bytomska 34
41-803 Zabrze
PL
Dodatkowe informacje


Poniższy opis określa zasady naszej odpowiedzialności z tytułu rękojmi za sprzedane przedmioty oraz sposób postępowania w przypadku wystąpienia wady w przedmiocie zakupionym w naszym sklepie. 


Za wszystkie sprzedawane przedmioty odpowiadamy przed Konsumentem na zasadach rękojmi przez okres 12 miesięcy od daty wydania towaru.   


Nasza odpowiedzialność z tytułu rękojmi w przypadku zakupu przez kupującego nie będącego konsumentem jest wyłączona. Patrz dział Gwarancja rozruchowa. 


Nie odpowiadamy za wady sprzedawanego towaru powstałe w wyniku jego montażu przez osoby niewykwalifikowane i nieuprawnione do tego. 


Nie odpowiadamy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu ujawnione w opisie transakcji oraz wady wynikające z normalnego zużycia rzeczy używanej. 


Nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu rękojmi w przypadku przedmiotów 

  • uszkodzonych mechanicznie 
  • eksploatowanych niezgodnie z przeznaczeniem lub niewłaściwie konserwowanych 
  • w których naruszone zostały plomby gwarancyjne lub inne oznaczenie identyfikujące przedmiot w szczególności numer seryjny  

Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione przez Nabywcę wskutek wystąpienia wady.


Co masz zrobić w przypadku wykrycia wady? 


Przede wszystkim zachowaj spokój. ;) Niestety pomimo tego, że się staramy zdarza się, że coś pójdzie nie tak. Zgłoś nam ten fakt. Najlepiej drogą mailową na adres tomek@snta.pl. Opisz dokładnie kiedy i w jakich okolicznościach doszło to wykrycia wady. Postaraj się w kilku słowach opisać, na czym polega wykryta wada. Odezwiemy się jak najszybciej. Opisz również jakie masz oczekiwania w związku z zaistniałą wadą. Możesz domagać się wymiany, bądź naprawy przedmiotu, rabatu lub odstąpienia od umowy i zwrotu poniesionych koszów. Kolejnym krokiem jest odesłanie wadliwego przedmiotu, wraz z dowodem zakupu na adres podany w zakładce O sprzedającym. 


Co my robimy w przypadku wykrycia wady przez Kupującego


Zasadność reklamacji rozstrzygamy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia. 


W przypadku uznania, że reklamacja jest zasadna w zależności od tego o co nas poprosiłes/aś

  • Wymieniamy przedmiot na taki bez wad lub
  • Postaramy się jak najszybciej naprawić przedmiot lub
  • Obniżymy cenę do takiej, które będzie Cie satysfakcjonowała lub
  • Jeżeli wada jest istotna odstąpisz od umowy a my oddamy całość poniesionych kosztów


Nie martw się. W przypadku uznania zasadności reklamacji pokryjemy również uzasadnione ekonomicznie koszty przesyłki zwrotnej. Mała uwaga – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz takich, które noszą ślady mechanicznego uszkodzenia.


 
 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 2 miesiące

Dodatkowe informacje

Na wszystkie sprzedawane przedmioty udzielamy 60cio dniowej tak zwanej gwarancji rozruchowej liczonej od daty wydania towaru kupującemu. Gwarancji nie obejmują wady sprzedawanego towaru powstałe w wyniku jego montażu przez osoby niewykwalifikowane i nieuprawnione do tego. Nie odpowiadamy za wady przedmiotu ujawnione w opisie transakcji oraz wady wynikające z normalnego zużycia rzeczy używanej. Gwarancja nie dotyczy przedmiotów uszkodzonych mechanicznie, eksploatowanych niezgodnie z przeznaczeniem lub niewłaściwie konserwowanych oraz takich w których naruszone zostały plomby gwarancyjne lub inne oznaczenia identyfikujące przedmiot w szczególności numer seryjny Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione przez Nabywcę wskutek wystąpienia wady. Co masz zrobić w przypadku wykrycia wady? Przede wszystkim zachowaj spokój. ;) Niestety pomimo tego, że się staramy zdarza się, że coś pójdzie nie tak. Zgłoś nam ten fakt. Najlepiej drogą mailową na adres tomek@snta.pl. Opisz dokładnie kiedy i w jakich okolicznościach doszło to wykrycia wady. Postaraj się w kilku słowach opisać, na czym polega wykryta wada. Odezwiemy się jak najszybciej. Opisz również jakie masz oczekiwania w związku z zaistniałą sytuacją. Możesz domagać się wymiany, bądź naprawy przedmiotu, rabatu lub zwrotu poniesionych koszów. Kolejnym krokiem jest odesłanie wadliwego przedmiotu, wraz z dowodem zakupu na adres podany w zakładce O sprzedającym. Co my robimy w przypadku wykrycia wady przez Kupującego Zasadność reklamacji rozstrzygamy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia. Nie martw się. W przypadku uznania zasadności reklamacji pokryjemy również koszty przesyłki zwrotnej. Mała uwaga – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz takich, które noszą ślady mechanicznego uszkodzenia.