Wiązka Plug & Play DO PODŁĄCZANIA Audi MMI 2G (7112794213)

9 dni do końca
cena kup teraz
139,99 zł
z 30 sztuk
Dostawa
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • lokalizacja: Lublin Sklep Czechowska 10, Polska

opis

Mobilem

ul. Czechowska 10 lok. 34

20-072 Lublin

ZAPRASZAMY :

pon-piąt 10-18

sob. 10-14

+48 691 053 323

+48 81 442 11 70

GG: 3351604

skype: mobilem_grzegorz_wos

e-mail: INFO@mobilem.pl

Paczki "przelewowe" wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania przelewu na koncie.


Paczki "pobraniowe" wysyłamy w ciągu 1-3 dni od momentu otrzymania informacji z potwierdzeniem formy platności "pobranie"


Paczki wysylane Pocztą Polską wysyłane sa jako PRIORYTETOWE.

Paczki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej doręczane są zazwyczaj następnego dnia poprzez firmę kurierską MASTERLINK-DPD.

Do ceny towaru należy doliczyć

koszty wysyłki:

Poczta Polska

przelew na konto - 9 zł

pobranie - 15 zł


KURIER

przelew na konto - 30 zł

pobranie - 30 zł


Wszelkie dane niezbędne do dokonania przelewu otrzymasz po potwierdzeniu udziału w aukcji.

Przed kupnem zapoznaj się z zasadami opisanymi na stronie " o mnie" . Komentarz wystawiam zawsze jako drugi.

Wiązka plug&play do systemu AUDI MMI 2G

do podłączenia NAWIGACJI, AMI, ZMIENIARKI

Wiązka światłowodowo - elektryczna do podłączenia zewnętrznego urządzenia typu Nawigacja, Audi Music Interface AMI, Zmieniarka CD pod system Audi MMI 2G. Bez lutowania wiązka gwarantuje szybki i łatwy montaż dokładanego elementu.

MOŻLIWOŚĆ ODBIORU W SIEDZIBIE NASZEJ FIRMY

Zestaw zawiera :

NOWY, kabel Plug & Play elektryczno - światłowodowy, długość przewodu światlowodu około 60cm, długość przewodu elektrycznego około 32cm.

GWARANCJA 12 m-cy, kabel NOWY.

ZAPRASZAMY NA NASZE INNE AUKCJE

Kupując u nas mają Państwo pewność że zakupy, oraz wykone usługi są wykonywane przez firmę. Na wszystkie produkty jest udzielana gwarancja. Jesteśmy producentem, oraz importerem elementów elektronicznych, części zamiennych nowych i używanych. Stawiamy na wysoką jakość produktów oraz na zadowolenie naszych klientów. Jesteśmy regionalnym dystrybutorem marek : TOMTOM, Blaupunkt, Clarion, Phantom, Mobitel oraz wielu innych czołowych producentów.

Dostawa i płatność
od 9,00 zł

Lokalizacja: Lublin Sklep Czechowska 10, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
5
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Mobilem Grzegorz Woś
Narutowicza 23/1
20-004 Lublin
Dodatkowe informacje


Konto Mobilem jest prowadzone przez firmę Mobilem Grzegorz Woś z siedzibą w Lublinie, przy ul. Narutowicza 23/1, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Lublin. Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@mobilem.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: * imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, * datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, * przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, * wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji. Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@mobilem.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: MOBILEM ul. Czechowska 10 lok 34 20-072 Lublin Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy (należy wybrać jedną z wersji): * W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: 1.Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: * o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; * w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; * w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; * w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; * w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; * zawartej w drodze aukcji publicznej; * o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; * o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Oświadczam, że zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Oświadczam, że zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Mobilem Grzegorz Woś
Narutowicza 23/1
20-004 Lublin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Konto Mobilem jest prowadzone przez firmę Mobilem Grzegorz Woś z siedzibą w Lublinie, przy ul. Narutowicza 23/1, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Lublin. Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@mobilem.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: * imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, * datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, * przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, * wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji. Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@mobilem.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: MOBILEM ul. Czechowska 10 lok 34 20-072 Lublin Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy (należy wybrać jedną z wersji): * W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: 1.Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: * o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; * w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; * w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; * w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; * w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; * zawartej w drodze aukcji publicznej; * o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; * o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Oświadczam, że zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Oświadczam, że zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

O sprzedającym
Mobilem
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

325

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • +48 691 053 323
  • +48 81 442 11 70
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

zapraszamy do naszego sklepu : MOBILEM ul. Czechowska 10 lok 34 20-072 Lublin tel. 81 442 11 70 , 691 053 323 czynne pon-pią 10-18 sob 10-14
Numer oferty:7112794213
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii