Wiązanka nagrobna, ZESTAW, Wszystkich Św 15975 (6482080539)

cena kup teraz
115,80 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
Zakupy powyżej 350 zł
  • lokalizacja: Owińska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy

Oferta pochodzi z oficjalnego sklepu PrimaFlora na allegro
Opis produktu

Wiązanka nagrobna- komplet 15975/15975

nr kat. 15975/15975

O produkcie:

Przedmiotem aukcji jest wiązanka nagrobna-komplet na Wszystkich Świętych i inne okazje.


Komplet składa się z wiązanki nagrobnej leżącej i wiązanki w donicy wysokiej do wazonu.


Piękna i elegancka wiązanka nagrobna wykonana na podstawie donicy wysokiej obciążonej betonem w której znajduje się kompozycja wysokiej jakości kwiatów sztucznych. Wiązanki wykonujemy sami. Kompozycje mogą nieznacznie różnić się od siebie ze względu na różną dostępność kwiatów.

Wymiary całości do wazonu:
• Długość:
ok 60 cm
• Szerokość: ok 30 cm
• Wysokość: ok 50 cm

Wymiary całości kompozycji leżącej:
• Długość:
ok 70 cm
• Szerokość: ok 30 cm
• Wysokość: ok 30 cm

Na Państwa życzenie możemy wykonać kompozycję w innych kolorach.

Masz do nas pytanie?
Napisz: allegro@primaflora.pl lub zadzwoń: 723 683 085


Zapraszam na nasze pozostałe aukcje kompozycji nagrobnych !


Galeria
roslina roslina roslina
roslina roslina

Kopiowanie i przetwarzanie zdjęć oraz całości aukcji bez naszej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz.U.94 nr poz.83, sprost.: Dz.U.94 nr 43 poz. 170
Nasza oferta

Oferta pochodzi z oficjalnego sklepu PrimaFlora na allegro
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SmA-PrimaFlora za co najmniej 350 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • NORDEA BANK POLSKA S.A. 94 1440 1286 0000 0000 0307 4862
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

Oferta pochodzi z oficjalnego sklepu PrimaFlora na allegro

dane sprzedawcy

kontakt

  • 723683085
    Sprzedaż Allegro od poniedziałku do piątku 9-17

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Wszystkie reklamacja prosimy kierować na allegro@primaflora.pl.

pozostałe informacje

Przed rozpoczęciem korzystania ze sklepu internetowego SmA-PrimaFlora Usługobiorcy są zobowiązani zapoznać się z treścią Regulaminu. REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SmA-PrimaFlora I. Definicje Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają: 1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia; 2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.); 3. Regulamin – Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu SmA-PrimaFlora 4. Towar – produkty prezentowane w SmA-PrimaFlora; 5. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy SmA-PrimaFlora a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu allegro; 6. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827); 7. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); 8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru. II. Postanowienia ogólne 2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod SmA-PrimaFlora 2.2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 2.3. Sklep internetowy, działający pod SmA-PrimaFlora, prowadzony jest przez Przedsiębiorstwo Ogrodnicze „OWIPLANT” Sp. z o. o. ul. Poznańska 15, 62-005 Owińska, NIP: 782-00-08-286 2.4. Niniejszy Regulamin określa a) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach SmA-PrimaFlora c) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach SmA-PrimaFlora; d) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach SmA-PrimaFlora. 2.5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na każdej aukcji allegro w zakładce regulamin oraz informacja od sprzedającego. 2.6. Informacje o Towarach podane na aukcjach, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. III. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży 3.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży należy wejść na aukcję internetową www.allegro.pl, dokonać wyboru towaru i jego kolorystyki podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie. 3.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez „kup teraz”. 3.3. Wszystkie niezbędne dane dotyczące transakcji, zostaną podsumowane i przesłane do Kupującego. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: a) przedmiotu zamówienia b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują) c) wybranej metody płatności d) wybranego sposobu dostawy e) czasu dostawy. 3.4. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. 3.5. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o potwierdzeniu wpłynięcia zamówienia. IV. Dostawa 4.1. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem wybranej formy przez Kupującego. Szczegółowe koszty dostawy zostały podane na stronie Dostawa i płatność. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia przy zamówieniach z różnych aukcji internetowych. 4.2. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych licząc od dnia zaksięgowania płatności. V. Ceny i metody płatności 5.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT. 5.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny: a) przelewem na numer konta bankowego 94 1440 1286 0000 0000 0307 4862 b) płatnością w systemie płatności elektronicznych przez tzw. „szybkie przelewy” oraz PayU c) płatność przy odbiorze towaru. 5.2. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 Dni Roboczych od dnia jej zawarcia. Brak wpłaty Klienta w stosownym terminie oznacza anulowanie Zamówienia. VI. Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji, o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego pocztą tradycyjną na adres: Przedsiębiorstwo Ogrodnicze „OWIPLANT” Sp. z o. o. ul. Poznańska 15, 62-005 Owińska lub pocztą elektroniczną na adres allegro@primaflora.pl lub pod numerem 723 683 085 Odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadku umowy „w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia” oraz „której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.” Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane płatności, pomniejszone o koszt dostarczenia towaru, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Odesłanie towaru proszę kierować na adres: Przedsiębiorstwo Ogrodnicze „OWIPLANT” Sp. z o. o. ul. Poznańska 15, 62-005 Owińska niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy oraz przy nieodpowiednim zabezpieczeniu towaru na czas wysyłki. VII. Reklamacje dotyczące Towarów 7.1. Przedsiębiorstwo Ogrodnicze „OWIPLANT” Sp. z o. o. ul. Poznańska 15, 62-005 Owińska jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego. 7.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres allegro@primaflora.pl. SmA-PrimaFlora zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. 7.3. SmA-PrimaFlora nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. VIII. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 8.1. SmA-PrimaFlora podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania aukcji allegro, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. 8.2. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem aukcji allegro Klient może zgłaszać mailowo pod adres allegro@primaflora.pl lub pod numerem 723 683 085 IX. Postanowienia końcowe 9.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Przedsiębiorstwo Ogrodnicze „OWIPLANT” Sp. z o. o. ul. Poznańska 15, 62-005 Owińska a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 9.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy SmA-PrimaFlora a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Przedsiębiorstwo Ogrodnicze „OWIPLANT” Sp. z o. o. ul. Poznańska 15, 62-005 Owińska. 9.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. Wzór odstąpienia od umowy _______________ _______________ _______________ _______________ _______________ _______________ konsument sprzedający OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr _______________ zawartej dnia _______________ dotyczącej zakupu towaru/usługi _______________ _______________ podpis konsumenta