WHITE Trainers WYKROJONE TENISÓWKI balerinki 36-41 (6911156621)

11 dni do końca
cena kup teraz
14,99 zł
z 33 par
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 12,99 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,99 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Radomsko, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 39
  • marka: Inna marka
  • kolor: biel
  • wysokość: niskie
  • dostawa z Polski: tak
  • materiał zewnętrzny: tkanina
  • materiał wkładki: inny materiał



-
Witamy Serdecznie na Naszych aukcjach
-
Najnowsza kolekcja LATO 2017
- NOWOŚĆ NOWOŚĆ NOWOŚĆ!!!!
-
Modne w tym sezonie !!!
Wykrojone tenisówki na lato...
-
Wiązane z białą podeszwą
charakteryzujące się łatwością wkładania i komfortem noszenia. Zaprojektowane z uwzględnieniem najnowszych trendów mody.
-
Wyposażone tylko w trzy -oczkowe sznurowanie.
-
-
Białe, świetnie się prezentują i rewelacyjnie uzupełniają każdą stylizację,
dodając jej charakteru.
Są lekkie i wygodne.
-
Tenisówki są w super cenie,
taniej niż u konkurencji !!!
-

ROZMIAR: 38
Długość wkładki 24,5cm (+/- 2mm)
ROZMIAR: 39
Długość wkładki 25,2cm (+/- 2mm)
ROZMIAR: 40
Długość wkładki 25,7cm (+/- 2mm)
ROZMIAR: 41
Długość wkładki 26,2cm (+/- 2mm)
-
kolor biały
Materiał: tekstylny
Pakowane w folii.
Sznurowane.
-

GORĄCO POLECAMY!
-

-
-
-
--
--
-
-
--

ciuteczkę inne obszycie niż na zdjęciach pokazowych
(nowa dostawa)
-
-
-
POLECAMY RÓWNIEŻ INNE FASONY TENISÓWEK
NA POZOSTAŁYCH NASZYCH AUKCJACH
-
-
-
-
-
-
-
ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE AUKCJE
Pokaż wszystkie aukcje
-
Copyright by blueagneStyle
Wszystkie materiały zamieszczone na stronach blueagnes1 są chronione prawami autorskimi.
Wykorzystywanie zdjęć i/ lub opisów bez zgody Własciciela praw autorskich jest zabronione.Zgodnie z Ustawą z dnia 4.02.1994r.
-



Dodano 2015-09-30 18:57

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u blueagnes1 za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 26 1910 1048 2616 9096 4608 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

blueagneStyle
Kolbe 79
97-500 Radomsko
NIP: 7721217940
REGON: 100571194

blueagneStyle Agnieszka Nowak 

 ul. Kolbe 79.

 97-500 Radomsko 

NIP: 7721217940

kontakt

  • 22 292 41 45
    Preferuję kontakt mailowy lub pod nr tel. 22 292-41-45
  • 796 796 402
    Tel. awaryjny - preferuję kontakt mailowy lub pod nr tel. 22 292-41-45

pozostałe informacje

Wysyłka

Paczki wysyłamy niezawodnym kurierem pocztex - KURIER 48  z powiadomieniem sms o przesyłce. Drogę przesyłki można śledzić na stronie: http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/

Zakupiony przez Państwa towar wysyłamy na bieżąco max 2 dni (z reguły niezwłocznie) od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (lub koncie payU), lub od chwili otrzymania zamówienia na wysyłkę pobraniową.Wysyłka darmowa tylko przy wpłacie na konto do 15 par.

Priorytetem Naszej firmy jest szybkość nadania wysyłki. Koszt wysyłki uwidoczniony w tabeli „Koszty dostawy” dotyczy tylko obszaru Polski.

  Zmiana adresu wysyłki

Jeżeli przesyłka ma być wysłana na adres inny niż podany w Allegro prosimy poinformować o tym w Formularzu „Sposób zapłaty i dostawy” od razu po transakcji.  Dane do wysyłki podawane w tytule przelewu nie są brane pod uwagę. Do zmiany adresu wysyłki służy formularz opcji dostawy Allegro.

Proszę podawać aktualny, poprawny adres do wysyłki.

   Paragon fiskalny, faktura VAT

Na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT. Jeśli mam wystawić fakturę, proszę poinformować nas o tym najlepiej od razu po zakupie, podając prawidłowe dane do wystawienia faktury VAT. Jednocześnie informuję że zgodnie z odpowiednimi przepisami skarbowymi nie wystawiam paragonów, ponieważ prowadząc sprzedaż internetową jesteśmy zwolnieni z posiadania kasy fiskalnej. Państwa dowodem zakupu jest dowód wpłaty/przelewu z np. banku/poczty na Nasz rachunek bankowy i zastępuje on paragon.

  Wymiany

W terminie  14 dni od daty odebrania przesyłki istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny rozmiar, jeśli tylko jest aktualnie dostępny. Przed wysłaniem towaru na wymianę prosimy o kontakt. Warunkiem przyjęcia towaru do wymiany jest odesłanie towaru na adres firmy w stanie niezmienionym. Paczkę prosimy owinąć i nie oklejać bezpośrednio pudełka .Do przesyłki proszę dołączyć kartkę ze swoim nickiem z Allegro, adresem zwrotnym, odliczoną kwotą na przesyłkę zwrotną. Obuwie do wymiany przyjmujemy w oryginalnym, nieposklejanym taśmą opakowaniu (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

  Reklamacji mogą nie podlegać:

-naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki)

-uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rozerwania, niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy);

-uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji

-uszkodzenia powłoki lakierniczej lub obleczenia obcasów;

-wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu

-wygoda obuwia - subiektywne poczucie niewygody obuwia;

-systemy pneumatyczne oraz elementy ozdobne, w tym guziki i sprzączki,klamry

-obuwie z plamami powstałymi na skutek przemoczenia lub odbarwienia

Wysyłając paczkę do reklamacji proszę dołączyć  kartkę z opisem reklamacji, swoimi danymi oraz danymi do przelewu.

Preferujemy odesłanie butów  po wcześniejszej konsultacji i zgłoszeniu faktu reklamacji drogą mailową lub telefoniczną.

Zwrot gotówki nastąpi w terminie max. 14 dni przelewem na wskazane konto bankowe.

Składając reklamację można odesłać towar zwykłą - ekonomiczną paczką pocztową na adres firmy.

Obuwie do reklamacji przyjmujemy najlepiej w oryginalnym, nieposklejanym taśmą opakowaniu (pudełko proszę zapakować np. w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

  Uwaga

Zwracamy uwagę, że następujące czynniki mogą prowadzić do przedwczesnego zużycia lub zniszczenia obuwia, w związku z tym trudno mówić o odpowiedzialności sprzedawcy:

Pranie i czyszczenie obuwia w wodzie lub użycie detergentów.

Użytkowanie obuwia przemoczonego lub przepoconego.

Suszenie w pobliżu źródeł ciepła lub wystawianie na długotrwałe działanie promieni słonecznych.

Intensywne użytkowanie na podłożach o dużym współczynniku tarcia (np. asfalt, beton)

Narażanie obuwia na uszkodzenia mechaniczne oraz działanie substancji lub czynników, których producent nie mógł przewidzieć dla danego typu obuwia (np. ekstremalne temperatury, rozpuszczalniki, substancje ropopochodne, żrące lub plamiące)

Użytkowanie obuwia nieodpowiednio dobranego do kształtu i wielkości stóp. Może to prowadzić do deformacji, przetarcia lub rozerwania materiału.

Użytkowanie obuwia niezgodnie z przeznaczeniem. Obuwie oferowane w blueagneStyle służy do użytkowania codziennego, ale nie będzie odpowiednie do np. gry w piłkę nożną, czy jazdy samochodem w szpilkach. (grozi połamaniem obcasów jak i wypadkiem komunikacyjnym)

Zakładanie i zdejmowanie obuwia zasznurowanego lub zapiętego.

Nieprawidłowe użytkowanie ze względu na sezonowość obuwia (np. użytkowanie letniego zimą), lub ciągłe noszenie jednej pary obuwia - niezmienianie np. przez cały rok, czy nawet sezon.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem (chyba że uzgodnimy to wcześniej). Wszystkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia.

Obuwie do zwrotu powinno być najlepiej w oryginalnym, nieposklejanym taśmą opakowaniu (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

  Prosimy aby zwracany towar był odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed naruszeniem w transporcie. Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem. Pieniądze zostaną zwrócone Kupującemu najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania paczki.

Jeśli masz wątpliwości, jakiekolwiek pytania – zapraszamy – kontaktuj się z nami – najlepiej poprzez link na aukcji: „Pytanie do Sprzedającego” możesz też wysłać maila na adres: blueagnes1@vp.pl

   Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu za pośrednictwem serwisu allegro wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego tylko w celu realizacji złożonego zamówienia i potrzeb księgowych wymaganych prawem podatkowym. W celu prawidłowej realizacji zamówienia na przesyłce zostaje domyślnie umieszczony adres dostawy Allegro Klienta. Jeśli nie chcą Państwo, by na przesyłce umieszczać pewnych danych (nick Allegro, numer telefonu itp.) prosimy o taką informację najpóźniej w chwili zakupu. Imię i nazwisko oraz adres zamieszkania adresata muszą zawsze zostać umieszczone na przesyłce. W przypadku przesyłki z opcją odbioru w punkcie konieczne jest także podanie numeru telefonu adresata.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur:

Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 1) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, 2) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem a Sprzedawcą, 3) konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), 4) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubowne sądu przy Rzeczniku Ubezpieczonych z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartego ubezpieczenia. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rzu.gov.pl.

Ustawa: https://cloud.mail.ru/public/NVm1/NupnK5rXP

Mając na uwadze internetowy charakter sprzedaży zamieszczam Instrukcję konserwacji i użytkowania obuwia pod poniższym linkiem (są one dołączane do wysyłek, lecz czasem mogą ulec zagubieniu):

https://cloud.mail.ru/public/KPub/sbnTLzXQ9

Baza danych Klientów Sprzedawcy sklepu jest zarejestrowana w GIODO pod nr. Zgłoszenia 27470816. Sprzedawca wdrożył i stosuje politykę bezpieczenstwa ochrony danych i bezpieczeństwa systemu informatycznego.

Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.

W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Ustawy, Ustawy KC.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
BlueagneStyle Agnieszka Nowak
Kolbe 79
97-500 Radomsko
PL
Dodatkowe informacje

 Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy lub inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.  Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.  W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.  Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.  Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.  Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego.  Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  Konsumentowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:  a. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;  b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;  f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  g. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;  h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.    uwaga: Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje. Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.  Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.  W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Ustawy, Ustawy KC. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
blueagneStyle Agnieszka Nowak
Kolbe 79
97-500 Radomsko
PL
Dodatkowe informacje

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej (wzór):


 Do: blueagneStyle Agnieszka Nowak ul. Kolbe 79 97-500 Radomsko.


 (kupujący): Imię.......................... nazwisko.................................... adres.................................................................... e-mail ................... datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji..........................................................

 przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego............................................................. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.......................................................................... Można go również pobrać ze strony: https://cloud.mail.ru/public/17ce10ccbf27/Protokół%20przyjęcia%20zwrotu%20towaru%20lub%20reklamacji%20towaru-popr.pdf 

1. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość-wady były wskazane i opisane na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. 2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). 3. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. 4. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może: a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy; chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 5. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 6. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może również: a. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; b. żądać usunięcia wady. 8. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. 9. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 10. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. 11. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający. 12. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy. 13. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do: a. oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny; b. oświadczenia o odstąpieniu od umowy; c. żądania wymiany rzeczy na wolną od wad; d. żądania usunięcia wady. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta. 14. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. 15. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. 16. W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. 17. W terminach określonych w §5 pkt 15-17 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 18. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji. 19. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się §5 pkt 15-16, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. 20. Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych. 21. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił. 22. Sprzedający o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Konsumenta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym w prawie.