Wężyk do wody 1/4 cala 6,4mm lodówki Samsung LG (6448730197)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
3,00 zł
z 10000 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,90 zł
  • PACZKA W RUCHu 6,50 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,90 zł
Zakupy powyżej 350 zł
  • lokalizacja: Toruń
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • przeznaczenie: lodówki
  • kolor dominujący: biały

tel. +48 56 645 43 81

e-mail: allegro@filtrosfera.­pl

ekspresy ciśnieniowe
lodówki
baseny
dzbanki filtracyjne
systemy filtracyjne
vending
akcesoria i części

Zobacz więcej
Wężyk do wody 1/4" (6,4 mm) do lodówki, systemu RO, akwarium (BIAŁY) 1m

Producent: DMfit

Model:

Kod producenta:

Waga producenta: 0.06 kg

Cena: 3.00 PLN
Wysyłka od: 9.90 PLN
Najwyższej jakości certyfikowany wężyk do wody 1/4" DMfit, biały. Posiada certyfikat: US FDA, NSF-51, NSF-61, SK Zert, WRAS, GS (German Safety Mark), CE, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004.
Specyfikacja
Certyfikat US FDA, NSF-51, NSF-61, SK Zert, WRAS, GS (German Safety Mark), CE, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004
Ciśnienie pracy 230 psi
Zakres temperatury Air -20℃(-4℉) ~ 65℃(150℉) Liquid
Kolor Biały
Średnica 1/4"
Materiał LLDPE
Grubość ścianki 0,04"
Opis produktu

Wężyki DMfit produkowane są z wysoce zaawansowanego technologicznie polietylenu o niskiej gęstości. Ich przewagą nad konkurencją lub niskiej jakości produktami z Chin jest niezwykła odporność na fizyczne uszkodzenia związane z pracą węża (ESCR), znacznie przewyższająca standardowe parametry materiałów polietylenowych wg normy ASTM D-1693 (IGEPAL).

-

Do obciążeń materiałowych, które mogą znacznie skrócić żywotność węża zalicza się m.in. ekspozycja na działanie chemiczne, zagięcia lub stosowanie węża z niewłaściwymi niskiej jakości końcówkami przyłaczeniowymi, dlatego też w szczególności w instalacjach domowych zaleca się stosowanie markowych i sprawdzonych rozwiązań, które minimalizują możliwość zalania kuchni, łazienki lub innego pomieszczenia domowego.

-

Do głównych zalet węży DMfit zalicza się:

  • Stabilność średnicy (nie następuje znaczne odkształcenie się wraz z czasem użytkowania)
  • Wytrzymałość materiałowa
  • Wysoki parametr ciśnienia rozrywającego
  • Szeroka gama kolorystyczna (do zastosowania np. do rozróżnienia źródła wody)
  • Uniwersalne zastosowanie
  • Posiada wszystkie najważniejsze europejskie i światowe certyfikaty.
-
Uwaga: ilość sztuk dodana do koszyka = ilość metrów. Wężyk dostarczany jest w całości (niepocięty).
Zobacz też ...
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExp­lorer4

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Filtrosfera za co najmniej 350 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 65105011391000002407659503
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
List polecony ekonomiczny 5,90 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka kurierska 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
PACZKA W RUCHu 6,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczkomaty 24/7 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Pocztex Kurier48 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Klient będący konsumentem ma prawo od umowy odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 7, w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia ( dostarczenia produktu ). 2. W celu odstąpienia od umowy należy złożyć oświadczenie na piśmie, i przesłać na adres korespondencyjny Pozzani Polska Sp. z o.o., bądź mailowo na adres biuro@pozzani.pl, w terminie wskazanym w ust. 1 3. Sprzedający jest zobowiązany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 4. Jeżeli sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 5. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternastu) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 7. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 8. Jeżeli rzecz dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w momencie zawarcia umowy, Sprzedający jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych oraz uprawnień przysługujących od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową są uprawnieniami od siebie niezależnymi. 2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową ekonomiczną na adres siedziby sprzedającego. 3. Sprzedający niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sprzedający zwróci Klientowi wartość zamówionego towaru oraz koszty dostawy wadliwego towaru. 4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedający zwraca Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, w terminie 7 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.

pozostałe informacje

Regulamin aukcji przedmiotów wystawianych przez Firmę Pozzani Polska Sp. z o.o. na portalu allegro.pl § 1 Wstęp Sklep internetowy firmy Pozzani Polska Sp. z o.o. działający pod adresem www.allegro.pl, prowadzony jest przez Pozzani Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Równinna 31, wpisaną przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000503382, NIP: 8792673404, Regon: 341556437. Dane teleadresowe Sprzedającego: Pozzani Polska Sp. z o.o. w Toruniu ul. Równinna 31, 87-100 Toruń e-mail: biuro@pozzani.pl tel. +48 56 645 43 81 Godziny otwarcia sklepu: pon.–pt.: 8-16 § 2 Realizacja zamówień 1. Termin zamówienia do wysyłki wynosi maksymalnie do 7 dni roboczych. Całkowity termin realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania towaru do wysyłki plus czas przesyłki właściwy dla firmy ją realizującej. 2. Zamówione produkty są dostarczane pod adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. 3. Warunkiem wysłania zamówionego towaru Klientowi jest w przypadku: a) zamówień płatnych przy odbiorze - potwierdzenie przez Klienta złożenia zamówienia e-mailem. b) zamówień płatnych przelewem – potwierdzenie przez Klienta złożenia zamówienia e-mailem oraz wpłynięcie na konto zapłaty za zamówiony towar i opłaty kurierskiej. 4. Klient wybiera sposób dostarczenia towaru spośród następujących możliwości: a) dostawa przesyłką kurierską realizowaną przez firmę DPD b) dostawa przesyłką kurierską realizowaną przez Pocztex Kurier 48 c) dostawa przesyłką pocztową priorytetową d) dostawa przesyłką pocztową ekonomiczną e) odbiór osobisty zamawianego towaru w magazynie firmy Sprzedającego w godzinach otwarcia sklepu. 5. Koszty dostawy pokrywa Klient według aktualnego Cennika kosztów dostawy. Są one uwzględnione na fakturze lub paragonie. § 3 Ceny towarów 1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. 2. Pozzani Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie oraz wprowadzania nowych towarów do oferty. § 4 Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. § 5 Odstąpienie od umowy 1. Klient będący konsumentem ma prawo od umowy odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 7, w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia ( dostarczenia produktu ). 2. W celu odstąpienia od umowy należy złożyć oświadczenie na piśmie, i przesłać na adres korespondencyjny Pozzani Polska Sp. z o.o., bądź mailowo na adres biuro@pozzani.pl, w terminie wskazanym w ust. 1 3. Sprzedający jest zobowiązany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 4. Jeżeli sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 5. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternastu) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 7. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 8. Jeżeli rzecz dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w momencie zawarcia umowy, Sprzedający jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. § 6 Gwarancja i reklamacja 1. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych oraz uprawnień przysługujących od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową są uprawnieniami od siebie niezależnymi. 2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową ekonomiczną na adres siedziby sprzedającego. 3. Sprzedający niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sprzedający zwróci Klientowi wartość zamówionego towaru oraz koszty dostawy wadliwego towaru. 4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedający zwraca Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, w terminie 7 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji. § 7 Postanowienia końcowe 1. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 827). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Pozzani Polska Sp. z o.o. ul. Równinna 31 87-100 Toruń email: biuro@pozzani.pl Ja........................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................, numer oferty........................................ Data zawarcia umowy to ........................................, data odbioru ........................................ Imię i nazwisko........................................ Login Allegro........................................ Adres........................................ Data........................................ ........................................ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.