Wentylator Stadler-Form Q, stal szczotkowana (6482123480)

zakończona
799,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy

+48 58 770 94 40

kontakt@tech4life.pl

ul. Inżynierska 87
81-529 Gdynia

Pn - Pt / 9.00 - 17.00


Wentylator Stadler-Form Q, stal szczotkowana

Wentylator Q Stadler Form, stal szczotkowana w kolorze srebrnym

„Q” jest dziełem sztuki! Nosi sygnaturę znanego szwajcarskiego projektanta i artysty, Carlo Borera. „Q” jest też znakomitym
wentylato­rem, nad którym prace trwały wiele lat, aż możliwe stało się połączenie wymagań stylistycznych projektanta z technicznymi wymogami jakościowymi. Wykonany ze stali nierdzewnej może wiać z wydajnością 2 400 m3 na godzinę. Grill na plecach urządzenia może być z łatowścią zdemontowany, by ułatwić czyszczenie łopatek.

  • Moc: 40 W
  • Napięcie: 220-240V
  • Wielkość pokoju: do 40 m2
  • 3 poziomy prędkości
  • Łatwe czyszczenie łopatek
  • Poziom hałasu: 41 - 58 dB
Q, wentylator, stal szczotkowana, srebrny
Kod produktu: 68500
Zakładki: Kupując u nas zyskujesz:
PLATNOŚĆ

Po zakupie na aukcji allegro oraz po wybraniu formy płatności "Przy wpłacie na konto" prosimy o wpłatę na poniższe konto bankowe.

W tytule wpłaty prosimy podać nick allegro oraz numer aukcji, pozwoli to nam szybciej zidentyfikować kupującego co powinno znacznie przyśpieszyć wysyłkę towaru.

  • Bank: Raiffeisen Bank Polska S.A.,
    Konto PLN: PL 62 1750 1022 0000 0000 0162 1548
  • ul. Inżynierska 87, 81-529 Gdynia
WYSYŁKA

Wszystkie przesyłki pakujemy w taki sposób, aby bezpiecznie dotarły do odbiorcy bez możliwości ich uszkodzenia, mimo wszystko przesyłka może zostać uszkodzona podczas transportu. Zawsze sprawdzaj przesyłkę przy dostawcy, w razie jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki spisz protokół. Protokół jest potrzebny do ewentualnej reklamacji.

www.tech4life.pl. Copyright © 2016

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Raiffeisen Bank Polska S.A. w Warszawie 62175010220000000001621548
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo do odstąpienia od umowy a. Klient, dokonujący zakupu jako konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie towaru lub w którym wskazana przez klienta osoba trzecia, niebędąca przewoźnikiem weszła w posiadanie towaru. b. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient powinien poinformować DLF o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Klient może skorzystać ze wskazanego poniżej wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): – Adresat: DLF Sp. z o.o., ul. Inżynierska 87, 81-529 Gdynia, e-mail: kontakt@tech4life.pl, nr tel. 801 802 040 lub +48 58 770 94 40 – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ________________ Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ____________________________________________ Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ______________________________________________ Adres konsumenta(-ów) ______________________________________________________ Data i Podpis konsumenta(-ów) ________________________________________________ (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) (*) Niepotrzebne skreślić. c. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od zawartej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez klienta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie klient zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. d. DLF może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia DLF dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Klient powinien odesłać lub przekazać DLF rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował DLF o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. e. Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Zwrot może być dokonany przez wybranego przez klienta przewoźnika (operatora pocztowego) bądź osobiście w siedzibie DLF. Rekomendujemy, by zwracając towar zadbali Państwo o prawidłowe jego zabezpieczenie – w tym celu radzimy wykorzystać oryginalne opakowanie wraz z wypełnieniem zapewniającym bezpieczny transport. Gdy klient wybierze zastosowanie opakowania zastępczego radzimy by gwarantowało ono odpowiednią ochronę towaru przed uszkodzeniem podczas transportu. Zalecamy oklejenie opakowania odpowiednimi nalepkami wskazującymi na wrażliwość towaru na wstrząsy np. „uwaga szkło". Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 30 PLN. Brak spełnienia przez klienta powyższej rekomendacji nie ma wpływu na skuteczność odstąpienia od umowy ani nie spowoduje ewentualnych roszczeń ze strony DLF w tym zakresie. f. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Cel wprowadzenia powyższego wymagania został określony w założeniach leżących u podstaw Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/EU z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów w następujący sposób „w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie.”

reklamacje

Procedura reklamacji a. Klient w przypadku stwierdzenia wady objętej uprawnieniami z rękojmi lub wady objętej gwarancją może zgłosić odpowiednie żądanie do Biura Obsługi Klienta DLF za pośrednictwem jednego z dostępnych kanałów – listownie lub osobiście: ul. Inżynierska 87, 81-529 Gdynia, telefonicznie: 801 802 040 lub +48 58 770 94 40, elektronicznie: kontakt@tech4life.pl. b. DLF ustosunkowuje się do reklamacji najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. c. W celu usprawnienia procedowania zgłoszenia reklamacyjnego, DLF zaleca, aby przed wysłaniem towaru, klient skontaktował się z Biurem Obsługi Klienta DLF, które służy pomocą w zakresie organizacji transportu urządzenia na koszt DLF w dwie strony. d. Rekomendujemy, by wysyłając towar zadbali Państwo o prawidłowe jego zabezpieczenie – w tym celu radzimy wykorzystać oryginalne opakowanie wraz z wypełnieniem zapewniającym bezpieczny transport. Gdy klient wybierze zastosowanie opakowania zastępczego radzimy by gwarantowało ono odpowiednią ochronę towaru przed uszkodzeniem podczas transportu. Zalecamy oklejenie opakowania odpowiednimi nalepkami wskazującymi na wrażliwość towaru na wstrząsy np. „uwaga szkło". e. Brak spełnienia przez klienta rekomendacji określonych w punktach c. i d. powyżej nie ma wpływu na skuteczność złożenia reklamacji ani nie spowoduje ewentualnych roszczeń ze strony DLF w tym zakresie. f. Towar należy przysyłać z otrzymanymi akcesoriami, które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego jego funkcjonowania. g. Do towaru dołącza się dokładny opis wady wraz z podaną informacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana wada występuje. Umożliwi to szybszą diagnozę wady i realizację danej reklamacji. Dodatkowo klient powinien określić swoje oczekiwania reklamacyjne. h. Do reklamowanego towaru klient winien dołączyć kserokopię gwarancji lub faktury zakupu lub innego dokumentu świadczącego o jego zakupie. i. W przypadku, gdy towar dostarczony do DLF nie uzasadnia realizacji żądania klienta, a wada wynikła z winy klienta, DLF skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania z dostarczonym towarem. W szczególności DLF – według wyboru klienta – może dokonać naprawy dostarczonego towaru na wyraźne zlecenie klienta (naprawa pozagwarancyjna) oraz po uprzednim zaakceptowaniu przez klienta kwoty naprawy i kosztów transportu bądź odesłać urządzenie bez wykonywania dodatkowych czynności.

pozostałe informacje

1. Informacja o Firmie: Sklep internetowy tech4life działający na platformie handlowej on-line Allegro, dostępny za pośrednictwem domeny www.allegro.pl (zwany dalej Sklepem) prowadzony jest przez DLF Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (81-529) przy ulicy Inżynierskiej 87, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000122929, NIP 586-20-86-226, REGON 192757317, kapitał zakładowy w pełni opłacony 917 000 PLN, e-mail kontakt@tech4life.pl , nr telefonu 801 802 040 lub +48 58 770 94 40, fax: +48 58 781 43 65, zwaną dalej „spółką” lub „DLF”. Zarząd spółki: Sławomir Radacki - Prezes Zarządu Jarosław Milewski - Wiceprezes Zarządu 2. Ochrona danych osobowych a. Dane osobowe przekazywane spółce przez klientów Sklepu są przetwarzane przez DLF. b. Powierzone spółce dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu: I. realizacji umowy zawartej z klientem Sklepu; II. informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez DLF, jeśli klient wyrazi na to uprzednią zgodę; III. jeżeli klient wyrazi na to uprzednią zgodę, dane osobowe klienta przekazywane są spółce Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182 na zasadzie powierzenia przetwarzania tych danych na podstawie zawartej umowy. Dotyczy to adresu e-mail klienta, na który może zostać przesłana ankieta dotycząca transakcji (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997). c. Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. d. Powierzone spółce dane osobowe są przechowywane, przetwarzane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). 3. Ceny a. Wszystkie ceny podawane w Sklepie są wyrażone w złotych (PLN). b. Wszystkie ceny podawane w Sklepie są wiążące wyłącznie przy złożeniu zamówienia przez Sklep. c. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Każda zmiana, o której mowa w niniejszym ustępie zostanie udostępniona klientowi przed złożeniem zamówienia i nie ma wpływu na już złożone zamówienia lub zawarte umowy sprzedaży. d. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej. 4. Zamówienia a. Przyjmowanie przez Sklep zamówień oraz zawieranie umów sprzedaży odbywa się z wykorzystaniem narzędzi systemowych udostępnianych przez platformę Allegro oraz zgodnie z procedurami zawierania umów sprzedaży dostępnymi na platformie Allegro, a określonymi w Regulaminie Allegro. 5. Dostawa a. Towar zamówiony w Sklepie spółka dostarcza za pośrednictwem firm kurierskich bądź klient może odebrać go osobiście w siedzibie DLF. b. Na czas otrzymania towaru przez klienta Sklepu składa się: I. czas realizacji zamówienia - czas, który upływa od złożenia zamówienia, do chwili wysłania zamówionych towarów ze Sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze (dzień roboczy to dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Czas realizacji zamówienia podany jest przy danym towarze. W przypadku braku takiej informacji, oznacza to czas realizacji „1 dzień roboczy”. II. czas dostawy - czas zależny od wybranego sposobu dostarczenia. c. Czas realizacji "1 dzień roboczy" oznacza, że towar posiadamy w magazynie i jest on wysyłany niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty od klienta lub złożeniu zamówienia z płatnością przy odbiorze. W przypadku otrzymania wpłaty lub złożenia zamówienia z płatnością przy odbiorze do godziny 9.00 rano, towary z czasem realizacji "1 dzień roboczy" są nadawane zazwyczaj tego samego dnia roboczego, nie później jednak niż następnego dnia roboczego. d. W przypadku zamówienia towarów o różnym czasie realizacji , zastosowanie znajdzie najdłuższy podany czas realizacji zamówienia. Klient może podjąć decyzję o wysyłce zamówionych produktów w chwili skompletowania całości zamówienia lub wysyłce każdego towaru osobno, zgodnie z jego statusem dostępności, z uwzględnieniem wynikających z tego kosztów przesyłki, o których DLF poinformuje klienta przed podjęciem przez niego decyzji. e. Wraz z towarem wydawane są niniejszy regulamin, faktura VAT lub paragon fiskalny oraz w przypadku robotów iRobot dokument gwarancyjny. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów fakt ten klient winien niezwłocznie zgłosić spółce w celu uzupełnienia braków. f. Po otrzymaniu przesyłki z towarem klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany towar i o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować spółkę. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony zaleca się spisać protokół w obecności kuriera, a uszkodzony towar wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej na koszt DLF lub nie odbierać przesyłki. 6. Sposoby płatności a. Płatność za towar może być dokonywana przez klienta w sposób określony w opisie transakcji stworzonym przez DLF dla danego towaru w Sklepie, w szczególności poprzez: i. Przelew na rachunek bankowy DLF (wysyłka następuje po otrzymaniu wpłaty na konto bankowe DLF) - przed wydaniem towaru klientowi. ii. Kartą kredytową (wysyłka może nastąpić po otrzymaniu wpłaty) - przed wydaniem towaru klientowi – o ile jest to opcja udostępniana przez platformę Allegro. iii. Gotówką, kartą kredytową lub kartą płatniczą w przypadku odbioru towaru przez klienta własnym staraniem i na własny koszt z siedziby DLF - w momencie odbioru towaru. iv. Gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika - w momencie odbioru towaru. b. DLF może przenieść prawa wynikające z zawartej umowy na inne podmioty wyłącznie za uprzednią zgodą wyrażoną przez klienta na piśmie pod rygorem nieważności. 7. Usługi posprzedażowe DLF informuje o możliwości świadczenia odpłatnych usług serwisu pogwarancyjnego i pozagwarancyjnego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia na warunkach każdorazowo uzgadnianych z klientem przed rozpoczęciem świadczenia usługi. 8. Serwis Przesyłki do serwisu należy wysyłać na adres: DLF Sp. z o.o. ul. Inżynierska 87 81-529 GDYNIA Kontakt nr telefonu 801 802 040 lub +48 58 770 94 40, fax: +48 58 781 43 65, e-mail kontakt@tech4life.pl 9. Informacja o alternatywnych metodach rozstrzygania sporów W razie powstania ewentualnych sporów między klientem, będącym konsumentem a przedsiębiorcą istnieje możliwość wykorzystania pozasądowej drogi ich rozstrzygania - ADR (Alternative Dispute Resolution). Przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej działają Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie (SPSK) oraz możliwe jest wszczęcie mediacji. W tym celu należy złożyć do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej odpowiedni wniosek tj. wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim. Na skorzystanie z alternatywnych metod rozstrzygania sporów zgodę muszą wyrazić obie strony, tj. zarówno konsument jak i przedsiębiorca. Dodatkowo pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Obecnie za pośrednictwem platformy nie są dostępne organy rozstrzygające spory w Polsce. 10. Postanowienia końcowe a. DLF informuje o możliwości przerw w korzystaniu ze Sklepu zaistniałych z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc) lub innych od niego niezależnych. b. Korzystanie ze Sklepu jest uwarunkowane spełnieniem przez system teleinformatyczny, z którego korzysta klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: - Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i Cookies, lub Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies, - minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli (w przypadku wersji mobilnej 320 x 480 pikseli), - do otwarcia faktury elektronicznej wymagane jest oprogramowanie do otwarcia plików PDF, takie jak Adobe Acrobat Reader, - do obsługi zamówienia wymagane jest posiadanie przez klienta aktywnego konta poczty elektronicznej. Zakazane jest dostarczanie przez klienta treści o charakterze bezprawnym oraz podejmowanie bezprawnych działań mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia systemu Sklepu.