WENTYLATOR BIUROWY SANICO BIAŁY OBROTOWY *FT - 23 (6541608406)

zakończona
45,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 7,99 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • kolor dominujący: biały

Wentylator biurkowy

TF-23

Wentylator biurkowy

TF-23



Wentylator biurkowy TF-23 SANICO - posiada moc 25 W i średnicę 23 cm.

To wydajne urządzenie, idealnie nadaję się na każde biurko.

Został on wyposażony w 2 prędkości oraz regulację kąta nachylenia.



DANE TECHNICZNE

Typ produktu : Wentylator biurkowy
Moc : 20 W
Napięcie znamionowe produktu : 230V~ 50Hz
Średnica : 23 cm
Ilość prędkości : 2 prędkości,
Regulacja kąta nachylenia : tak
Maksymalne natężenie przepływu wentylatora : 14,02 [m3/min]
Moc nominalna wentylatora : 21,5 [W]
Wartość eksploatacyjna : 0,65 [m3/min]/W
Poziom mocy akustycznej wentylatora : 56,1 [dB(A)]
Maksymalna prędkość powietrza : 2,04 [m/s]
Miejsce użytkowania produktu : wewnątrz

Wymiary produktu :

230 x 200 x 375 mm

Okres gwarancji [miesiące] : 24

Towar fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, prosto od producenta.

Gwarancja: 24 miesięcy

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 75 1050 1070 1000 0023 3599 1465
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 500 052 611
    Telefon odbieramy od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00 sobota 9:00-13:00
  • 33 815 90 06
    wew 23 telefon odbieramy od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00 sobota 9:00-13:00
  • 502 417 013
    Reklamacje

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Przed odesłaniem rzeczy sugerujemy skontaktowanie się ze Sprzedawcą w celu ustalenia sposobu dokonania zwrotu; z uwagi na umowy łączące Sprzedawcę z przewoźnikami, może okazać się bowiem, że w konkretnym stanie faktycznym, Sprzedawca może zorganizować przesyłkę w tańszy sposób, niż wybrany przez kupującego. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) konsument, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i art. 34 ust. 2 ww. Ustawy, tj. a.jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów b. konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacjach opisanych w art. 38 ww. Ustawy, w szczególności jeśli przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór podano poniżej [ https://dl.dropboxusercontent.com/u/69851713/ELBIS_WZOR_FORMULARZA_ODSTAPIENIA_OD_UMOWY.pdf ], przesyłając go do Sprzedającego. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponuje, że sam produkt odbierze. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Dodatkowe informacje dotyczące prawa odstąpienia od umowy zawarte są w załączniku pn. WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY [link] https://dl.dropboxusercontent.com/u/69851713/ELBIS_WZOR_FORMULARZA_ODSTAPIENIA_OD_UMOWY.pdf

reklamacje

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego. 2. Niezależnie od rękojmi, niektóre produkty oferowane przez Sklep mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Każdorazowo, jasna i wyraźna informacja w tym zakresie podana jest w opisie produktu; jeśli informacji takiej brak, oznacza to, że dodatkowa gwarancja nie jest udzielana. Warunki, w tym przede wszystkim okres gwarancyjny każdego produktu podany jest w jego opisie na karcie produktu, a także na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów, jak i na stronach internetowych producentów bądź importerów. 3. Zgłoszenia związane z roszczeniami wynikającymi z rękojmi oraz gwarancji sprzedawcy prosimy składać kierując się danymi podanymi w pkt. 1, w szczególności można w tym celu korzystać z adresu e-mail andrzejgorkiewicz@elbis-agdrtv.pl Roszczenia wynikające z innych gwarancji powinny być realizowane zgodnie z ich postanowieniami. 4. Realizacja uprawnień z rękojmi odbywa się na zasadach przewidzianych w Kodeksie cywilnym, jednak w celu najszybszego i najdogodniejszego rozpatrzenia roszczeń związanych z rękojmią lub gwarancją Sklepu sugeruje się, aby informacja na temat reklamowanego produktu zawierała w szczególności: A. Pełną nazwę produktu B. Numer transakcji i numer dokumentu zakupu (zawarty w mailu zwrotnym, a nie na specyfikacji dostawy) C. Opis uszkodzenia W celu podania powyższych informacji można skorzystać z formularza udostępnionego przez Sprzedawcę [link wklej do przeglądarki: https://dl.dropboxusercontent.com/u/69851713/ELBIS_WZOR_FORMULARZA_REKLAMACJI.pdf ] 5. Kupujący, będący konsumentem, w przypadku skorzystania z uprawnień przewidzianych przepisami o rękojmi, zobowiązany jest na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy, najtańszym zwykłym sposobem dostarczania rzeczy oferowanym przez Sprzedawcę, chyba że strony uzgodnią inaczej. Kupujący niebędący konsument zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar na własny koszt. 6. Przed odesłaniem rzeczy sugerujemy skontaktowanie się ze Sprzedawcą w celu ustalenia sposobu dokonania zwrotu; z uwagi na umowy łączące Sprzedawcę z przewoźnikami, może okazać się bowiem, że w konkretnym stanie faktycznym, Sprzedawca może zorganizować przesyłkę w tańszy sposób, niż wybrany przez kupującego: e-mail andrzejgorkiewicz@elbis-agdrtv.pl tel reklamacje 502 417 013

pozostałe informacje

Jesteśmy dostawcą sprzętu AGD od 1990 roku, utrzymując stałą sieć odbiorców detalicznych i hurtowych, dzięki czemu ceny naszych produktów są wyjątkowo konkurencyjne. Nasze konto wyprzedażowe to: elbis-serwis24 http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id� Artykuły dziecięce znajdziesz tutaj: szuflandia20 http://allegro.pl/listing/user/listing.php?order=qd&us_id� Komisja Europejska od 15 lutego 2016r., pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr udostępnia platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Nasz adres poczty elektronicznej, jako potencjalny punkt kontaktu w tych sprawach to: agdperfekt@elbis-agdrtv.pl