Welurowe dywaniki samochodowe Citroen C3 od 09r BZ (6541079374)

zakończona
95,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Nowe Skalmierzyce
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • liczba elementów: komplety
  • waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]

MAX-DYWANIK
Grzegorz Wojciechowski
Biskupice Ołoboczne
Ul. Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce

Kontakt drogą
e-mail całą dobę:

max.dywanik2@gmail.c­om

Kontakt telefoniczny:
pon.-pt. 08:00-18:00
soboty: 08.00-15.00
tel. 605 210 270
tel.fax 62 7624736

- Przed wpłata na konto
- Wysyłka za pobraniem
- Płacę z Allegro

Towar wysyłamy
firmą kurierską.


Koszty przesyłki:

Przedwpłata na konto: 20,00zł
Za pobraniem: 25,00zł

Przed zakupem
zapoznaj się
z warunkami zakupu

(strona ''o mnie'')




Szanowni Allegrowicze

Przedmiotem aukcji są dywaniki wykładzinowe, wykonane z weluru salonowego, importowanego z Niemiec do samochodu - model:

Na tej aukcji oferujemy dywaniki do samochodu model:

Citroen C3

od 11.2009r.

W atrakcyjnej cenie:

95zł/kpl.


Oferowane dywaniki posiadają następujące zalety:
-Idealnie dopasowane do płyty podłogowej,
-Zastosowana wykładzina składa się z trzech warstw odpowiedzialnych za poszczególne funkcje:
  • górna część: grube zbite runo z weluru salonowego, strzyżone, dające efekt aksamitu,
  • środkowa część: z wtopioną siatką usztywniającą,
  • dolna część: wykonana z warstwy gumowej zabezpieczającą dywanik przed przemakaniem i przesuwaniem się w samochodzie.
- Zastosowany materiał daje gwarancję, że dywanik jest odporny na zabrudzenia i wycieranie,
- Dywanik u kierowcy posiada dodatkowe wzmocnienie na wysokości pedałów,
- Konserwacja- odkurzacz oraz ogólnodostępne środki czyszczące do dywanów.
-Dywaniki obszywamy wysokiej jakości włóczką polipropylenową, którą charakteryzuje duża odporność na ścieranie, a szeroka gama kolorystyczna zapewnia uzyskanie odpowiedniego efektu wizualnego.

Dywaniki wykonujemy na zamówienie z wykładziny w następujących kolorach. W zamówieniu należy określić numer i kolor wykładziny:

Dywaniki obszywamy włóczką (nicią) w następujących kolorach:
  • W zależności od modelu samochodu na dywaniku kierowcy oraz pasażera montowane są zatrzaski mocujące dostosowane do oryginalnych mocowań w samochodzie.
  • Standardowo na dywanikach zamontowane są stopery okrągłe (do zaczepów stałych), na życzenie klienta możemy zamontować stopery owalne (do zaczepów z przekręcaną klamerką). Poniżej przykładowe fotografie mocowań.
  • W uzasadnionych przypadkach po uzgodnieniu na życzenie klienta montujemy zatrzaski na tylnych dywanikach.

W przypadku jeśli w samochodzie nie ma oryginalnych kołków mocujących to na dywanikach mocujemy zatrzaski uniwersalne a do przesyłki dołączamy kołki mocujące jak na załączonych fotografiach.

Na przednich dywanikach u kierowcy i pasaże ra są zamontowane zatrzaski montażowe, jak na poniższej fotografii:

- W komplecie do dywaników dołączone są kołki mocujące do wkręcenia w tapicerkę samochodu:
UWAGA
Na tej aukcji wykonujemy dywaniki bez napisów, jeśli życzą sobie Państwo dywaniki z napisami proszę o sprawdzić nasze pozostałe aukcje.

W potwierdzeniu zamówienia należy podać:

· Model i rocznik samochodu,

· Kolor wykładziny,

· Kolor obszycia,

· Ilość i rodzaj stoperów,

UWAGA. Na życzenie kupującego wykonujemy dywaniki bez stoperów.

Dywaniki wykonywane są ściśle pod zamówienie według specyfikacji zamawiającego. Czas realizacji 2-3 dni robocze.


Dywaniki wysyłamy dzień po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub po potwierdzeniu wysyłki za pobraniem. Towar dostarcza kurier, dostawa w 24 godziny.

Wpłata na konto 20zł
Wysyłka za pobraniem 25zł

Podane ceny, są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

Informuję, że w pełni fakturujemy koszty przesyłki.

Informujemy że przy zakupie dwóch lub więcej artykułów (chlapacze, dywaniki na podłogę, dywaniki do bagażnika) koszt wysyłki całości tylko 20,00zł przy wpłacie na konto lub 25,00zł za pobraniem- informacja dotyczy wysyłki towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej paczką o wadze nieprzekraczającej 30 kg.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 16 1090 1160 0000 0001 0709 0815
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
-Informuję, że przy jednoczesnym zakupie dwóch lub więcej artykułów
(dywaniki na podłogę, dywanik do bagażnika) koszt wysyłki całości tylko 20 zł przy przed wpłacie na konto, lub 25 zł wysyłka za pobraniem.
(Wysyłka kurierem)
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Sprzedaż na allegro prowadzimy od 2007r. Do dnia dzisiejszego zaufało nam niemal 200.000 tysięcy klientów z całej Europy. Nr konta: Bank Zachodni WBK S.A. 16 1090 1160 0000 0001 0709 0815 Oferujemy dywaniki do każdego samochodu. W naszej ofercie znajdą Państwo dywaniki takich producentów jak: Dywaniki welurowe: MAX-DYWANIK produkcja własna, Dywaniki gumowe: Petex, Schonek, Rigum, Gumani zubri gmbh, REZAW-PLAST, Frogum, Prismat, Akcesoria BHP: Gaśnica samochodowa, apteczka samochodowa, trójkąt ostrzegawczy Pokrowce samochodowe, Kołpaki samochodowe Pokrowce samochodowe Pokrowce na kierownice Dywaniki do bagażnika: gumowe i welurowe Kuferki do bagażnika Maty ochronne

kontakt

  • 62 762 47 36
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 7:00 - 20:00, sobota: 8:00-13:00
  • 605 210 270
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 7:00 - 20:00, sobota: 8:00-13:00
  • 722 097 007
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 7:00 - 20:00, sobota: 8:00-13:00
  • 795 855 405
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 7:00 - 20:00, sobota: 8:00-13:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Rękojmia 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. 2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru. 3. Reklamacja może być złożona osobiście w siedzibie Sprzedawcy, za pomocą poczty e-mail (kontakt@max-dywanik.pl) lub pisemnie listem na adres Sprzedawcy. 4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji. 5. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane. 6. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu. 7. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy. 8. Kupujący może odesłać reklamowany Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien uprzednio skontaktować się ze Sprzedawcą. 9. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 10. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu. 11. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), narzędziem służącym pozasądowemu rozstrzyganiu sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE jest platforma ODR (Online Dispute Resolution). Jest ona dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter bezpłatny i dobrowolny.

reklamacje

1. Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Kupujący może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się poniżej Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. 3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 3) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 4. W razie odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 5. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Kupującego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Kupującego prawa odstąpienia od umowy. 7. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Kupującego użyty w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności za pobraniem, zwrot płatności następuje przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego, co nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi kosztami. 8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Kupujący dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Kupujący odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. 10. Kupujący może zwrócić Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien skontaktować się uprzednio ze Sprzedawcą celem ustalenia terminu odbioru Towaru przez przewoźnika. W takiej sytuacji bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Sprzedawca. Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: MAX-DYWANIK Grzegorz Wojciechowski adres: Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47, 63-460 Nowe Skalmierzyce tel.: 62 762 47 36 e-mail: kontakt@max-dywanik.pl, e-mail dział reklamacji: sebastian@max-dywanik.pl – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data Ponadto podaję numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot pieniędzy (nieobowiązkowe, ale znacznie przyspieszy zwrot) (*) Niepotrzebne skreślić.

pozostałe informacje

Słownik pojęć 1. Sprzedawca – Grzegorz Wojciechowski , prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: MAX-DYWANIK Grzegorz Wojciechowski, Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47, 63-460 Nowe Skalmierzyce, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 9680085252, REGON: 300500644. 2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy - zakładka "Sprzedaję" 3. Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta). 4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego). 5. Regulamin – niniejszy regulamin. 6. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Kupującego konta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu. 7. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w szczególności dywaniki, kosmetyki i inne akcesoria samochodowe. 8. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów. Postanowienia ogólne 1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów znajdujących się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu. 2. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www. 3. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Kupującego, uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Kupujący i obciążają go osobiście. 4. Sprzedawca może porozumiewać się z Kupującym, a Kupujący ze Sprzedawcą poprzez pocztę e-mail (kontakt@max-dywanik.pl), telefonicznie (+48 795 855 405), pisemnie listem oraz osobiście w siedzibie Sprzedawcy. 5. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę podlega ochronie antywirusowej i kierowana jest wyłącznie do określonego Kupującego. 6. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili składania Zamówienia. 7. Ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy. 8. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej 9. Wszystkie Towary prezentowane na stronie Sklepu są nowe i wolne od wad. 10. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz wycofania Towarów, udzielania rabatów na poszczególne towary oraz przeprowadzania i odwoływania promocji w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj.zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone. 11. W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości Sklepu, Kupujący może dokonać Rejestracji. Rejestracja jest jednorazowa, dobrowolna i nie jest konieczna do składania Zamówień w Sklepie. Kolejne Zamówienia realizowane są na podstawie logowania Kupującego do serwisu Sklepu. 12. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym) zamieszczania w nim treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze). Składanie Zamówień 1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień za pośrednictwem serwisu Sklepu wypełniając interaktywny formularz. 2. W celu złożenia Zamówienia poprzez serwis Sklepu należy dodać wybrany Towar do koszyka poprzez kliknięcie w przycisk „Do koszyka”, a następnie po kliknięciu w „Koszyk” postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu aż do kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”. 3. Po złożeniu Zamówienia poprzez serwis allegro Kupujący otrzymuje: 1) e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz ze wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia, 2) w ciągu 1 maksymalnie 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia – informację poprzez e-mail lub telefon, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do realizacji i zawarcie umowy sprzedaży Towaru. 4. Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego do czasu rozpoczęcia realizacji Zamówienia. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą najszybciej jak to jest możliwe od złożenia Zamówienia. Nie narusza to w żaden sposób praw Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania Towaru. 5. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności: 1) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, 2) za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności PayU (świadczonych przez PayU S. A. ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań), 3) gotówką za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w siedzibie Sprzedawcy. 6. Kupujący dokonujący zapłaty przelewem powinien zapłacić za Towar w terminie 7 dni roboczych od otrzymania informacji o potwierdzeniu Zamówienia. Po tym terminie oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca. 7. Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane przy każdym Towarze oraz w procedurze składania Zamówienia (w interaktywnym formularzu). Koszty dostawy doliczane są do ceny Towaru i ponoszone są przez Kupującego (z wyjątkiem osobistego odbioru Towaru, gdzie koszty te dla Kupującego wynoszą 0 zł). Ponadto przy jednorazowym Zamówieniu na kwotę powyżej 300zł brutto (wartość Towaru bez kosztów dostawy) koszty dostawy ponosi Sprzedawca (pod warunkiem dostawy Towaru w jednej paczce o wadze nie przekraczającej 30 kg). 8. Informacja o koszcie dostawy Towaru ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Kupującego informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu. 9. Szczegółowe koszty dostawy Towaru, w zależności od wybranej formy dostawy, znajdują się w zakładce „ Koszty wysyłki ”. Realizacja Zamówień 1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest podanie przy wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia). 2. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego formularza Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w celu potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można potwierdzić w terminie 3 dni roboczych z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca. 3. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona po o otrzymaniu przez Kupującego informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu 4. Czas realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę zależy od dostępności danego Towaru i wynosi od 2 do 14 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas niezbędny na dostawę zamówionego Towaru. 5. Czas dostawy przesyłki kurierem lub za pośrednictwem Paczkomatów InPost wynosi od 1 do 2 dni roboczych. 6. W przypadku ewentualnego wydłużenia czasu realizacji Zamówienia Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. 7. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej. 8. Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Kupujący otrzymuje wraz z Towarem lub w oddzielnej przesyłce. Kupujący upoważnia Sprzedawcę do wystawienia faktury bez podpisu Kupującego i przesłania jej drogą elektroniczną na wskazany przez Kupującego adres mailowy, chyba że Kupujący powiadomi Sprzedawcę o zamiarze otrzymania jej w formie papierowej. 9. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów poprzez firmę kurierską i Paczkomaty InPost. 10. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez Kupującego w procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy). 11. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w procedurze reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić Konsumentowi dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane.