WELUROWE Classic TOYOTA AVENSIS III 2009-2012 haft (6483602055)

10 dni do końca
cena kup teraz
69,00 zł
z 3 kompletów
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • Paczka48 13,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 16,00 zł
Zakupy powyżej 350 zł
  • lokalizacja: Ostrów Wlkp
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • liczba elementów: komplety
AlleBaner


Warunki aukcji:
Przed licytacją proszę
dokładnie zapoznać się z
treścią aukcji


Kontakt:
W razie pytań proszę o
kontakt przed zakupem:


phupoltrans@wp.pl



gg:2245502


603867242





MAM DO ZAOFEROWANIA DYWANIKI SAMOCHODOWE
DO POJAZDÓW MARKI


AVENSIS

2009-2012

ze stoperami

HAFT WYKONANY BEZPOŚREDNIO NA DYWANIKACH

INFORMACJE O DYWANIKACH:

Dywaniki wykonane są z wykładziny wysokiej jakości CLASSIC o grubości około 6-7mm
Spód wykonany jest z chropowatej gumy dzięki której dywaniki nie przepuszczają wody
i nie przesuwają się
Każdy model auta posiada idealnie dopasowany krój dywanika i nie są to dywaniki
uniwersalne
Są bardzo łatwe w utrzymaniu czystości (można je prać środkami do prania dywanów)
Dywaniki posiadają właściwości wyciszające i ocieplające
Napis na dywaniku taki jak na zdjęci w aukcji
Na życzenie klienta nanosimy imiona, daty, itp. po wcześniejszej konsultacji
(nie nanosimy loga koncernów samochodowych tylko napisy)
Napisy na dywanikach nanoszone są metodą HAFT


UWAGA:

Po zakupie proszę w mailu podać

- kolor dywanika

- kolor obszycia lamówka ? lub włóczka ?

- kolor napisów


CENA KUP TERAZ DOTYCZY CAŁEGO KOMPLETU (3 SZTUKI) PRZÓD+TYŁ
PACZKI WYSYŁAM PRIORYTETEM
PO WYLICYTOWANIU PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY
NAPISY STANDARDOWO W CENIE 69,00 WYKONUJEMY NA PRZEDNICH DYWANIKACH
DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO TOWARU DOŁĄCZONY ZOSTAJE PARAGON LUB

NA ŻYCZENIE FAKTURA VAT

ZACHĘCAM DO OBEJRZENIA INNYCH MOICH AUKCJI


LICZBA POZYTYWNYCH KOMENTARZY ŚWIADCZY O MOIM
PROFESJONALNYM PODEJŚCIU DO KLIENTA.
SPRAWDŹ I NIE ZASTANAWIAJ SIĘ.
LICYTUJ!!!
A NA PEWNO BĘDZIESZ W GRONIE ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć

Zgodnie z Kodeksem PWP art.156 ust 3, napis nanoszony na dywanikach ma charakter wyłącznie informacyjny- ma wskazać do jakiej marki lub modelu samochodu dywanik jest przeznaczony i nie ma sugerować, że jest to produkt oryginalny producenta samochodu. Dywaniki są produkcji Polskiej.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u pol-trans za co najmniej 350 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 24 1090 1160 0000 0000 1602 9884
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 603867242
    od poniedziałku do piątku 8:00-18:00 sobota 9:00-16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:phupoltrans@wp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Zybała Krzysztof PHU POL-TRANS ul. Ks.I.J.Skorupki 84, 63-400 Ostrów Wlkp. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy numer oferty Data zawarcia umowy to, data odbioru Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Ostrowie Wlkp Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

REKLAMACJA 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny z tytułu niezgodności towaru z umową określony jest ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. 2. Zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową należy wysłać na adres e-mailowy phupoltrans@wp.pl bądź korespondencyjny Zybała Krzysztof PHU POL-TRANS ul. Ks.I.J.Skorupki 84, 63-400 Ostrów Wlkp. , ewentualnie złożyć je osobiście pod adresem Zybała Krzysztof PHU POL-TRANS ul. Ks.I.J.Skorupki 84, 63-400 Ostrów Wlkp. 3. W zawiadomieniu, o którym mowa w pkt. 2 należy podać: - imię i nazwisko Klienta, -datę zakupu, -datę wystąpienia niezgodności, - opis niezgodności, - żądanie doprowadzenia Towaru do stanu zgodnego z umową. 4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań konsumenta nie później niż w terminie 14 dni. 5. Towar niezgodny z umową należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres: Zybała Krzysztof PHU POL-TRANS ul. Ks.I.J.Skorupki 84, 63-400 Ostrów Wlkp.

pozostałe informacje

SPRAWY NIEUREGULOWANE REGULAMINEM 1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: - Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny, - Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, - Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. ZMIANA REGULAMINU 1. Sprzedawca dopuszcza prawo zmian niniejszego Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności: - zamiany przepisów prawnych dotyczących prawa konsumenckiego i handlu elektronicznego, - zmiany form płatności, - zmiany sposobów dostawy, - zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Zmiany obowiązują w terminie 7 dni od momentu publikacji ich na stronie internetowej ze wskazaniem daty opublikowania zmian. 3. Jednolity tekst Regulaminu z wprowadzonymi zmianami zostanie zamieszczony na stronie internetowej sprzedawcy z oznaczeniem dnia jego obowiązywania. 4. Zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na złożone i realizowane zamówienia. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje Regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia