Welon koronkowy 60cm koronka zdobiona HIT CENOWY (6483980574)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
39,99 zł
z 400 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,90 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: INTERNET
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • dostawa z Polski: tak

530 981 267

bride.studio1@gmail.­com

56737838

40 1050 1911 1000 0090 7758 3319

Witamy przyszłe Panny Młode.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Jesteśmy największym i najtańszym producentem welonów i dodatków ślubnych. W trosce o satysfakcję naszych klientów mamy najszerszy asortyment dodatków ślubnych na Allegro, najtańszą i najszybszą wysyłkę, wysyłamy w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty. Wszystkie nasze welony wysyłamy zabezpieczone przed zniszczeniem w pudełkach. Dokonując zakupu u nas zawierasz transakcję z pewnym sprzedawcą, który dba również o należyte zabezpieczenie towaru na czas transportu.

Mamy przyjemność zaprezentować welon wykonany z tiulu włoskiego. Pojedynczy o długości warstw 60cm. Brzegi welonu są obszyte wysokogatunkową hiszpańską koronką (szer 13cm) bogato zdobioną cekinami, które pięknie błyszczą. Ten welon doda blasku Twojej kreacji. Mocowany za pomocą bezbarwnego grzebienia. Doskonale prezentuje się wpięty nad kokiem jak również w dolnej części uczesania.

Welon dostępny w kolorze białym lub ivory-ecru.

Podczas zakupu w wiadomości dla sprzedającego prosimy podać kolor welonu.

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem, od lat z pasją tworzymy welony, które z pewnością można nazwać dziełem sztuki. Przy tak niskich cenach i szerokim asortymencie wysokogatunkowych koronek jesteśmy w stanie trafić w gust najbardziej wymagającej Panny Młodej. Z przyjemnością zapraszamy przyszłe Panny Młode do obejrzenia naszej galerii welonów koronkowych.

Wejdź w galerię. Znajdziesz tam swój wymarzony welon.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u bride-studio za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 40 1050 1911 1000 0090 7758 3319
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 7,90 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka24 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową inaczej zwaną wysyłkową. W trosce o jakość naszych artykułów oraz zadowolenie naszych klientów wszystkie artykuły są wykonywane dopiero po złożeniu zamówienia. Gwarantuje to wysoką jakość delikatnych i jasnych tkanin.

kontakt

  • 530981267
    Jesteśmy do dyspozycji 7 dni w tygodniu od 8 do 22. Chętnie służymy pomocą.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Butterfly Dodatki Ślubne Natalia Kulik
Mickiewicza 23/4
66-400 Gorzów Wlkp
Polska
 
Firma prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Nie ma możliwości odbioru osobistego. Wszystkie produkty usługi oferowane w sklepie Bride Dodatki Ślubne są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. W trosce o jakość produktów wszystkie welony i ozdoby do włosów są wykonywane dopiero jak zostanie dokonany zakup i uiszczona opłata, dzięki temu mają Państwo pewność, że welony i stroiki nie leżały przez długi okres czasu czekając na kupującego, nie żółkły i nie kurzyły się. Białe lub jasne ozdoby i welony z czasem żółkną, łatwo się brudzą od nawet niewielkiej ilości kurzu. Utrzymywanie dużych zapasów magazynowych wiąże się z wysyłką niezbyt "świeżych" produktów. Wykonując produkty "na bieżąco" dbamy o ich lepszą jakość. W trosce o zadowolenie wszystkich nabywców z jakości otrzymanego towaru wprowadziliśmy ograniczenia ilościowe dla osób prywatnych. Wysyłamy do: dwóch welonów (długi i krótki) lub woalkę lub 1 welon i 1 woalkę. Zakładamy, że jedna Panna Młoda nie ubiera do ślubu więcej niż wyżej wymienione dodatki (jeden na uroczystość, drugi na zabawę lub poprawiny). Nie realizujemy zamówień złożonych na dużą ilość welonów, woalek, stroików ślubnych przez jednego kupującego, który chce wszystkie przymierzyć, aby wybrać jeden produkt, a pozostałe zwrócić. Jasne delikatne tkaniny ślubne nawet podczas zwykłej przymiarki mogą przez przypadek zostać rozerwane po zahaczeniu o kolczyk, pierścionek lub chociażby cekiny, na sukni. Dodatki mogą również zostać zabrudzone od fluidów, szminek . Kupujący podczas przymiarki dużej ilości artykułów może nawet tego nie zauważyć. Żadna Panna Młode nie chce w dniu swojego ślubu zakładać towaru ze zwrotów. Każda w najważniejszym dniu chce założyć welon, woalkę lub stroik nowy, czysty, którego inna Panna Młoda nie przymierzała i nie nosiła. W sytuacjach, gdy kupujący (osoba prywatna) dokona takiego zakupu zastrzegamy sobie prawo do anulowania takich transakcji i zobowiązujemy się niezwłocznie zwrócić kupującemu całą wpłaconą kwotę. Jest to podyktowane wyłącznie dbaniem o dobro wszystkich kupujących. Jako producent welonów ślubnych Bride Dodatki Ślubne wykonuje również usługę krawiecką w zakresie uszycia pod zamówienie. Stosowna informacja jest podana w przypadku takich artykułów Nie wystawiamy paragonów fiskalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami sprzedawcy prowadzący wyłącznie sprzedaż internetową nie mają obowiązku posiadania kasy fiskalnej. Na życzenie kupującego jako dowód zakupu wystawiamy fakturę, wówczas kupujący podczas zakupu jest zobowiązany powiadomić nas o tym.Termin realizacji zamówienia to czas w jakim Bride Dodatki Ślubne wykonuje i wysyła zamówione produkty. Przeważnie jest to 24h od zaksięgowania wpłaty. Jednakże w przypadku zamówień dot. kilku przedmiotów zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia do 48h. W przypadku welonów koronkowych wykonywanych pod zamówienie czas realizacji jest ustalany indywidualnie wynosi od 3 dni roboczych maksymalnie do 7 dni roboczych. Reklamację na zaginięcie przesyłki składamy po 14 dniach od daty nadania. W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas o incydencie. Zawsze błyskawicznie reagujemy na zgłoszenia klientów i pomagamy ustalić, gdzie znajduje się zamówiony towar. Wszystkie zgłoszone zaginięcia po naszej interwencji zostały rozwiązane pomyślnie dla klientów, wszystkie przesyłki zostały odnalezione.Bride Dodatki Ślubne proponuje klientom kilka form wysyłki ale to kupujący podejmuje decyzję o tym, czy chce taniej czy bardziej bezpiecznie. Jeżeli mają Państwo wątpliwości lub pytania dotyczące jaką formę wybrać prosimy o kontakt, reagujemy bardzo szybko na zapytania klientów. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku Konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar. Wówczas jest zobowiązany w ciągu 14 dni od otrzymania towaru złożyć stosowne oświadczenie na e-mail bride.studio1@gmail.com lub w formie pisemnej wysłać na adres przedsiębiorstwa, a następnie zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednakże niż w ciągu 14 dni od dnia w którym złożył odstąpienie.Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia inny niż zwykły oferowany przez Sprzedawcę, Konsument nie może żądać zwrotu dodatkowych kosztów. Sprzedawca zastrzega, iż nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty z takimi przesyłkamiSprzedawca powinien niezwłocznie (ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwrócić wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca jeżeli nie zaproponuje, że sam odbierze towar, będzie miał możliwość odroczenia terminu ZWROTU PŁATNOŚCI do czasu otrzymania i oceny towaru. Zwrot pieniędzy powinien być dokonany w taki sam sposób, w jaki Konsument zapłacił za towar, chyba, że Konsument wyraził zgodę na inny sposób płatności niewiążący się dla niego z kosztami.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech, funkcjonowania rzeczy. Artykuły zwracane przez kupującego, na których zostanie stwierdzone zabrudzenie lub uszkodzenie nie będą przyjmowane. Na każdym przedmiocie jest umieszczona metka z logo firmy, która jest dowodem, że przedmiot jest fabrycznie nowy, oryginalny. Metka na posrebrzanej lub pozłacanej, metalizowanej nitce w żaden sposób nie przeszkadza kupującemu w ocenie wartości, cech i funkcjonowania przedmiotu. Kupujący, który usunie metkę lub naruszy jej mocowanie zostanie pozbawiony możliwości zwrotu przedmiotu, gdyż stan taki będzie oznaczał korzystanie wykraczające poza konieczne do oceny przedmiotu. Sprzedawca powinien otrzymać towar w stanie niezmienionym. Na nadawcy przesyłki, czyli kupującym ciąży obowiązek zabezpieczenia zwracanego towaru i odesłania go w taki sposób i taką formą wysyłki, aby po pierwsze przesyłka dotarła do sprzedawcy, a po drugie zawartość była w stanie niezmienionym. Zwracane przez kupującego welony, woalki lub stroiki powinny być zawinięte w czysty woreczek foliowy (zabezpiecza przed zabrudzeniem, zakurzeniem) oraz w pudełku (zabezpiecza przed rozerwaniem tkaniny, złamaniem grzebieni, rozgnieceniem stroików w transporcie). W przypadku odsyłania towaru zapakowanego w koperty,kupujący naraża odsyłany towar na zniszczenie. Bierze na siebie ryzyko, że w przypadku zniszczenia towaru przez nienależyte jego zabezpieczenie odstąpienie od umowy zostanie odrzucone. Kupujący przy odsyłaniu towaru może skorzystać z pudełek w których towar otrzymał od nas. Towar odsyłany przesyłką nierejestrowaną może zaginąć w transporcie, nie ma możliwości ustalenia, co się dzieje z taką przesyłką, a kupujący nie ma potwierdzenia (w postaci dowodu nadania z numerem), że odesłał towar.Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.Nie podlegają zwrotowi artykuły wykonane pod zamówienie. W każdej aukcji jest zawarta informacja o parametrach produktu. Zmiana przez Konsumenta tych parametrów, rodzaju, sposobu zdobienia jest uznawane za produkt wykonany według specyfikacji Konsumenta. Nie podlegają zwrotowi welony koronkowe uszyte pod zamówienie lub przy użyciu koronek sprowadzonych pod zamówienie na potrzebę uszycia welonu dla konkretnego kupującego.Zgodnie z ustawą nie podlegają zwrotowi koronki hiszpańskie i francuskie, tkaniny, czyli artykuły odcinane na życzenie klienta.Postępowanie reklamacyjneReklamując zakupiony towar kupujący nie musi dołączać dowodu zakupu. Może dołączyć inny dowód, który jednoznacznie potwierdza, iż nabyto towar u danego sprzedawcy należy wskazać informację i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową oraz danych kontaktowych Klienta. Kupujący powinien odesłać towar do Sprzedawcy. Ostatni w ciągu 14 dni jest zobowiązany rozpatrzeć reklamację i powiadomić kupującego o uwzględnieniu lub odrzuceniu reklamacji oraz dalszym sposobie postępowania. Jeżeli składana przez kupującego reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sprzedawca jest zobowiązany niezwłocznie wymienić towar na wolny od wad, albo usunąć wady. W przypadku braku możliwości wymiany towaru na inny, usunięcia wady może obniżyć cenę wadliwego towaru lub niezwłocznie zwrócić należność Kupującemu jednakże nie później niż w terminie 7 dni. Koszty przesyłki reklamacyjnej ponosi Sprzedawca.18. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

pozostałe informacje

Przesyłki polecona ekonomiczne są wysyłane Pocztą Polską lub jako Polecony InPost. Przesyłki są doręczane w ciągu 4 dni roboczych