WEŁNA MINERALNA SZKLANA WATA 150 MM 0,034 NEOWOOL (6541387696)

zakończona

Grupa BK Business to oferta ponad 250.000 produktów w 7 działach:

  • Centrum Budowlane
    skład materiałów budowlanych
  • Hurtownia Hydrauliczna
    ogrzewanie, oczyszczanie, instalacje
  • Okna i Drzwi
    bramy, rolety, parapety
  • Łazienki
    armatura, ceramika, wyposażenie
  • Wentylacja i Klimatyzacja
    domowa i przemysłowa
  • Projektowanie
    łazienek oraz aranżacja wnętrz
  • Farby
    gotowe, mieszalnia farb i lakierów


KONTAKT
CENTRUM BUDOWLANE:

Orchów 178a / k. Łasku,
tel. (43) 675 88 00,
e-mail: budowlany@bk.biz.pl
Poniedziałek - Piątek
w godz. 7.00 - 17.00

Sobota
w godz. 7.00 - 14.00

Zobacz gdzie się mieścimy:
wyświetl mapę
PŁATNOŚCI
Oferujemy następujące formy płatności:

1. Przelew bankowy - NR KONTA:
03 1240 3288 1111 0010 5078 3220

2. Płatność za pośrednictwem systemu PayU

3. Płatność przy odbiorze

4. Na życzenie Klientów wystawiamy faktury VAT

WEŁNA NEOWOOL 150 MM 0,034

Mata z wełny mineralnej z włókien szklanych o najwyższych właściwościach izolacyjnych na rynku i współczynniku

0,034 W/mK

CENA: 18,00 ZŁ/M2

CENA: 79,90 ZŁ/ROLKĘ (4,44 m2)

Zastosowanie – izolacja cieplna i akustyczna:

  • dachów skośnych pomiędzy krokwiami,
  • drewnianych i metalowych konstrukcji szkieletowych,
  • poddaszy użytkowych i nieużytkowych,
  • podłóg i stropów pomiędzy legarami.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA POZOSTAŁYCH NASZYCH AUKCJI

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma BK BUSINESS istnieje na rynku już od 1999 r. Głównym przedmiotem działania naszej firmy jest działalność handlowo-usługowa w zakresie sprzedaży hurtowej i detalicznej materiałów budowlanych, hydraulicznych, sanitarnych, wentylacyjno-klimatyzacyjnych jak również stolarki okiennej i drzwiowej Co nas wyróżnia? - Znajomość potrzeb Klienta oraz szybkość reagowania na wymagania rynku, - Szeroki asortyment produktów jak również kompleksowe wykonawstwo, - Najwyższa jakość oraz terminowość wykonanych usług, - Konkurencyjne ceny, - Solidne zaplecze techniczne, - Dobrana, stabilna i dobrze wykształcona kadra pracownicza, - Dokładność i wszechstronna pomoc. Dla nas liczy się przede wszystkim jakość i satysfakcja naszych Klientów. Zapraszamy do zakupów!

kontakt

  • 43-675-23-53
    Hurtownia Hydrauliczna, Łazienki,Farby-Łask ul.Słowackiego16Czynne pn-pt 7:30-17:00,soboty7:30-13:00
  • 43-675-88-00
    Centrum Budowlane - Orchów 178a, k. Łasku. Czynne pn.-pt. 7:00 - 17:00, soboty 7:00 - 14:00
  • 43-675-96-40
    Okna i Drzwi - Łask ul. Żeromskiego 22. Czynne pn.-pt. 9:00 - 17:00, soboty 9:00 - 13:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

BK-Business jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.BK-Business jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy.Klient, będący konsumentem ma prawo złożenia reklamacji w zakresie wad fizycznych i prawnych produktów nabytych od BK-Business w terminie 2 lat liczonych od dnia wydania produktu Klientowi (w przypadku istnienia wady fizycznej) lub od dnia, w którym dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne (w przypadku wady prawnej). Przy sprzedaży między przedsiębiorcami postanowienia dotyczące rękojmi zostają wyłączone.Celem sprawniejszego rozpatrzenia reklamacji rekomendujemy ich złożenie w formie pisemnej drogą mailową na adres: farby@bk.biz.pl lub pocztą pod adres BK-Business Ul. Słowackiego 16, 98-100 Łask. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada jest nieistotna.Reklamacje rozpatrywane będą zgodnie z kolejnością ich wpłynięcia, bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.

pozostałe informacje

Uprzejmie prosimy o sprawdzenie przesyłki z towarem w obecności kuriera. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia radzimy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i koniecznie zaznaczyć na nim, iż opakowanie zewnętrzne było uszkodzone. Takie postępowanie znacznie ułatwi i przyspieszy przeprowadzanie reklamacji. Gdyby nie było możliwości sprawdzenia towaru bezpośrednio przy kurierze, ważne jest, aby dokonać oględzin towaru bez zbędnej zwłoki. Reklamacje związane z uszkodzeniem towaru lub brakiem ilościowym, jakościowym w przesyłce są rozpatrywane tylko po przesłaniu skanu protokołu spisanego z kurierem najlepiej w dniu dostawy towaru (lub sporządzonym do 7 dni od otrzymania uszkodzonej przesyłki) oraz zdjęć uszkodzeń. Procedura odbioru towaru: bardzo prosimy o szczególnie dokładne sprawdzenie ceramiki, luster jak i innych towarów przy kurierze. W razie wątpliwości prosimy o kontakt.