WELLA EIMI SHAPE SHIFT GUMA MODELUJĄCA 150ML (6482497396)

13 dni do końca
cena kup teraz
28,99 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,99 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Ołtarzew
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak

Wella Professionals EIMI Shape Shift Guma modelująca o błyszczącym wykończeniu 150ml


  • Średnie podtrzymanie fryzury
  • Elastyczne i łatwe modelowanie włosów
  • Błyszczące wykończenie
  • Utrwalenie na poziomie 2
  • Guma służy do codziennego stosowania w stylizacji każdego typu włosów. Pozwala przyspieszyć i ułatwić modelowanie fryzury nie obciążając jej ani nie pozostawiając tłustej warstwy na powierzchni włosów.

    • Średnie podtrzymanie fryzury
    • Elastyczne i łatwe modelowanie włosów
    • Błyszczące wykończenie
    • Utrwalenie na poziomie 2

    Dzięki swojej konsystencji guma jest łatwa w aplikacji i umożliwia dowolne kreatywne stylizowanie fryzury. Elastyczna formuła pozwala także na wykonywanie poprawek w ciągu dnia. Dodatkowo kompleks ochronny zabezpiecza przed uszkodzeniami wywołanymi działaniem promieni UV.

    Sposób użycia: Rozetrzeć sporą ilość gumy w dłoniach, po czym rozprowadzić na włosach i wymodelować wedle uznania.

    Rezultat: Elastyczna, utrwalona fryzura o lśniącym blasku.

    Zaleca się stosowanie gumy modelującej wraz z komplementarnymi produktami z linii EIMI, m. in. suchym szamponem Dry Me i wygładzającą bazy stylizującej do włosów.

    Płatności

    Wysyłka

    Kontakt

    wysyłka gratis
    Wysyłka gratis
    Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u och-drogeria za co najmniej 500 zł.
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
      • Bank Zachodni WBK S.A. 72 1090 2851 0000 0001 3001 1601
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Allegro Polecony InPost 3,94 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 5 dni
    Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 15
    przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
    Przesyłka kurierska 13,99 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 60
    przybliżony czas realizacji: 3 dni
    Paczkomaty 24/7 8,99 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 15
    przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
    Pocztex Kurier48 11,50 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 25
    przybliżony czas realizacji: 4 dni
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 60
    przybliżony czas realizacji: 3 dni
    Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 25
    przybliżony czas realizacji: 4 dni
    dodatkowe informacje
    Wystawiam faktury VAT
    Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

    dane sprzedawcy

    kontakt

    zwroty

    czas na zwrot: 21 dni

    adres do zwrotu:
     
    Celem tego dokumentu jest opisanie wszystkich czynności związanych z postępowaniem w przypadku wystąpienia niezgodności w dostawie lub stwierdzenia wady w sprzedanym przez naszą firmę produkcie. Zgłoszenie Reklamacyjne musi być złożone w formie pisemnej na adres allegro@skleptrena.pl. W przypadku niekompletnego zgłoszenia, reklamacja zostaje zwrócona z prośbą o jej uzupełnienie, a rozpatrzenie jej następuje dopiero po uzupełnieniu brakujących danych. Po otrzymaniu kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego rozpoczyna się bieg rozpatrywania reklamacji, a decyzja dot. jej akceptacji lub odrzucenia wydawana jest w formie pisemnej w terminie do 14 dni. W tym czasie firma sprawdza zasadność reklamacji. W przypadkach niejasnych i o ile specyfika reklamacji tego wymaga, firma prosi zgłaszającego o przesłanie zdjęć obrazujących szkodę/wadę . W przypadku zniszczenia towaru przez firmę kurierską konieczne jest sporządzenie protokołu szkody wraz z kurierem doręczającym daną paczkę. REKLAMACJA - wymiana zakupionego towaru REKLAMACJA - pełny zwrot ceny REKLAMACJA - obniżenie ceny (Miejscowość i data) (Imię i nazwisko konsumenta) (Adres zamieszkania) (Numer zamówienia) Do Trena Sp. z o. o. ul. Ceramiczna 7 05-850 Ołtarzew Reklamacja Niniejszym, zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu (dd/mm/rrrr) towar jest niezgodny z umową. Szczegółowy opis niezgodności: Data stwierdzenia niezgodności (dd/mm/rrrr): Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na nowy. W momencie składania przeze mnie reklamacji oczekuję na (niepotrzebne skreślić): a) wymianę zakupionego towaru; b) pełny zwrot ceny; c) obniżenie ceny. W załączeniu składam kopię paragonu. Z poważaniem

    reklamacje

    Celem tego dokumentu jest opisanie wszystkich czynności związanych z postępowaniem w przypadku wystąpienia niezgodności w dostawie lub stwierdzenia wady w sprzedanym przez naszą firmę produkcie. Zgłoszenie Reklamacyjne musi być złożone w formie pisemnej na adres allegro@skleptrena.pl. W przypadku niekompletnego zgłoszenia, reklamacja zostaje zwrócona z prośbą o jej uzupełnienie, a rozpatrzenie jej następuje dopiero po uzupełnieniu brakujących danych. Po otrzymaniu kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego rozpoczyna się bieg rozpatrywania reklamacji, a decyzja dot. jej akceptacji lub odrzucenia wydawana jest w formie pisemnej w terminie do 14 dni. W tym czasie firma sprawdza zasadność reklamacji. W przypadkach niejasnych i o ile specyfika reklamacji tego wymaga, firma prosi zgłaszającego o przesłanie zdjęć obrazujących szkodę/wadę . W przypadku zniszczenia towaru przez firmę kurierską konieczne jest sporządzenie protokołu szkody wraz z kurierem doręczającym daną paczkę. REKLAMACJA - wymiana zakupionego towaru EKLAMACJA - pełny zwrot ceny REKLAMACJA - obniżenie ceny (Miejscowość i data) (Imię i nazwisko konsumenta) (Adres zamieszkania) (Numer zamówienia) Do Trena Sp. z o. o. ul. Ceramiczna 7 05-850 Ołtarzew Reklamacja Niniejszym, zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu (dd/mm/rrrr) towar jest niezgodny z umową. Szczegółowy opis niezgodności: Data stwierdzenia niezgodności (dd/mm/rrrr): Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na nowy. W momencie składania przeze mnie reklamacji oczekuję na (niepotrzebne skreślić): a) wymianę zakupionego towaru; b) pełny zwrot ceny; c) obniżenie ceny. W załączeniu składam kopię paragonu. Z poważaniem