WEIDER PROTEIN 80 PLUS 750G BIAŁKO WPC WPI SMAKI ! (6912014879)

do wyczerpania przedmiotów
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost gratis
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 2,00 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Chrzanów, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • data ważności : przynajmniej pół roku od momentu zakupu
  • forma: proszek
  • smak: waniliowy
  • marka: Weider
  • waga (z opakowaniem): 0.75 [kg]
  • płeć: kobieta, mężczyzna

WEIDER PROTEIN 80 PLUS - 750G

SMAK - wanilia

  • PRODUCENT: Weider
  • FORMA: Proszek
  • OPAKOWANIE: 750g
  • DATA PRZYDATNOŚCI: min. 3 miesiące

ZALETY

  • DOPRACOWANE SMAKI
  • BRAK PROBLEMÓW Z ROZPUSZCZALNOŚCIĄ
  • ZNAKOMITE ŹRÓDŁO BIAŁKA (AŻ 4 ŹRÓDŁA)
  • UNIWERSALNE (NADAJE SIĘ DO STOSOWANIA W CIĄGU DNIA JAK I PRZED SNEM)
  • NIEWIELKA ILOŚĆ TŁUSZCZU I WĘGLOWODANÓW

REKOMENDACJA PRODUKTU:

  • REKOMENDACJA BODYPAK
  • Jakość/Skład
  • Opłacalność
  • Masa/Siła
  • Dla kobiet

Wartości odżywcze w 100g:

  • BIAŁKO - 82.00%
  • WĘGLOWODANY - 6.00%
  • TŁUSZCZE - 1.60%

CHARAKTERYSTYKA

Weider Protein 80 Plus jest propozycją dla osób, które cenią sobie wysoką jakość oraz uniwersalność używanych suplementów. W odżywce znajdują się aż 4 źródła białka! To dzięki nim produkt jest tak wszechstronny, którego zastosowanie nie jest ograniczone porą dnia.

Najwyższej jakości białko pochodzi z:
- kazeinianu wapnia
- izolatu białek mleka
- koncentratu białek serwatki
- albuminy jajecznej

Jak widzisz Weider Protein 80 Plus nie jest kolejnym suplementem o ładnym opakowaniu ale oferuje bardzo wiele. Dzięki niemu Twoje mięśnie będą mogły szybciej rosnąć niż miało to miejsce do tej pory. Zmaksymalizujesz proces regeneracji, dzięki czemu efekty będą większe i szybsze. Nie bez znaczenia jest także kwestia zahamowania katabolizmu w przypadku spożycia Protein 80 Plus przed snem (zawiera wolnowchłoanialne frakcje kazeiny oraz albuminy jaj).

Weider Protein 80 Plus nie ma sobie równych!

Dawkowanie:

  • Dzień Treningowy:
    1-3 porcje w ciągu dnia, w tym po treningu
  • Dzień Nietreningowy:
    1-3 porcje w ciągu dnia, w tym po treningu

TABELA SKŁADU

SKŁADNIKI AKTYWNE: Protein 80 Plus (jagodowo-jogurtowy)
Porcja: 30g
Ilość porcji w opakowaniu: 25
Opakowanie: 750g
Zawartość: w porcji: zaw: % RWS*
Wartość energetyczna 475kJ/112kcal
Tłuszcz 0,5g
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0,3g
Węglowodany 2,1g
- w tym cukry 1,7g
Białko 25g
Sól 0,08g
Witamina B6 0,6mg 43%
Wapń 400mg 50%
Składniki: 58% kazeinian wapnia (mleko), 18% koncentrat białek serwatkowych (mleko), 15% izolat białek mleka, 3% sucha albumina jaj, aromat, barwnik: betanina; sproszkowane jagody, kwas: kwas cytrynowy; substancja zagęszczająca: guma guar; substancje słodzące: acesulfam K, aspartam; węglan wapnia, przeciwutleniacz: kwas askorbinowy; witamina B6.
Może zawierać śladowe ilości glutenu i soi.

UWAGI

Suplement diety / Dietetyczny środek specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla sportowców.

Nie może być stosowany jako zamiennik bądź substytut zróżnicowanej diety.
Nie należy przekraczać zalecanego dziennego spożycia.
Najlepiej spożyć przed końcem: data na spodzie lub boku opakowania (min. 3 miesiące przydatności do spożycia).
Produktu nie należy podawać matkom karmiącym oraz kobietom w ciąży.
Przechowywać w miejscu niedostępnym dla małych dzieci.
Przechowywać w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej do 25°C. Chronić przed światłem.

UWAGA - kopiowanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów zamieszczonych w sklepie BODYPAK_PL jest zabronione!
Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)

NASZE ATUTY

JESTEŚMY AUTORYZOWANYM DYSTRYBUTOREM

7306
12956
WEI/080#WANIL
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u BODYPAK_PL za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 48 1050 1360 1000 0090 8008 1525
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 2,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 2,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
1. Sklep / Magazyn: Chrzanów, ul. Partyzantów 11D. Odbiór: pon-pt: 9:00 do 17:00, Sob: 10:00 do 14:00.
2. Prosimy o szybkie potwierdzenie formy płatności w przeciwnym razie będziemy czekać z realizacja wysyłki do czasu uzyskania informacji, co wydłuży okres jej realizacji.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

BODYPAK
Ul. Witosa 3/20
32-500 Chrzanów
NIP: 628-193-76-63
REGON: 356791827
Jesteśmy grupą działającą od 2005 roku w branży związanej z ogólnie pojętym "zdrowym trybem życia". Działamy również na rzecz sportów o charakterze siłowym i wydolnościowym, tam gdzie liczą się: siła, motywacja oraz zmyślna harmonia sylwetki ludzkiego ciała. Motto: "kalos kagathos" - piękno ciała i umysłu, to wyznacznik naszych codziennych idei, a zarazem dekalog współczesnego sportowca. Dlatego też ciężką pracę nad rozwojem fizycznym opieramy na niezbędnych podstawach - wiedzy i własnym rozwoju.

kontakt

  • 32 308 00 02
    Infolinia BODYPAK, czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
BODYPAK Magazyn
ul. Partyzantów 11D
32-500 Chrzanów
Polska
 
1. Usługobiorca (Klient) będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu (14) dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@bodypak.pl lub też pisemnie na adres: ul. Partyzantów 11D; 32-500 Chrzanów. 2. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. 3. Usługodawca (Sprzedawca) dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego lub w inny wskazany przez konsumenta sposób. 4. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia odebrania przesyłki przez Klienta, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia. 5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 9.1 oraz 9.5; (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych.

reklamacje

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży: 1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.). 1.2.Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@bodypak.pl lub też pisemnie na adres: ul. Partyzantów 11D; 32-500 Chrzanów. 1.3. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go dostarczyć na adres: ul. Partyzantów 11D; 32-500 Chrzanów. 1.4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób. 1.5. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 1.6. Informacja w sprawie terminów zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności Produktu żywnościowego z Umową Sprzedaży: 1.6.1. Klient traci uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu żywnościowego z Umową Sprzedaży, jeżeli nie zawiadomi o tym Sprzedawcy niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, jednak nie później niż: 1.6.1.1. w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania w przypadku Produktu paczkowanego w rozumieniu art. 2 pkt 15 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o towarach paczkowanych (Dz.U. Nr 128, poz. 1409): 1.6.1.1.1. oznakowanego terminem przydatności do spożycia lub datą minimalnej trwałości, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. Nr 63, poz. 634 i Nr 128, poz. 1408 oraz z 2002 r. Nr 135, poz. 1145 i Nr 166, poz. 1362); 1.6.1.1.2. dla którego nie określa się daty minimalnej trwałości albo terminu przydatności do spożycia 1.6.1.2. w terminie 3 dni od dnia sprzedaży lub otrzymania Produktu – w przypadku Produktu sprzedawanego luzem, odmierzanego w miejscu zakupu lub dostarczanego do miejsca zamieszkania Klienta. 1.6.2. Zawiadomienie o stwierdzeniu niezgodności z Umową Sprzedaży powinno nastąpić nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości Produktu lub terminu jego przydatności do spożycia. Warunek ten nie odnosi się do Produktów wymienionych w pkt. 8.1.6.1. Regulaminu, dla których nie została ustalona data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia. 1.7. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego: 2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@bodypak.pl lub też pisemnie na adres: ul. Partyzantów 11D; 32-500 Chrzanów. 2.2. Zaleca się podanie w powyższej wiadomości e-mail jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę 2.3.Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 2.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.