WEIDER PRIME TESTOSTERONE SUPPORT 60K LIBIDO TEST! (6911999246)

2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
99,00 zł
z 99998 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost gratis
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 2,00 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Chrzanów, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • data ważności : przynajmniej pół roku od momentu zakupu
  • forma: kapsułki
  • liczba sztuk w opakowaniu: 60 [szt]
  • marka: Weider
  • płeć: kobieta, mężczyzna

WEIDER PRIME TESTOSTERONE SUPPORT - 60 KAPS.

  • PRODUCENT: Weider
  • FORMA: Kapsułki
  • OPAKOWANIE: 60 kaps.
  • DATA PRZYDATNOŚCI: min. 3 miesiące

ZALETY

  • ZAAWANSOWANY BOOSTER TESTOSTERONU
  • PODNOSI POZIOM TESTOSTERONU
  • WSPIERA UZYSKIWANE EFEKTY TRENINGÓW
  • PRZYŚPIESZA PRZYROST MASY MIĘŚNIOWEJ I SIŁY FIZYCZNEJ
  • POMAGA W UTRZYMANIU DOBREJ FORMY (PRZYŚPIESZA METABOLIZM)
  • KAŻDA PORCJA ZAWIERA: KSM-66, L-OPTIZINC®, WITAMINY (B6, B12, D3) ORAZ CHROMAX®

REKOMENDACJA PRODUKTU:

  • REKOMENDACJA BODYPAK
  • Jakość/Skład
  • Opłacalność
  • Regeneracja
  • Libido

CHARAKTERYSTYKA

Booster testosteronu na miarę XXI wieku w zasięgu ręki! Przemyślany i skuteczny skład, który bazuje na tak znakomitych składnikach jak ekstrakt z korzenia Ashwagandhy (KSM-66) zapewniający maksymalne wsparcie i podniesienie testosteronu. Postaw na najwyższą jakość i skuteczność!

Weider Prime Testosterone Support bazuje na najlepszych składnikach, takich jak ekstrakt z korzenia Ashwagandhy oraz BioPerine, która dodatkowo poprawia przyswajalność całego preparatu. Innymi składnikami są: cynk, chrom oraz zestaw witamin, które wywierają znaczny wpływ na cały organizm człowieka. Zaletą podwyższonego poziomu testosteronu, poza oczywiście znaczną poprawą osiąganych wyników sportowych jest lepsze samopoczucie i łatwiejsze utrzymanie pożądanej wagi (wpływa bowiem na przyśpieszenie metabolizmu).

Ekstrakt z Ashwagandhy dodatkowo wykazuje działanie antyoksydacyjne, zatem wspiera zwalczanie wolnych rodników przez układ odpornościowy. Przyczynia się także do utrzymania dobrego samopoczucia. Dzięki swoim właściwościom adaptogennym wpływa na zdolność adaptowania się do różnych sytuacji stresowych.

WEIDER PRIME TESTOSTERONE SUPPORT – ZAAWANSOWANY PREPARAT O WIELOTOROWYM DZIAŁANIU W DOBREJ CENIE!

Dawkowanie:

2 kapsułki dziennie.

TABELA SKŁADU

SKŁADNIKI AKTYWNE: Prime Testosterone Support
Porcja: 2 kaps.
Ilość porcji w opakowaniu: 30
Opakowanie: 60 kaps.
Zawartość: w porcji: zaw: % RWS*
Witamina D 7,5µg 150%
Witamina B6 5,6mg 400%
Witamina B12 3µg 120%
Cynk 15mg 150%
Chrom 160µg 400%
Sproszkowany korzeń Ashwagandha 675mg
Ekstrakt z Kordycepsu 390mg
Biwinian choliny 201mg
Cholina 83mg
Piperyna (ekstrakt z czarnego pieprzu) 5mg
Składniki: Ashwagandha - ekstrakt z korzenia (KSM-66)(zawiera mleko), Ekstrakt z Kordycepsu, żelatyna, biwinian choliny, substancje przeciwzbrylające: E341, E551, cytrynian cynku, chlorek (III) chromu, witamina B6, substancja wypełniająca: E470b, witamina B12, piperyna (ekstrakt z czarnego pieprzu), witamina D3.

UWAGI

Suplement diety / Dietetyczny środek specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla sportowców.

Nie może być stosowany jako zamiennik bądź substytut zróżnicowanej diety.
Nie należy przekraczać zalecanego dziennego spożycia.
Najlepiej spożyć przed końcem: data na spodzie lub boku opakowania (min. 3 miesiące przydatności do spożycia).
Produktu nie należy podawać matkom karmiącym oraz kobietom w ciąży.
Przechowywać w miejscu niedostępnym dla małych dzieci.
Przechowywać w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej do 25°C. Chronić przed światłem.

UWAGA - kopiowanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów zamieszczonych w sklepie BODYPAK_PL jest zabronione!
Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)

NASZE ATUTY

JESTEŚMY AUTORYZOWANYM DYSTRYBUTOREM

8304
0
WEI/117
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u BODYPAK_PL za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 48 1050 1360 1000 0090 8008 1525
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 2,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 2,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
1. Sklep / Magazyn: Chrzanów, ul. Partyzantów 11D. Odbiór: pon-pt: 9:00 do 17:00, Sob: 10:00 do 14:00.
2. Prosimy o szybkie potwierdzenie formy płatności w przeciwnym razie będziemy czekać z realizacja wysyłki do czasu uzyskania informacji, co wydłuży okres jej realizacji.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

BODYPAK
Ul. Witosa 3/20
32-500 Chrzanów
NIP: 628-193-76-63
REGON: 356791827
Jesteśmy grupą działającą od 2005 roku w branży związanej z ogólnie pojętym "zdrowym trybem życia". Działamy również na rzecz sportów o charakterze siłowym i wydolnościowym, tam gdzie liczą się: siła, motywacja oraz zmyślna harmonia sylwetki ludzkiego ciała. Motto: "kalos kagathos" - piękno ciała i umysłu, to wyznacznik naszych codziennych idei, a zarazem dekalog współczesnego sportowca. Dlatego też ciężką pracę nad rozwojem fizycznym opieramy na niezbędnych podstawach - wiedzy i własnym rozwoju.

kontakt

  • 32 308 00 02
    Infolinia BODYPAK, czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
BODYPAK Magazyn
ul. Partyzantów 11D
32-500 Chrzanów
Polska
 
1. Usługobiorca (Klient) będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu (14) dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@bodypak.pl lub też pisemnie na adres: ul. Partyzantów 11D; 32-500 Chrzanów. 2. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. 3. Usługodawca (Sprzedawca) dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego lub w inny wskazany przez konsumenta sposób. 4. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia odebrania przesyłki przez Klienta, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia. 5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 9.1 oraz 9.5; (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych.

reklamacje

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży: 1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.). 1.2.Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@bodypak.pl lub też pisemnie na adres: ul. Partyzantów 11D; 32-500 Chrzanów. 1.3. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go dostarczyć na adres: ul. Partyzantów 11D; 32-500 Chrzanów. 1.4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób. 1.5. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 1.6. Informacja w sprawie terminów zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności Produktu żywnościowego z Umową Sprzedaży: 1.6.1. Klient traci uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu żywnościowego z Umową Sprzedaży, jeżeli nie zawiadomi o tym Sprzedawcy niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, jednak nie później niż: 1.6.1.1. w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania w przypadku Produktu paczkowanego w rozumieniu art. 2 pkt 15 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o towarach paczkowanych (Dz.U. Nr 128, poz. 1409): 1.6.1.1.1. oznakowanego terminem przydatności do spożycia lub datą minimalnej trwałości, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. Nr 63, poz. 634 i Nr 128, poz. 1408 oraz z 2002 r. Nr 135, poz. 1145 i Nr 166, poz. 1362); 1.6.1.1.2. dla którego nie określa się daty minimalnej trwałości albo terminu przydatności do spożycia 1.6.1.2. w terminie 3 dni od dnia sprzedaży lub otrzymania Produktu – w przypadku Produktu sprzedawanego luzem, odmierzanego w miejscu zakupu lub dostarczanego do miejsca zamieszkania Klienta. 1.6.2. Zawiadomienie o stwierdzeniu niezgodności z Umową Sprzedaży powinno nastąpić nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości Produktu lub terminu jego przydatności do spożycia. Warunek ten nie odnosi się do Produktów wymienionych w pkt. 8.1.6.1. Regulaminu, dla których nie została ustalona data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia. 1.7. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego: 2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@bodypak.pl lub też pisemnie na adres: ul. Partyzantów 11D; 32-500 Chrzanów. 2.2. Zaleca się podanie w powyższej wiadomości e-mail jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę 2.3.Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 2.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.