WCIĄGARKA elektryczna BAVARIA dzwig 900W 250 kg (6999609277)

zakończona
250,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Świebodzice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

PROFESJONALNA WCIĄGARKA - WYCIĄGARKA ELEKTRYCZNA

firmy BAVARIA , model 125 / 250

Dane techniczne:

zasilanie

230 V / 50 Hz

moc

900 W

średnica linki

rozstaw otworów montażowych

długość kabla sterującego

długość kabla zasilającego

rozmiar otworów uchwytów montażowych (wysokość x długość)

3 mm

215 x 90 mm , 21,5 x 9 cm

150 cm

65 cm

44 x 47 mm

udźwig bez zblocza

udźwig ze zbloczem

max wysokość podnoszenia bez zblocza

max wysokość podnoszenia ze zblocza

pilot trzy-pozycyjny

mocny silnik

uzwojenie silnika

solidna metalowa obudowa

solidnie wykonana

wydajna

bardzo łatwa w użyciu

kolor

uchwyty mocujące w zestawie

zblocze w zestawie

śruby montażowe w zestawie

wytrzymała konstrukcja

posiadane certyfikaty

waga

125 kg

250 kg

12 m, prędkość 8 m / min

6 m, prędkość 4 m / min

góra /zero / dół

tak

miedziane

tak

tak

tak

tak

srebrno-czerwono-cza­rny, pilot- żółty

tak

tak

tak

tak

CE , TUV , GS , EMC

ok. 12 kg

Opis Produktu:

Wciągarka elektryczna to niezbędne urządzenie w każdym warsztacie, przydomowym garażu oraz na magazynach i placach budowy.

Urządzenie pozwala na bezpieczne i łatwe podnoszenie ciężaru.Wciągarka może być używana wszędzie tam, gdzie posiadamy dostęp do prądu oraz solidny punkt montażowy dla urządzenia.
Sercem wciągarki jest wydajny silnik indukcyjny o mocy maksymalnej 900 W.Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów do produkcji przekładni oraz silnika otrzymują Państwo produkt o wysokiej niezawodności oraz zapewniający bezpieczeństwo zarówno podnoszonemu ładunkowi, jak i osobie obsługującej.
Wciągarka posiada wyłącznik bezpieczeństwa zapobiegający nawinięciu zbyt dużej ilości liny oraz specjalnie dostosowane hamulce bezpieczeństwa, które w przypadku braku zasilania oraz awarii zatrzymują linę w aktualnym położeniu. Dołączony do zestawu pilot posiada kondensator rozruchowy oraz zabezpieczenie przed przypadkowym użyciem, a także możliwość zwijania i rozwijania liny.
W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa przyciski odpowiadające za ruch liny nie blokują się w pozycji włączonej. Taka funkcjonalność poprawia również możliwość precyzyjnego manewrowania ładunkiem. Całe urządzenie zostało osadzone w metalowej obudowie pomalowanej warstwą ochronną, co zapewnia jej trwałość oraz odporność na trudne warunki w jakich może pracować urządzenie. Fabrycznie wciągarka posiada nawinięte na bęben 12m liny, która dzięki odpowiedniej konstrukcji bębna może być łatwo wymieniona w przypadku jej zużycia lub zastąpiona dłuższą w miarę własnych potrzeb klienta ( nie oferujemy innych długości i średnic liny w danym modelu, inna konfiguracja może zostać wprowadzona we własnym zakresie przez klienta). Podobnie wygląda sytuacja z pilotem sterującym ( istnieje możliwość zmiany długości przewodu do pilota sterującego - jest to przewód 4 żyłowy tzw.linka ) Wciągarka posiada solidny hak z zabezpieczeniem zapobiegającym przypadkowemu wypięciu się obciążenia.

Urządzenie posiada możliwość podnoszenia obciążenia o dwóch wartościach maksymalnych:

1) Praca na pojedynczej linie - Waga jaką może podnieść urządzenie jest mniejsza, ale długość liny i prędkość wciągania są 2-krotnie większe.

2) Praca na podwójnej linie z użyciem bloczka - Waga jaką może podnieść urządzenie jest wyższa, ale długość liny i prędkość wciągania są 2-krotnie mniejsze. W tym trybie hak musi zostać zapięty do obudowy, a bloczek umieszczony na linie.

Wyposażenie zestawu:

  • Wciągarka elektryczna ze stalową liną oraz hakiem Bavaria elektrowerkzeuge 125 / 250 kg
  • zblocze z wieszakiem i dodatkowym karabińczykiem zabezpieczającym
  • 2 solidne uchwyty montażowe
  • śruby montażowe
  • pilot przewodowy sterujący góra - dół



Widoczny stelaż na zdjęciach dokładamy gratis:

  • BRAK instrukcja obsługi
  • BRAK oryginalnego opakowania producenta
Wciągarka przywieziona z Niemiec Jest NOWA co widać
Możliwość odbioru w naszym serwisie w Świebodzicach ul.Ciernie 161

KONTAKT
Tel.
785-067-009



Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: Świebodzice, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Świebodzice
Ciernie 161
58-160 Świebodzice
woj. dolnośląskie
email: opony711@onet.pl
tel.: 785067009

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Gwarancja 14-dni

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Warsztat Wulkanizacja Klima
Ciernie 161
58-160 Świebodzice
Dodatkowe informacje

Wypełniony formularz odstąpienia od umowy należy wysłać wraz ze zwracanym produktem. Dodatkowe przesłanie kopii dowodu zakupu usprawni proces zwrotu poniesionych kosztów. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr ........................ zawartej dnia ............................... dotyczącej zakupu towaru/usługi .......................................................... Proszę o zwrot środków na niżej podany numer rachunku bankowego: ............................................................................... Imię i nazwisko ................................................... Data ...................................... OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA TOWARU BEZ WAD czas na zwrot: 14 dni § Rękojmia 1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. § Gwarancja 1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. 2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Warsztat wulkanizacja
ciernie 161
58-160 Świebodzice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
stal711
97,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

359

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 785067009
poniedziałek - sobota
08:00 - 18:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Serwis ogumienia,warsztat

Roman Woźniak

Ciernie 161

58-160 Świebodzice

Nip 884-116-88-48

Pozostałe informacje

opony711@0net.pl

tel.: 785067009

Reklamację i zwroty proszę zgłaszać na adres: opony711@onet.pl

§ Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.

2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu

Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.

3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta.

§ Płatność i realizacja zamówień

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);

b) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy z opcją odbioru osobistego w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy, po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);

c) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);

d) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia).

2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.

4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.

5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z § "Płatność i realizacja zamówień" ust. 1 Regulaminu.

6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”.

7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem

Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.

8. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać

od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.

9. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą

elektroniczną lub telefonicznie.

10.Sprzedawca na adres poczty elektronicznej Klienta podany

w formularzu rejestracyjnym, przesyła fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary, w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu otwarcia pliku Klient powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie kompatybilne z formatem PDF. Sprzedawca rekomenduje w tym celu program Adobe Acrobat Reader, które można pobrać bezpłatnie pod adresem http://www.adobe.com

11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

§ Postanowienia końcowe

1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro.

2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

4. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy.

5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

6. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej