Wazon porcelanowy Fala Kubiko Ambition 16,7 cm (6541313499)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
7,90 zł
z 31 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • stan: nowy
  • kolor: biały

Uwaga! Od dnia 19.09.2016 r. odbiory osobiste będą możliwe na ul. J. Conrada 65, 31–357 Kraków.

Przed odbiorem prosimy o kontakt.

Dane do przelewu

NET Trading

ul. Św. Wojciecha 38

32-085 Modlnica


Bank BPH

Nr konta: 16 1060 0076 0000 3260 0126 1504

Kontakt

Biuro: (12) 419 25 44

Biuro obsługi klienta: 500 247 647

E-mail: sklep@nettrading.pl

GG: 4661592

DLACZEGO MY?

Jesteśmy wiarygodni

W 2015 roku zrealizowaliśmy
ok. 14 500 zamówień

Odlicz 23% podatku

Wystawiamy
faktury VAT

Szybka wysyłka

Wysyłki realizujemy
w ciągu 2-5 dni roboczych

Więcej = taniej

Za transport płacisz
tylko raz

Wazon porcelanowy 16,7 cm

Producent

Ambition

Linia

Kubiko / Fala

Cena za sztukę

7,90 zł

Okres gwarancji

2 lata

Kod produktu

94632

Informacje o produkcie

Przedmiotem aukcji jest wazon porcelanowy pasująca do linii Fala oraz Kubiko producenta Ambition.

Linia Fala/Kubiko to elegancka biała zastawa stołowa wykonana z porcelany. Dzięki specjalnej technologii wytwarzania porcelana ta posiada wzmocnione brzegi i specjalną powłokę co dodatkowo ją wzmacnia. Naczynia można myć w zmywarkach oraz używać w kuchenkach mikrofalowych. Charakterystyczną cechą serii Fala/Kubiko jest delikatnie falująca linia. Świetnie sprawdza się w gospodarstwach domowych jak i gastronomii.

Inne produkty z serii Fala/Kubiko dostępne na pozostałych naszych aukcjach.

Cechy produktu

- wykonany z porcelany wysokiej jakości,

- kolor biały,

- estetyczny wygląd,

- można myć w zmywarce,

- można używać w kuchence mikrofalowej,

- pięknie prezentuje się na stole.

Wymiary produktu

- wysokość 16,7 cm,

- szerokość/długość 6 cm.

Znajdź nas na mapie

Śledź swoją przesyłkę

Kliknij na logo dostawcy i wpisz numer listu przewozowego aby śledzić przesyłkę.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank BPH S.A. 16 10600076 0000326001261504
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Paczkomaty 24/7 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Paczkomaty 24/7 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty możliwy jest w Modlnicy/ koło Krakowa 4km od centrum.

ul. Św. Wojciecha 38 sklep - dokładny dojazd pokazany na "strona o mnie".

Codziennie od pon-pt- 8:00-17:00, sob- 10:00 -14:00.

Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie odbiorów osobistych.

Zapraszamy!!!
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Nettrading jest dynamicznie rozwijającą się firmą z wieloletnim doświadczeniem, dokładamy wszelkich starań, aby przygotowane przez nas oferty były jak najbardziej atrakcyjne dla Naszych klientów. Specjalizujemy się w sprzedaży produktów AGD oraz Ogrodowych. Oferowane przez Nas produkty są nowe i przed każdą wysyłką dokładnie sprawdzane. Współpracujemy bezpośrednio z producentami, importerami oraz dystrybutorami, dlatego zawsze oferujemy konkurencyjne ceny. W Naszych zamierzeniach zawsze stawiamy na profesjonalną obsługę, terminową dostawę oraz najwyższy poziom usług. Nasza oferta to szeroka gama produktów znanych i cenionych producentów. Dokładamy wszelkich starań, aby Nasze oferty zawierały wszelkie niezbędne informacje oraz zdjęcia w jak najlepszej rozdzielczości. Gwarantujemy miłą obsługę oraz profesjonalną pomoc w wyborze produktu zgodnie z Państwa oczekiwaniami i potrzebami.

kontakt

  • (12) 419-25-44
    Czynne codziennie od poniedziałku do piątku od godz.: 8:00-17:00 oraz w soboty od godz. 10-14.
  • 500 247 647
    Czynne codziennie od poniedziałku do piątku od godz.: 8:00-17:00 oraz w soboty od godz. 10-14.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
NET.Trading Paweł Wojdyła
ul. J. Conrada 65
31-357 Kraków
Polska
 
Masz prawo do zwrotu zakupionej rzeczy bez podawania przyczyny w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. (Dz. U. z dnia 05.09.2002r. Nr 141, poz. 1176). Zwracany towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu oraz Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy przedmiot nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania. Nie ponosimy kosztów związanych z reklamacjami lub zwrotami klientów.

reklamacje

Każdy towar przed wysyłką jest bardzo dokładnie sprawdzany pod względem ilościowym oraz jakościowym. Dla każdego rodzaju asortymentu mamy opracowany odpowiedni sposób pakowania, który zapewni zakupionym przez Państwa przedmiotom bezpieczną podróż. Wszystkie paczki są dodatkowo oznaczane ostrzegawczymi naklejkami "Ostrożnie szkło". Przesyłki kurierskiej w większości przypadków dostarczane są w ciągu 24 godzin od momentu nadania (nie wliczając sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych oraz świąt). Dodatkowo istnieje możliwość sprawdzenia statusu przesyłki , poprzez wpisanie numeru listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej DPD. Pomimo naszych wysiłków oraz wieloletniego doświadczenia może się zdarzyć, iż przygotowany dla Państwa produkt został uszkodzony lub częściowo zgubiony podczas transportu. W przypadku uszkodzenia lub nieprawidłowego dostarczenia artykułów, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem. Protokół powinien być spisany przy doręczeniu przesyłki lub do 7 dni od przyjęcia paczki. Termin ten nie może zostać przekroczony. Kopię protokołu szkody prosimy przesłać na Nasz adres mailowy: sklep@nettrading.pl wraz ze zdjęciami ukazującymi wadę. Po otrzymaniu stosownych dokumentów reklamacja zostaje przez Nas rozpatrywana. Przed ewentualną wysyłką reklamowanego towaru prosimy wcześniej o kontakt. Informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do Nas za pobraniem, bez Naszej uprzedniej zgody. Oryginał protokołu jest podstawą do rozpatrzenia wszelkich reklamacji. Prosimy o zwrócenie uwagi podczas spisywania z kurierem protokołu na opisanie obecnych na paczkach oznaczeń ostrzegawczych oraz poprawny opis zabezpieczeń towaru (wypełnianie, tekturowe przekładki, folia itp.). W przypadku braku któregokolwiek z zamawianych przez Ciebie produktów, prosimy o przesłanie informacji na adres mailowy: sklep@nettrading.pl

pozostałe informacje

Regulamin 1.Prosimy o rozważną licytację, dokonywanie zakupów na Naszych aukcjach, oznacza akceptację regulaminu. Jeśli nie akceptujesz któregokolwiek z punktów – Nie licytuj. 2.Po wygraniu Naszej aukcji prosimy o potwierdzenie zakupu, wybierając odpowiednio rodzaj przesyłki (wpłata na konto, płatność przy odbiorze) czy też odbiór osobisty. 3.Na aukcjach z możliwością wyboru kolorów, bądź wzorów przedmiotów, niezwłocznie po dokonaniu zakupu, prosimy o informację w formularzu dostawy- w wiadomościach dla sprzedającego, bądź za pośrednictwem maila jaki kolor lub wzór ma zostać wysłany. W przypadku braku takiej informacji przedmioty wysłane są losowo! 4.Przy wpłacie na konto w tytule przelewu prosimy wpisać swój nick z allegro oraz numer aukcji. 5.Reklamacje prosimy kierować pisemnie na adres mailowy sklep@nettrading.pl 6. Czas realizacji zamówień wynosi od 2 do 5 dni roboczych. 7.Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki przy kurierze. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie, konieczne jest spisanie protokołu szkody. W razie braku możliwości sprawdzenia paczki przy odbiorze, protokół należy spisać do 7 dni od momentu przyjęcia paczki. Kopię protokołu wraz ze zdjęciami ukazującymi uszkodzenia, prosimy o przesłanie na Nasz adres mailowy w terminie nie dłuższym niż 10 dni. Warunkiem do uznania reklamacji jest poprawnie spisany protokół szkody. 8.Reklamacje oraz zwroty rozwiązywane są przez Nas w terminie do 7 dni roboczych, w przypadku urządzeń czas się nieznacznie wydłuża. 9.Nie ponosimy kosztów związanych z reklamacjami lub też zwrotami klientów. 10.W sytuacji uzasadnionej reklamacji, zwracamy koszty wysyłki oraz wymieniamy towar na pełnowartościowy. Jeśli jednak nie będzie to możliwe, zwracamy pieniądze. Reklamacja realizowana jest wyłącznie w przypadku wystąpienia wad ukrytych. 11. Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie do 14 dni od ich wydania, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, (Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zmianami). Zwracany towar musi być pełnowartościowy. Zwrot gotówki nastąpi w terminie do 14 dni roboczych na wskazanych rachunek bankowy. 12.W przypadku wybrania płatności przelewem, należy dokonać wpłaty nie później niż do 7 dni od dnia w którym dokonany był pierwszy zakup. Po przekroczeniu tego terminu, zwracamy się do serwisu Allegro o anulowanie transakcji oraz zwrot prowizji. Istnieje możliwość wydłużenia terminu zapłaty, ale należy uzgodnić to wcześniej z Nami. 13. Po zakończeniu aukcji Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy. Jest to dla Nas niezbędna informacja o zakończeniu transakcji. Automatycznie odpowiadamy komentarzem. 14. Po zalicytowaniu przedmiotu prosimy o potwierdzenie ostatecznego adresu oraz formy wysyłki (pobranie/wpłata). W innym przypadku towar wysyłany jest na adres z allegro. 15. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne produktów, które są prezentowane były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów lub nagłą ich zmianę przez producenta. 16. Wszelakie zwroty pieniężne wykonujemy w terminie do 7 dni roboczych na wskazanych rachunek bankowy. 17. Na zapytania mailowe bądź wyceny staramy się odpowiadać jak najszybciej. Ze względu na bardzo dużą ilość przychodzących wiadomości odpowiadamy na nie w przeciągu 24h. Prosimy o cierpliwość. 18. Dane osobowe, które otrzymaliśmy przez serwis Allegro, są chronione i wykorzystywane wyłącznie w celu sfinalizowania transakcji. Jak kupować taniej Koszty transportu przy płatności przelewem oferujemy na specjalnych warunkach. Zakupy, które przekroczą łączną wartość 250zł brutto – transport GRATIS – nieważne ile aukcji wylicytowałeś, towar wysyłany jest w jednej paczce –do 30kg - promocja dotyczy pierwszej wysyłanej paczki do 30kg – dział AGD - promocja nie dotyczy działu Ogród Jeden koszt przesyłek dotyczy przedmiotów do łącznej wagi 30kg. Jeżeli Twoje zakupy przekroczyłyby łączną wagę 30kg, skonsultuj się z Nami w celu wyliczenia ostatecznej ceny za transport. Koszty transportu przy płatności przelewem dla działu Ogród już od 14zł brutto (komplety mebli, parasole, leżaki, łóżka itd.). Ze względu na różne gabaryty i wagę, na każdej aukcji która znajduje się w dziale Ogród w miejscu Koszty Dostawy podany jest koszt transportu, dla opcji przelewu lub pobrania. Jeżeli będą dokonywane zakupy większej ilości produktów z tego działu skontaktuj się z nami w celu wyliczenia ostatecznej ceny za transport. Opcja dostawy wielkogabarytowych przedmiotów na paletach euro dotyczy dostawy pod wskazany adres – bez opcji wniesienia np.: mieszkanie w bloku. Opcja wniesienia jest dodatkowo płatna w celu uzyskania szczegółów skontaktuj się z nami. FAQ 1. Jaki jest czas realizacji zamówienia? PRZELEW – do 5 dni roboczych liczonych od następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na Naszym koncie POBRANIE – do 5 dni liczonych od następnego dnia po wybraniu przesyłki pobraniowej Przesyłki kurierskie są dodatkowo, dokładnie zabezpieczane przez uszkodzeniami, z adnotacją, naklejkami „Szkło” 2. Jak sprawdzić czy zamówienie zostało wysłane? W dniu wysłania zamówienia otrzymujesz wiadomość mailową z informacją, że paczka została nadana oraz numer listu przewozowego i nazwę firmy kurierskiej. Dodatkowo istnieje możliwość sprawdzenia statusu przesyłki , poprzez wpisanie numeru listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej DPD: http://www.dpd.com.pl/ 3. Czy można ustalić konkretną godzinę odbioru paczki oraz w jakich dniach nadawane są przesyłki? Nasza Firma nie ma wpływu na dostarczenie przesyłek o konkretnych godzinach do odbiorcy. W przypadku kiedy zależy Ci na dostarczeniu przesyłki o określonej godzinie, prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą kurierską oraz zapytanie/prośbę o dostarczenie przesyłki o preferowanej przez Ciebie porze. Przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku. Dostawa w sobotę/niedzielę jest usługą dodatkową i jest płatna, w celu uzyskania konkretnej informacji dot. kwoty, prosimy o kontakt bezpośrednio z Nami. 4. Czy można odebrać zamówienie osobiście? Oczywiście, w Naszym sklepie możesz odebrać zamówienie osobiście. Odbiór dotyczy towarów, których na aukcjach jest zaznaczony odbiór osobisty. Po wybraniu takiej opcji zakupu, skontaktujemy się z Tobą jak towar zostanie przygotowany do odbioru. Czas realizacji zamówienia – do 5dni roboczych. Płatność: przedpłata za towar, bądź płatność przy odbiorze, tylko gotówką. Adres biura/sklepu: ul. J.Conrada 65, 31-357 Kraków. 5. Jak wyliczyć koszty transportu? Koszty transportu przy płatności przelewem oferujemy na specjalnych warunkach. Zakupy, które przekroczą łączną wartość 250zł brutto – transport GRATIS – nieważne ile aukcji wylicytowałeś, towar wysyłany jest w jednej paczce –do 30kg - promocja dotyczy pierwszej wysyłanej paczki do 30kg – dział AGD - promocja nie dotyczy działu Ogród Jeden koszt przesyłek dotyczy przedmiotów do łącznej wagi 30kg. Jeżeli Twoje zakupy przekroczyłyby łączną wagę 30kg, skonsultuj się z Nami w celu wyliczenia ostatecznej ceny za transport. Koszty transportu przy płatności przelewem dla działu Ogród już od 14zł brutto (komplety mebli, parasole, leżaki, łóżka itd.). Ze względu na różne gabaryty i wagę, na każdej aukcji która znajduje się w dziale Ogród w miejscu Koszty dostawy podany jest koszt transportu, dla opcji przelewu lub pobrania. Jeżeli będą dokonywane zakupy większej ilości produktów z tego działu skontaktuj się z nami w celu wyliczenia ostatecznej ceny za transport. Opcja dostawy wielkogabarytowych przedmiotów na paletach euro dotyczy dostawy pod wskazany adres – bez opcji wniesienia np.: mieszkanie w bloku. Opcja wniesienia jest dodatkowo płatna w celu uzyskania szczegółów skontaktuj się z nami. 6. Co w przypadku jak otrzymam uszkodzony towar? Jeżeli paczka podczas doręczenia posiada oznaki uszkodzenia, bądź podczas sprawdzania przesyłki, towar wewnątrz jest uszkodzony, prosimy o niezwłocznie spisanie protokołu szkody z kurierem. Protokół powinien być spisany przy doręczeniu przesyłki lub do 7 dni od przyjęcia paczki. Termin ten nie może zostać przekroczony. Kopię protokołu szkody prosimy przesłać na Nasz adres mailowy: sklep@nettrading.pl wraz ze zdjęciami ukazującymi wadę. Po otrzymaniu stosownych dokumentów reklamacja zostaje przez Nas rozpatrywana. Przed ewentualną wysyłką reklamowanego towaru prosimy wcześniej o kontakt. Informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do Nas za pobraniem, bez Naszej uprzedniej zgody. 7. Czy mogę zrezygnować z zamówienia? W momencie zakupu towaru na Naszych aukcjach zawierasz umowę KUPNA-SPRZEDAŻY. Aby zrezygnować z zakupu przed nadaniem przesyłki, należy Nas o tym fakcie poinformować poprzez e-mail. Zgodnie z regulaminem powiadamy Allegro o przyczynach rezygnacji podając Twoje dane. Prosimy o rozważną licytację! W przypadku nieuzasadnionego nie przyjęcia przesyłki, klient zostaje obciążony kosztem zwrotu paczki do Nas oraz kosztem ponownego jej wysłania. 8. Czy wystawiamy faktury Vat? Oczywiście wystawiamy faktury VAT. Do każdego zakupu obowiązkowo wystawiany jest paragon. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę powiadom Nas o tym mailowo, bądź w formularzu dostawy zaraz po zakupie podając właściwe dane.