WAZA KRATKA Serwis obiadowy i kawowy 30/6 WA-113 (6910944731)

zakończona
289,84 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 9,90 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,90 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]
  • liczba osób: 6
  • kształt: okrągły
  • informacje dodatkowe: możliwość mycia w zmywarce
  • rodzaj serwisu: obiadowo-kawowe
  • liczba elementów w zestawie: 30
  • zawartość zestawu: talerz obiadowy, talerz głęboki, talerz deserowy, filiżanka
  • kolor: biały , odcienie brązowego

opis

WAZA KRATKA Serwis obiadowy i kawowy 30/6 WA-113

OPIS PRODUKTU:

Waza Kratka - 30 częściowy, porcelanowy serwis obiadowy i kawowy w kolorze białym ze zdobieniem na 6 osób

Komplet składa się z:

- 6 sztuk - talerz obiadowy - 27 cm

- 6 sztuk - talerz głęboki do zupy -22,5 cm

- 6 sztuk - talerz deserowy - 19 cm

- 6 sztuk - filiżanka 200 ml

- 6 sztuk - podstawka pod filiżankę 14,5 cm

Dodatkowe informacje:

- dekoracja: WA-113

- całość pakowana w karton

ZALECENIA UŻYTKOWANIA:

W przypadku wyrobów nadających się do mycia w zmywarkach oraz używania w kuchenkach mikrofalowych – dodatkowo umieszczamy oznaczenia graficzne lub tekstowe na spodzie wyrobów i opakowaniach, informujące o ich przeznaczeniu. Produkty te można stosować bez ograniczeń co do sposobu i czasu mycia oraz stosowanych środków myjących.

Wyroby zdobione złotem lub platyną można używać w zmywarkach kuchennych, jednak zaleca się stosowanie programów i środków do delikatnego mycia, naczynia w zmywarce powinny być ułożone luźno, nie powinno się używać ostrych gąbek lub innych przedmiotów, które mogą spowodować zarysowania. Nie należy stosować proszków lub past o właściwościach ściernych przy myciu wstępnym bądź ręcznym, nie należy także używać silnych środków żrących i dezynfekujących. Wyroby ze złotem lub platyną nie powinno się używać w kuchenkach mikrofalowych.

EAN: 5901225806796

Symbol: 5901225806796


PARAMETRY:

Kraj pochodzenia: Polska
Liczba osób: 6,00
Liczba elementów w zestawie: 30,00
Materiał wykonania: porcelana
Kolor: biały
Dekoracja: tak
Wzór dominujący: kratka
Kształt: okrągły
Rodzaj serwisu: obiadowo-kawowe
Zawartość zestawu: filiżanka
Zawartość zestawu: talerz deserowy
Zawartość zestawu: talerz obiadowy
Zawartość zestawu: spodek pod filiżankę
Zawartość zestawu: talerz głeboki
Informacje dodatkowe: możliwość używania w kuchence mikrofalowej
Informacje dodatkowe: możliwość mycia w zmywarce

{product_id:29795}{c­hecksum:00bcd394422a­8727ad213814d7136e5d­9c3c0cc5}

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
9,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
13,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Dodatkowe informacje

ODBIÓR OSOBISTY:

HURTOWNIA „ŚWIAT AGD”
ul. Kopanina 54/56
wejście 10, piętro II
(na terenie Centrum Hurtowego)
POZNAŃ - GÓRCZYN

PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK 8-16
SOBOTA 8-14

KUPUJĄC KILKA PRZEDMIOTÓW ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ W ZALEŻNOŚCI OD WAGI ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Świat Agd Sp. z o.o. Sp.k.
Kopanina 54/56
60-105 Poznań
Dodatkowe informacje

  

Każdemu Klientowi na złożenie reklamacji z tytułu uszkodzeń powstałych w czasie transportu przysługuje 7 dni liczonych od momentu odebrania przesyłki.

W przypadku gdy towar okazał się wadliwy, uległ uszkodzeniu lub nie spełnia swojej funkcji

prosimy o wykonanie zdjęcia które będzie obrazowało wadę lub uszkodzenie towaru i wraz z krótkim opisem przesłanie tych informacji do nas droga mailową na poniższy adres:

reklamacje@swiat-agd.com.pl .

By usprawnić proces reklamacji w wiadomości mailowej prosimy o podanie następujących danych:

- Imię i nazwisko

- Nick z Allegro

- Numer telefonu

Proces rozpatrzenia reklamacji według ustawy powinien być zakończony w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej firmy,

My zazwyczaj załatwiamy sprawy w ciągu kilku dni.

Każdy przypadek reklamacji rozpatrujemy w sposób indywidualny ale też uzależniony od wymagań producenta towaru,

Jeśli wymiana towaru na nowy bez wad i uszkodzeń będzie nie możliwa, lub zaproponowany przez nas inny produkt nie będzie spełniał oczekiwań Klienta zaproponujemy zwrot należności.

Z działem reklamacji można skontaktować się telefonicznie pod nr 790 222 613 lub droga mailową

reklamacje@swiat-agd.com.pl .

REKLAMACJA KURIER GEIS:

Przesyłkę (nawet widocznie uszkodzoną) należy odebrać i w miarę możliwości sprawdzić ją przy kurierze, z którym należy spisać protokół szkody.

W przypadku braku możliwości sprawdzenia paczki w obecności kuriera, można to zrobić samodzielnie i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń w ciągu 7 dni skontaktować się z kurierem - ma on obowiązek przyjechać i spisać protokół uszkodzeń.

Protokół należy przesłać do nas mailem wraz z loginem z Allegro na adres: reklamacje@swiat-agd.com.pl

Po otrzymaniu protokołu skontaktujemy się w sprawie realizacji reklamacji.

REKLAMACJA PACZKOMATY:

Po odebraniu przesyłki w ciągu 7 dni należy sprawdzić jej zawartość. Jeśli coś będzie uszkodzone na adres reklamacje@swiat-agd.com.pl należy przesłać nam zgłoszenie reklamacyjne wraz ze zdjęciem i opisem uszkodzeń oraz loginem z Allegro.

Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się w sprawie realizacji reklamacji.

REKLAMACJA POCZTA POLSKA:

W przypadku braku możliwości sprawdzenia paczki w obecności kuriera, można to zrobić samodzielnie w domu. W momencie stwierdzenia uszkodzeń towaru należy udać się do Urzędu Pocztowego z którego przesyłka została wydana do doręczenia wraz z uszkodzonym towarem i spisanie protokołu szkody z Pracownikiem Oddziału.

Jednakże jest to możliwe tylko tego samego dnia co przesyłka została doręczona Klientowi.

W przypadku braku takiej możliwości prosimy o wykonanie zdjęcia uszkodzeń i wysłanie go do nas mailem wraz z krótkim opisem uszkodzeń.

Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się w sprawie realizacji reklamacji.