WĄŻ WSPOMAGANIA Renault Scenic I FL 1.6B 99-03 (6919183716)

zakończona
59,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
Zakupy od 1 599 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Miejsce Piastowe, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.0 [kg]
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

Kontakt

telefon kom:

663 992 500

telefon stacjonarny:

13 43 53 008

wew. 26
pracujemy w godzinach: pn-pt.

8:00-16:00

sob.

8:00-14:00

masz pytania napisz do nas: lostark6@gmail.com
Firma Handlowo Usługowa "Lo-Stark" Stanisław Lorenc ul. Dworska 23, 38-430 MIEJSCE PIASTOWE
Parametry techniczne i opis
Przedmiot aukcji:

WĄŻ WSPOMAGANIA

Zastosowanie:

Renault Scenic I FL 1.6B 110KM 99-03

Nr. fabryczny:
Dodatkowe informacje:

JAKOŚĆ A
SILNIK: 1.6B 81kW (110KM) K4M
VIN: VF1JA0B0528756801
MI­NIVAN 5D
KOLOR: OLIWKOWY
ROK PRODUKCJI: 2003
OKRES PRODUKCJI: 1999-2003

Oznaczenia jakości: A- bardzo dobra, gotowa do montażu B- dobra, wymaga drobnych poprawek C- nadająca się do montażu, ale wymaga poprawy
Kilka słów o nas:

Jesteśmy profesjonalną stacją demontażu pojazdów z uprawnieniami państwowymi, działamy od 1991 roku ciągle przystosowując się europejskich wymogów ekologicznych. Posiadamy sklep stacjonarny w siedzibie firmy, zapraszamy także do odbioru osobistego. Części, które sprzedajemy na naszych aukcjach, pochodzą z demontażu pojazdów używanych, jako stacja demontażu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, możemy zapewnić, że są wymontowane w sposób profesjonalny, są oryginalne, w pełni sprawne i funkcjonalne.
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u LO-STARK za co najmniej 1 599 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Punkty odbioru

FHU Lo-Stark
Dworska 23
38-430 Miejsce Piastowe
email: lostark6@gmail.com
tel.: 663992500

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 18:00
  • Sobota 08:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

FHU LO-STARK
Dworska 23
38-430 Miejsce Piastowe
Dodatkowe informacje

Przedmioty, które oferujemy są częściami używanymi, pochodzącymi z demontażu samochodów.

Jeśli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, o której wiemy, podajemy szczegółową informację na ten temat, oraz staramy się wadę uwidocznić na zdjęciu w opisie aukcji. Reklamacje dotyczące wad pokazanych w opisie przedmiotu, nie będą uwzględaniane.

Jeżeli zdarzy się wada ukryta, staramy się w pierwszej kolejności wymienić towar na pełnowartościowy, jeżeli takiej możliwości nie mamy, wtedy zwracamy kwotę transakcji na podane konto bankowe, po otrzymaniu i weryfikacji uszkodzonej części.

Reklamacje należy zgłaszać e-mailem na adres: lostark6@gmail.com 

Reklamacja będzie uwzględniona z dołączonym dowodem zakupu (paragon,fv).

Towar reklamowany należy przesłać na adres siedziby firmy, z opisem uszkodzenia, dowodem zakupu oraz danymi do kontaktu.

Zgodnie z Regulaminem: 

3.1 Reklamacje można składać listem lub wiadomością e-mail. 

3.2 W reklamacji zaleca się podanie danych kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację. 

3.3 Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady towarów. 

3.4 Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany towar na adres Sprzedawcy, na jego koszt. 

3.5 Jeżeli towar ma wadę, Klient może żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 

3.6 Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 

3.7 Jeżeli towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

3.8 Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 

3.9 Obniżona cena (pkt 3.7), powinna pozostawać w takiej proporcji do cenywynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. 

3.10 Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. 

3.11 Sprzedawca informuje Klienta o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem środka komunikacji wykorzystanego przez Klienta lub w innej formie, zgodnie z wolą Klienta. 3.12 Rękojmia zostaje wyłączona w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami. 

3.13 Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.