WĄŻ GAZU+OPASKI+REDUKTOR GAZOWY BUTLI 11kg włoski! (6482039444)

15 osób kupiło 15 kompletów
11 dni do końca
cena kup teraz
17,00 zł
z 99985 kompletów
Koszty dostawy
  • List priorytetowy 12,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 14,00 zł
  • List polecony priorytetowy 16,00 zł
  • lokalizacja: Nowy Targ
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

Klikając tutaj znajdziesz zestawy z dłuższym wężem w najniższych cenach!

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZI:

-REDUKTOR GAZOWY RECA (Włoski)- CAVAGNA GROUP -1szt.

Reduktor ciśnienia gazu do domowych butli 11 kg Propan-Butan 16bar.

- ciśnienie wyjściowe (za reduktorem) 37 mbar
- maksymalny przepływ 1,5kg/h

Jednostopniowy reduktor ciśnienia gazu PROPAN-BUTAN z wlotem gwintowanym 21,8L (na klucz 30mm dużo grubsza ścianka aż 4mm) i krućcem na wąż 9-10mm (stosowany popularny wąż 9mm zapewnia szczelniejsze połączenie). Przeznaczony do użytku domowego, stosowany do zasilania urządzeń gazowych z butli wyposażonej w zawór z ręcznym otwieraniem i zamykaniem. Typ 694 EN 16129 , CE-0085BU0133

-OPASKI-2szt .

Ślimakowe nierdzewne opaski zaciskowe 10-16/9mm, to najwyższej jakości produkt wykonany zgodnie z rygorami norm ISO 9001. Specjalna konstrukcja opaski zapewnia wysoką wytrzymałość i szczelność połączenia. Przy stosowaniu naszych opasek nie istnieje najmniejsze ryzyko uszkodzenia węża.

-WĄŻ DO GAZU PROPAN-BUTAN 9mm - 1mb.

1-warstawa wewnętrzna gumowa dająca bardzo dobrą szczelność połączeń.

2-warstwa zbrojeniowa z poliestru dająca dużą odporność na rozerwanie 2Mpa.

3-warstwa ze specjalnych komponentów dająca odporność węża na wysokie temp.

Podłączenie kuchenki wolnostojącej film - kliknij.

Podłączenie płyty gazowej film - kliknij.

Masz wątpliwości lub pytania dotyczące wystawionego przedmiotu napisz e-mail; Serwiskuchenek@wp.pl postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej. Do zakupionego towaru dołączamy paragon lub na życzenie fakturę (zwolniony z podatku VAT).

Zamówienia i wysyłka tel. 662 888 111 Poniedziałek-Piątek od 8:00 do 14:00.

Dostawa do 48h dotyczy; Pocztex Kurier48 przy zamówieniach w dzień roboczy do godz. 13:00.

Dostawa listem priorytetowym od 2-14dni nie ma możliwości śledzenia przesyłki ani reklamacji gdy zaginie.


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 32114020040000320262580920
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 14,00 zł
kolejna sztuka: 14,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 12,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Dostawa do 48h dotyczy; Pocztex Kurier48 przy zamówieniach w dzień roboczy do godz. 13:00.

Dostawa listem priorytetowym od 2-14dni nie ma możliwości śledzenia przesyłki ani reklamacji gdy zaginie.
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 662 888 111
    Telefon kontaktowy w sprawie wysyłki i zamówień, od Pon. do Piątku w godz. od 8:00 do 14:00
  • serwiskuchenek@wp.pl
    Zalecamy wysyłkę przez Pocztex48, listy ekonom i prioryt nie ma możliwości reklamacji ani śledzenia.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: serwiskuchenek@wp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać listem poleconym wraz z dowodem zakupu!!! na adres: Kinga Otrębska Ul.Piłsudskiego 6/23 34-700 Rabka-Zdrój Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 1.W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Jeżeli kupiona rzecz ma wadę konsument może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, może też złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo – o ile wada jest istotna – o odstąpieniu od umowy. Należy przy tym podkreślić, że sprzedawca w określonych okolicznościach może nie uznać tego wyboru. Zależy to np. od tego czy jest to pierwsza reklamacja, jaki jest charakter wady (istotna/nieistotna) oraz od łatwości i szybkości naprawy albo wymiany towaru. Przykładowo jeżeli konsument żąda wymiany rzeczy lub naprawy, sprzedawca może odmówić spełnienia tego roszczenia, jeżeli jest niemożliwe do spełnienia albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Należy przy tym pamiętać, że jeżeli przedsiębiorca odmówi i nie zaproponuje innego sposobu zadośćuczynienia, konsument może zmienić swój pierwszy wybór i żądać naprawy (jeżeli wcześniej domagał się wymiany), wymiany (jeżeli wcześniej z kolei żądał naprawy) bądź też może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo – jeżeli wada jest istotna – o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca ma obowiązek wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Aby skuteczniej egzekwować swoje uprawnienia, warto również pamiętać jaka jest procedura przy składaniu oświadczenia o obniżeniu ceny oraz odstąpieniu od umowy. Mianowicie jeżeli konsument zainteresowany jest obniżeniem ceny, to w oświadczeniu powinien określić kwotę obniżki w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Jeżeli zaś chciałby złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, to powinien pamiętać, że nie może tego zrobić, jeżeli wada jest nieistotna (czyli drobna, bagatelna, nieprzeszkadzająca w użytkowaniu rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem i celem). Co ważne, jeżeli jest to pierwsza reklamacja wadliwej rzeczy, to sprzedawca zamiast obniżenia ceny albo zwrotu pieniędzy ma prawo zaproponować wymianę albo naprawę – niezwłoczną i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Niemniej decyzja należy do konsumenta. Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania tylko pod warunkiem, że okaże się niemożliwe do spełnienia albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem zaproponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy kupującemu (przy zakupie rzeczy używanej jest tak samo, choć umownie można ten termin skrócić nawet do jednego roku). Jeżeli konsument wykrył nieprawidłowość w ciągu roku od zakupu, to istnieje korzystne dla niego domniemanie, że wada istniała już w chwili transakcji. W takim przypadku sprzedawca, który to kwestionuje, powinien udowodnić, że wada powstała już w trakcie używania rzeczy. Trzeba mieć na uwadze, że konsument ma obowiązek powiadomić sprzedawcę o wadzie i określić swoje żądanie w ramach rękojmi w ciągu roku od jej zauważenia (niemniej najlepiej zgłosić ją zaraz po wykryciu). W przeciwnym razie roszczenie reklamacyjne przedawnia się. Nie skraca to przy tym w żaden sposób okresu odpowiedzialności przedsiębiorcy – przedawnienie nie może skończyć się przed jego upływem. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Jeżeli konsument żądał naprawy, wymiany albo obniżenia ceny (uwaga – nie dotyczy odstąpienia od umowy), a przedsiębiorca nie zrobił tego w tym terminie, należy przyjąć że uznał reklamację za uzasadnioną. Nie oznacza to jednak, że musi on w tym czasie przywrócić towar do stanu zgodnego z umową. Co istotne, powyższych uprawnień nie można wyłączyć ani ograniczyć. Niezależnie od powyższego, jeżeli na dany towar udzielona została gwarancja, kupujący może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych.

pozostałe informacje

Przy zakupie na kilku aukcjach płacisz za wysyłkę z aukcji z najwyższą ceną. Koszt wysyłki do 30kg (Pocztex Kurier48): przedpłata- 20zł , pobranie- 25zł Pocztex Kurier48 zazwyczaj dostarczony jest w 24h-48h wysyłamy sms numer nadania możliwe jest śledzenie przesyłki- http://emonitoring.poczta-polska.pl/ List priorytetowy zazwyczaj dostarczony jest w 24h-48h nie mamy możliwości śledzenia przesyłki ani reklamacji gdy zaginie co się jeszcze nie zdarzyło. Listy ekonomiczny zazwyczaj dostarczony jest w 4-14dni nie mamy możliwości śledzenia przesyłki ani reklamacji gdy zaginie co się jeszcze nie zdarzyło.