Wanilia laska 1szt DARY NATURY (6911002268)

zakończona
12,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Gorzów Wielkopolski, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

Laska wanilii (wanilia burbońska)

Długie strączki orchidei pnącej wywodzącej się z lasów tropikalnych Ameryki Środkowej.

Zastosowanie: doskonale nadaje się do wypieków, ciast oraz aromatyzowania słodkich sosów i nalewek

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 12 1870 1045 2078 1258 7799 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Adriana Heba, ul. Kołłątaja 30/10, 71-525 Szczecin Adres do korespondencji: Adriana Heba, Ul. Wągrowiecka 25, 66-400 Gorzów Wlkp.

kontakt

pozostałe informacje

I. Dostawa  

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.  

2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:

- Firmy kurierskiej

Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie: ul. Wągrowiecka 25, 66-400 Gorzów Wlkp. Wybierając odbiór osobisty można zapłacić za towar gotówką. Punkt odbioru czynny jest od poniedziałku do soboty w godz. 7:00 – 21:00, w niedzielę w godz. 13:00 - 18:00  

3. Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.  

4. Termin realizacji dostawy wynosi – 24 godziny od zaksięgowania wpłaty.  

5. Odbierając towar, Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, w obecności kuriera, stanu przesyłki, w przypadku wykrycia jakichkolwiek nieprawidłowości, spisany zostanie protokół reklamacji dostawy, a Klient powinien skontaktować się ze sklepem Zdrowy Wypas w ciągu 48 godzin. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz opis uszkodzenia. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

II. Ceny i metody płatności  

1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki. Podane ceny nie podlegają negocjacji a do ceny sprzedaży doliczany jest koszt dostawy, który stanowi odrębną pozycje na dokumencie sprzedaży.  

2. Do wszystkich zamówień wystawiamy dowód zakupu. Na żądanie Klienta wystawiamy fakturę VAT, tylko w przypadku, gdy na koncie klienta widnieją informacje potrzebne do jej wystawienia; dane te mogą zostać podane w procesie rejestracji albo podczas składania zamówienia.  

3. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

- PayU  

- przelewem  

- gotówką

III. Prawo odstąpienia od umowy  

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Adres do zwrotu: Ul. Wągrowiecka 25, 66-400 Gorzów Wlkp.  Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności, z wyjątkiem kosztu dostarczenia rzeczy. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, które mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:  

- Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.  

- Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

IV. Reklamacje dotyczące Towarów

1. Sklep Zdrowy Wypas nie jest producentem Towarów. Sklep Zdrowy Wypas nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.  

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.