WALIZKA WORLD BLACK DUŻA 28 PODRÓŻNA -50 % OUTLET (6541148393)

zakończona
89,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Białystok
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]
  • rodzaj: na czterech kółkach
WALIZKA WORLD BLACK 28'


DUŻA - 73,5cm x 46cm x 30cm

Prezentujemy państwu nową kolekcję printowanych walizek FXF Travel, podróżując z naszymi walizkami
nawet w najbardziej odległe zakątki naszego globu, maja Państwo pewności że nasze walizki sprawdza się pod katem wytrzymałości
oraz swoim wyglądem wzbudzą zazdrość wśród innych podróżujących.


!! UWAGA !!
Towar posiada wady wizualne, między innymi zarysowania,
delikatne wgniecenia, rysy.

Walizka posiada komplet 4 podwójnych kółek obracanych o 360c. Pozwala to na płynny I lekki ruch,
dzięki temu walizka praktycznie nie potrzebuje użycia siły do jej prowadzenia.
Kolejną zaletą jest teleskopowa rączka z przyciskiem blokującym.
Uchwyt w rączce został zaprojektowany tak aby prowadzenie walizki było wygodne i funkcjonalne.
Dane techniczne:
Komplet 4 podwójnych kółek.
Wygodna rączka.
Szyfrowany zamek.
Mocny i elastyczny materiał.
Nowoczesny design.

Zapraszamy na pozostałe nasze aukcje :

Zobacz inne moje aukcje Pozostałe aukcje »
© Aplon.pl


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 690911517
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
P.H. Podlasiak
Przędzalniana 6K
15-688 Białystok
Polska
 
W ciągu 30 dni od daty zakupu lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może zgłosić chęć odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: outlet-abc@wp.pl.Następnie przesyłkę w ciągu kolejnych 14 dni należy nadać na adres: MAGAZYN PODLASIAK u. Przędzalniana 6K 15-688 Białystok DO PRZESYŁKI PROSIMY ZAŁĄCZYĆ DOWÓD ZAKUPU ORAZ OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU. http://www.lazienka-rea.com.pl/formularze/formularz_zwrotu_towaru.pdf LUB WYMIANY: http://www.lazienka-rea.com.pl/formularze/formularz_wymiany_towaru.pdf W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem outlet-abc@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - opis przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - zdjęcie opisywanej wady, - dowód zakupu, - zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym, Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznano żądania za uzasadnione. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. W przypadku uzasadnionej reklamacji każda wymiana i wysyłka jest na koszt sprzedawcy. Kupujący nie musi odsyłać towaru, przesyłki są odbierane przez firmy kurierskie na koszt i zlecenie sprzedawcy od klienta. Formularz reklamacyjny do pobrania: http://www.lazienka-rea.com.pl/formularze/reklamacja.pdf

pozostałe informacje

Towar sprzedawany na koncie outlet-abc jest w większości towarem powystawowym, niepełnowartościowym, posiadającym wady opisane w treści aukcji. Proszę o tym pamiętać przy zakupie. Niestety nie dysponujemy dodatkowymi zdjęciami oferowanych towarów, są one spakowane na zewnętrznym magazynie i gotowe do wysyłki. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku , Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Korzystamy z usług następujących firm przewozowych: DPD (www.dpd.com.pl), Rohlig-Suus (www.suus.com). W zależności od zakupionego towaru, jego specyfiki, wagi, gabarytów, dostosowujemy odpowiedniego przewoźnika oraz rodzaj przesyłki. Kurierzy doręczają paczki w godzinach 8.00-16.00, doręczenie o innej porze jest tylko i wyłącznie kwestią dobrej woli kuriera doręczającego. Trasa oraz dokładna godzina doręczenia jest zależna tylko od kuriera. Przypominamy, iż w przypadku przesyłek powyżej 30 kg, kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru do lokalu Kupującego. Przy takich przesyłkach kurier dostarcza towar pod budynek adresata, najbliżej jak to możliwe, biorąc pod uwagę stan infrastruktury drogowej. Jednocześnie informujemy, iż istnieje możliwość dokupienia usługi wniesienia towaru do lokalu Kupującego, w kwocie 100 zł brutto. W celu zamówienia takiej usługi należy się z nami skontaktować niezwłocznie po dokonaniu zakupu.