Walizka podróżna kółka 39L IT LUGGAGE Business U (6999450767)

Nikt nie licytuje, bądź pierwszy
aktualna cena
49,00 zł
do końca licytacji
czas do końca licytacji
::
Zakończona
lub
cena kup teraz
69,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
  • lokalizacja: Rawa Mazowiecka, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wysokość w cm: 55
  • szerokość (dłuższy bok) w cm: 40
  • kolor: czerń
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • materiał dominujący: tkanina
  • rodzaj: walizki miękkie
  • wielkość: mała/kabinówka
  • głębokość (krótszy bok) w cm: 20
  • pojemność w litrach: 39 [l]
  • zestaw: nie
  • zawartość zestawu: mała walizka
  • cechy dodatkowe: na dwóch kółkach
  • liczba komór: 1
  • liczba kieszeni: 1
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec, nie dotyczy

opis

TOP-DECOR

Walizka podróżna 39L IT LUGGAGE
model: 2 Wheel Buisness Cabin Case

Stylowa, funkcjonalna i niewielkich gabarytów walizka na kółkach o pojemności 39L idealna podczas podróżowania. Wyposażona w wysuwaną rączkę i standardowy uchwyt boczny oraz funkcjonalne kieszeń zewnętrzną i wewnętrzną na suwak. Posiada również pasy zabezpieczające przed przesuwaniem się rzeczy podczas podróży.

Zdjęcia rzeczywiste produktu:



Defekt w postaci uszkodzonego jednego z kółek oraz otarć walizki:


Specyfikacja produktu:

  • poszycie zewnętrzne wykonane z poliestru
  • boczny uchwyty walizki
    • wysuwana rączka ułatwiająca transport
  • funkcjonalne kieszenie zewnętrzne i wewnętrzne
  • dwa kółka ułatwiające transport (uszkodzone)
  • pasy zabezpieczające przed przesuwaniem się rzeczy podczas podróżowania


Wymiary:


Wysokość: 55 cm
Szerokość: 40 cm
Głębokość: 20 cm


Waga: 2,6 kg


Pojemność 39 litrów

Produkt UŻYWANY,

posiadający normalne ślady użytkowania (defekt w opisie)



TEL: 509 - 233 - 874

E-MAIL: top.decor@interia.pl


Przelew Bankowy

Należy dokonać przelewu na :

62 1500 1689 1216 8005 7107 0000


Przesyłka kurierska

INPOST I DPD

Odbiór osobisty

Możliwość odbioru osobistego

w godzinach od 8:00 do 16:00

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
20,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
24,00 zł
kolejna sztuka:
25,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

TOP-DECOR Sprzedaż Wykładzin i Dywanów Helena Matysek
Reymonta 7A/11
96-200 Rawa Mazowiecka
Dodatkowe informacje

 

1. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KONSUMENTA za niezgodność z umową sprzedaży zakupionego PRODUKTU na zasadach określonych ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz w Kodeksie Cywilnym.

2. Towar UŻYWANY nie podlega procedurze reklamacyjnej. 

3. W przypadku stwierdzenia niezgodności wysłanego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji z tytuły rękojmi.

4. W celu zgłoszenia reklamacji Klient może wypełnić protokół reklamacyjny pobrany z sieci, lub też w innej formie opisać podstawy reklamacji i przesłać dokumentację fotograficzną oraz przedstawić swoje żądania odnośnie usunięcia wad i przesłać zgłoszenie za pośrednictwem Poczty lub drogą elektroniczną do SPRZEDAWCY. 

Adres do korespondencji: 

TOP-DECOR
Sprzedaż Wykładzin i Dywanów
Helena Matysek

Reymonta 7A/11

96-200 Rawa Mazowiecka

Polska

Email: top.decor@interia.pl

5. W porozumieniu ze SPRZEDAWCĄ, po ocenie niezgodności reklamowanego PRODUKTU z umową, KONSUMENT jest zobowiązany dostarczyć go na adres SPRZEDAWCY. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony i podpisany protokół reklamacyjny.

6. REKLAMACJA zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia, SPRZEDAWCA ustosunkuje się do reklamacji drogą pisemną lub elektroniczną. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.

7. Jeżeli PRODUKT ma wadę, KONSUMENT może żądać wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad albo usunięcia wady w rozsądnym czasie.

8. KONSUMENT nie może odstąpić od UMOWY, jeśli wada jest nieistotna.

9. SPRZEDAWCA ma prawo odmówić zadośćuczynieniu żądaniu KONSUMENTA, jeśli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego PRODUKTU w sposób zaproponowany przez KONSUMENTA jest niemożliwy lub doprowadzenie do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

10. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez SPRZEDAWCĘ i konieczności odesłania wadliwego towaru przez KONSUMENTA, SPRZEDAWCA może skontaktować się mailowo lub telefonicznie z KONSUMENTEM w celu ustalenia dalszej procedury reklamacji.

11. SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłek przez przewoźnika (kuriera). Jeśli jednak zaistnieje taka sytuacja, prosimy o przesłanie kopi druku uszkodzenia paczki wypełnionej w obecności kuriera w celu złożenia reklamacji u przewoźnika.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Top-decor Sprzedaż Wykłądzin i Dywanów Helena Matysek
Reymonta 7A/11
96-200 Rawa Mazowiecka

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

1. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta KUPUJĄCY będący KONSUMENTEM zawierając „umowę na odległość” ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odebrania towaru. Warunkiem dotrzymania terminu jest wysłanie w tym czasie do Sprzedawcy pisemnego oświadczenie o odstąpieniu od umowy (może to być również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną).

2. SPRZEDAWCA ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia i otrzymania oświadczenia KONSUMENTA o odstąpieniu od umowy, zwrócić KONSUMENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie). SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli SPRZEDAWCA nie zaproponuje odbioru Produktu od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez KONSUMENTA dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

3. KONSUMENT po zgłoszeniu rezygnacji z zakupu towaru, ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt SPRZEDAWCY lub przekazać go osobie upoważnionej przez SPRZEDAWCĘ do odbioru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.

4. Koszty związane z odstąpieniem od umowy (zwrot produktu) ponosi KONSUMENT. Jeżeli KONSUMENT wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy sposób dostawy dostępny w serwisie aukcyjnym lub serwisie z ogłoszeniami, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek nadanych „za pobraniem” w ramach zwrotu, jeśli obie strony nie ustaliły tego przed wysłaniem paczki. KONSUMENT ponosi również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w przypadku umów:

· świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

· w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

· w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

· w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

· świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

Adres do wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy i odesłania towaru:

TOP-DECOR – Sprzedaż Wykładzin i Dywanów

Helena Matysek

Reymonta 7A/11

96-200 Rawa Mazowiecka

Polska

drogą elektroniczną (e-mail)

top.decor@interia.pl z dopiskiem „Odstąpienie od umowy”