WAŁEK DO MASAŻU ROLLER SPOKEY TEEL PILATES JOGA (6483003115)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
49,90 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 9,50 zł
  • lokalizacja: Gostyń
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

PŁATNOŚĆ
WYSYŁKA
O NAS

Od 2007 roku zajmujemy się sprzedażą wysyłkową poprzez serwis aukcyjny Allegro.

Zapraszamy również do odbiorów osobistych w naszym sklepie stacjonarnym.

NIE JESTEŚMY WIRTUALNĄ FIRMĄ!

Nasz sklep stacjonarny:

Godziny otwarcia sklepu stacjonarnego

Pn-pt - 9:30 - 17:30

Sob. - 9:30 - 13:00

WAŁEK FITNESS TEEL

Firma: SPOKEY

Symbol: 838330

OPIS PRODUKTU:


Wałek fitness - roller Działa wspomagająco podczas ćwiczeń fitness - pomaga obniżyć napięcie mięśniowe i zlikwidować ból. Efekt intensywnego masażu - wypustki o specjalnym kształcie dają odczucie intensywnego masażu. Wspomagająco podczas ćwiczeń fitness.


wyposażony w specjalne wypustki dające efekt intensywnego masażu twardość: standard materiał: pianka PU, PVC średnica wałka: 14,5 cm długość wałka: 33,5 cm przeznaczenie: masaż, joga, pilates
ZNAJDŹ NAS

DWS SPORT

63-800 Gostyń

ul. Nowe Wrota 7

NIP: 696-165-71-06

REGON: 301544490

Mapka

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 pobraniowy 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 65 572 02 81
    Kontakt pod podanymi numerami telefonów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 17:30

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
IV. Zwrot towaru i reklamacje1.Klient, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnejprzy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 30 maja 2014 r.). W przypadku takiego zwrotu zostanie zwrócony koszt towaru + koszt przesyłki (najniższy z możliwych opcji dostawy) 2. W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się z DAKO Dariusz Konstanty. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:a) osobiście do firmy, wraz z w/w dokumentamilubb) wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu (faktury lub paragonu) i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była). 3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. 4.DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się do usunięcia powstałej usterki w terminie 30dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy. 5.Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt DAKO Dariusz Konstanty.6.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt DAKO Dariusz Konstanty nie będą obierane. W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego, zobowiązuję się on do zwrotu poniesionych kosztów przez kupującego.Towar powinien być wysłany najtańszym możliwym środkiem transportu. 7. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską), DAKO Dariusz Konstanty, po upływie 14 dni składa wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej. Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do zrezygnowania z zawartej umowy. 8. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez doręczyciela), to DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się wówczas zwrócić wszystkie koszty, kupującemu, mające związek ze zwrotem towaru. 9. W przypadku, kiedy towar wybrany przez kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich wymiarach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi kupujący.10. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając je na adres DAKO Dariusz Konstanty , ul. Nowe Wrota 7 , 63-800 Gostyń lub na adres email reklamacje@dws-sport.pl .11. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać w linku: formularz odstąpienia od umowy (.PDF) Konsument może skorzystać z przekazanego wzoru formularza jednak nie jest to obowiązkowe.12.Wzór formularza reklamacyjnego można pobrać w linku: formularz reklamacyjny (.PDF)

pozostałe informacje

I. Informacje ogólne1. DAKO Dariusz Konstanty, 63- 800 Gostyń, ul.Nowe Wrota 7 NIP:696-165-71-06, REGON: 301544490 2. Adres do korespondencji: DAKO Dariusz Konstanty, 63- 800 Gostyń, ul.Nowe Wrota 7 3. Nasza Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową poprzez Allegro. Kontakt telefoniczny z pracownikami, jest możliwy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.30 do 17.30 w soboty od 9.00 do 13.00 w innych porach staramy się być pod telefonami komórkowymi (nie odpowiadamy na smsy), w pilnych sprawach gdy nie możemy odebrać telefonu komórkowego można zostawić wiadomość i w możliwie najszybszym czasie oddzwonimy. 4. Oferowane przez nas produkty są klasy "H" przeznaczone do użytku domowego. 5. Kupując w naszej firmie akceptujesz regulamin Allegro i zasady znajdujące się poniżej. II. Zasady zamawiania1.Zamówienia można składać poprzez portal allegro, dodatkowe informacje na temat towaru można uzyskać e-mailem: maciej@dws-sport.pl lub Tel. 65 572 02 81 , kom. 603 178 805 w godzinach pracy. 2.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę- za pośrednictwem serwisu Allegro. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego, w kolejności chronologicznej wpłynięcia. 3.W wyjątkowych sytuacjach, zdarzeniach losowych nie zależnych bezpośrednio od nas (np. kradzież towaru, zniszczenie towaru, duża liczba oczekujących zamówień) zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w przeciągu 7 dni roboczych od chwili otrzymania email-a potwierdzającego zamówienie. 4.Jeżeli po upływie 7 dni roboczych z w/w przyczyn nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia informujemy o tym klienta . W takim wypadku klient ma prawo unieważnić zamówienie a jeżeli dokonał już zapłaty przelewem pieniądze zostaną mu zwrócone na jego konto bankowe (bez ponoszenia przez klienta żadnych opłat).5. DAKO Dariusz Konstanty, dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych produktów, były zgodne z rzeczywistością. 6. Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. 7. DAKO Dariusz Konstanty, wystawia faktury VAT, aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować, o tym przy składaniu zamówienia i podać dane firmy.8.Jeśli chcesz zmienić adres dostawy lub podać inne dodatkowe informację, pamiętaj aby w treści e-maila podać swój login i numer aukcji. W przypadku braku tych danych zastrzegamy sobie, że wysyłka będzie realizowana zgodnie z danymi zawartymi w allegro. III. Wysyłka i zapłata1.Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A lub firmy kurierskiej. Zakupione towary, dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień. 2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy DAKO Dariusz Konstanty, a Kupującym. Termin realizacji zamówienia, jest uzależniony od ilości przyjętych ofert zakupu. 3. Koszt dostarczenia zamówionego towaru, podany jest na stronie z oferowanym produktem i jest zależny od wagi przesyłki. W przypadku zamówienia, o większej wartości wysyłka ustalana jest indywidualnie. Paczki powyżej 5 kg wysyłamy kurierem 4. Zapłata za towar; przewidujemy trzy sposoby:-przedpłata, na nasze konto. BPH: 97 1060 0076 0000 3260 0192 9055 -towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty.przesyłka za pobraniem-wpłaca się gotówkę spedytorowi lub na poczcie przy odbiorze przesyłki.-Szybkie płatności PayU w tym raty PayU-Płatność ratalna Santander Consumer Bank S.A. . Opis procesu dostępny TUTAJ. Symulator rat.5.Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Jeżeli kupujący stwierdzi takie uszkodzenie, natychmiast musi zostać sporządzony, w obecności doręczyciela, protokół reklamacyjny-bez niego nie uznamy reklamacji, a powstałe szkody będą usuwane na koszt kupującego. 6.W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. 7. Zakupione i dostarczone towary objęte są 2 letnią gwarancją8. W przypadku braku określenia parametrów produktu takich jak np. kolor, rozmiar, wzór będą one wysyłane losowo. IV. Zwrot towaru i reklamacje1.Klient, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnejprzy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 30 maja 2014 r.). W przypadku takiego zwrotu zostanie zwrócony koszt towaru + koszt przesyłki (najniższy z możliwych opcji dostawy) 2. W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się z DAKO Dariusz Konstanty. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:a) osobiście do firmy, wraz z w/w dokumentamilubb) wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu (faktury lub paragonu) i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była). 3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. 4.DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się do usunięcia powstałej usterki w terminie 30dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy. 5.Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt DAKO Dariusz Konstanty.6.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt DAKO Dariusz Konstanty nie będą obierane. W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego, zobowiązuję się on do zwrotu poniesionych kosztów przez kupującego.Towar powinien być wysłany najtańszym możliwym środkiem transportu. 7. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską), DAKO Dariusz Konstanty, po upływie 14 dni składa wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej. Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do zrezygnowania z zawartej umowy. 8. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez doręczyciela), to DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się wówczas zwrócić wszystkie koszty, kupującemu, mające związek ze zwrotem towaru. 9. W przypadku, kiedy towar wybrany przez kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich wymiarach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi kupujący.10. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając je na adres DAKO Dariusz Konstanty , ul. Nowe Wrota 7 , 63-800 Gostyń lub na adres email reklamacje@dws-sport.pl .11. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać w linku: formularz odstąpienia od umowy (.PDF) Konsument może skorzystać z przekazanego wzoru formularza jednak nie jest to obowiązkowe.12.Wzór formularza reklamacyjnego można pobrać w linku: formularz reklamacyjny (.PDF) V. Pozostałe ustalenia 1. DAKO Dariusz Konstanty, nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek, powstałe z winy Poczty Polskiej i firm kurierskich. 2. DAKO Dariusz Konstanty nie ponosi odpowiedzialności finansowej, za niedostarczenie przesyłki, z powodu błędnie podanego adresu. W takim przypadku, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przypadku odmowy, uważa się umowę za nie ważną, (jeżeli kupujący dokonał przedpłaty na konto firmy, pieniądze są zwracane na podane przez niego konto, jednak pomniejszone o koszty związane z przesyłką i zwrotem towaru. 3. Oferta handlowa ważna tylko na terenie Polski.4. Konsumentowi przysługuje także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w tym: :a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą.c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.