WAHL MOSER ERMILA BLADE ICE SPRAY CHŁODZĄCY 400ml (6912165293)

1 osoba kupiła 3 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
29,90 zł
z 7 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Pocztex Kurier48 9,99 zł
  • lokalizacja: Grójec, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Pozostałe

MFRYZ Michał Jaworski
Tel. 668 580 645
48 362 33 36

e-mail: zamowienia@mfryz.pl

Godziny pracy:
Pn – Pt: 7 – 15
Weekendy tylko kontakt mailowy.

Nr konta bankowego:

2310 5010 2510 0000

9069 0332 99


MFRYZ Michał Jaworski
Ul. Żeromskiego 2
26-600 Radom

Możliwe sposoby płatności:
- Płacę z Allegro
- Pobranie pocztowe

- przelew bankowy.

Przy zakupie kilku przedmiotów za przesyłkę płacą Państwo

tylko RAZ.

Przesyłka Kurierska:

- po wpłacie na konto: 14zł

- za pobraniem: 18 zł

Poczta Polska:

- po wpłacie na konto: 9,99 zł

- za pobraniem: 12 zł

Przesyłki pocztowe wysyłamy paczkami biznesowymi.

Dostawa: 24 H – 48 H.

Do każdego zamówienia dołączamy paragon. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT wyślij nam niezbędne dane.

Kupując na naszych aukcjach, akceptujesz zawartość regulaminu, który znajduje się na naszej stronie "O mnie" .

MOSER WAHL ERMILA BLADE ICE SPRAY CHŁODZĄCY 4 W 1 CHŁODZENIE OLIWIENIE CZYSZCZENIE OCHRONA 400 ML

Witam Państwa w naszym sklepie www_MFRYZ_pl.

Jesteśmy na rynku od 2007 roku. Zajmujemy się sprzedażą profesjonalnych produktów fryzjerskich, mebli,

sprzętu, narzędzi i kosmetyków fryzjerskich. Wszystkie sprzedawane przez nas sprzęty objęte są gwarancją

polskiego dystrybutora, co gwarantuje szybką i profesjonalną obsługę serwisową.

Wahl Blade Ice Spray 4 w 1 400 ml
CHŁODZENIE CZYSZCZENIE OLIWIENIE OCHRONA

WAHL Blade Ice wielofunkcyjny środek do ochrony i pielęgnacji ostrzy w trakcie pracy. Prosty w użyciu, a jednocześnie bardzo skuteczny środek do higieny narzędzi. Nie tylko usuwa włosy, brud i zanieczyszczenia, ale także chłodzi ostrza oraz pozostawia na nich powłokę smarującą. Niesmarowane, zabrudzone ostrza stawiają większy opór, co powoduje podwyższenie ich temperatury pracy, i spowoduje ich szybsze zużycie. Niepotrzebnie obciążają też dodatkowo silnik maszynki. Używając ten preparat zapewnisz sobie idealne warunki do pracy.

Zalety stosowania preparatu:

- zabezpiecza ostrza przed korozją w razie kontaktu z wilgocią
- schładza rozgrzane pracą ostrza
- rozpuszcza zapieczony brud i oczyszcza ostrze
- nasmaruje je nie przetłuszczając

Sposób użycia:

BLADE ICE natryskiwać po użyciu i w czasie używania urządzenia na nóż. Rezultatem jest redukcja tarcia, wytwarzania ciepła i niższe zużycie noża bez pozostawiania znacznych resztek oliwy. Pojemnik trzymać pionowo. Nóż spryskiwać z odległości ok. 15-20 cm. W celu dodatkowego naoliwienia urządzenia, przed każdym użyciem na nóż nanieść kilka kropel oliwy do noży.

Pojemność: 400 ml

Nie sugeruj się tylko ceną kupuj towar u pewnego sprzedawcy, z legalnego źródła.

.
Zapraszam także na inne moje aukcje (www_MFRYZ_pl):
Inne aukcje | Strona o mnie | Komentarze | Zadaj pytanie © sellhelp
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 23105010251000009069033299
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Niemcy 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Wielka Brytania 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Czechy 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Irlandia 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni roboczych
Słowacja 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Szwecja 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni roboczych
Holandia 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Litwa 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Włochy 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni roboczych
Francja 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Belgia 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Dania 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Hiszpania 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni roboczych
Austria 79,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Pocztex Kurier48 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
KUPUJ ILE CHCESZ PŁAĆ TYLKO RAZ!!!
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

MFRYZ
Plac Wolności 6
05-600 Grójec
NIP: 7971182208
REGON: 141203343
MFRYZ to prężnie działająca hurtownia fryzjersko - kosmetyczna, będąca na rynku od 2007 roku. Zajmujemy się sprzedażą podstawowych artykułów do pielęgnacji i stylizacji włosów, profesjonalnych narzędzi oraz sprzętu fryzjerskiego.Oferujemy szereg funkcjonalnych rozwiązań do kompleksowego wyposażenia salonów fryzjerskich oraz kosmetycznych. Mamy w swojej ofercie wyroby uznanych w świecie producentów, dzięki czemu proponujemy zawsze najwyższą jakość. Specjalizujemy się w obsłudze klientów z dotacji Urzędu Pracy oraz Środków Unijnych.Jesteśmy na rynku od 2007 roku - SKORZYSTAJ Z NASZEGO DOŚWIADCZENIA. Zapraszamy!!

kontakt

  • poniedziałek - piątek 07:00 - 15:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Zapraszamy do współpracy salony fryzjerskie oraz indywidualnych fryzjerów. Oferujemy kompleksowe zaopatrzenie i pomoc w rozwoju salonu. Zapewniamy meble fryzjerskie, sprzęt i narzędzia fryzjerskie, kosmetyki do włosów, akcesoria. Podchodzimy do każdego klienta indywidualnie i oferujemy produkty najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach. Staramy się spełniać stale zmieniające się oczekiwania naszych klientów, dlatego śledzimy na bieżąco nowinki i staramy się wprowadzić je możliwie szybko do naszej oferty.Z chęcią doradzamy również przy wyborze najbardziej optymalnych rozwiązań. Jesteśmy otwarci na współpracę.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
MFRYZ Michał Jaworski
Żeromskiego 7
26-600 Radom
PL
Dodatkowe informacje

Prawo do odstąpienia od umowy

 Zgodnie z prawem mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia od daty otrzymania towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
MFRYZ Michał Jaworski
Żeromskiego 7
26-600 Radom
PL
Dodatkowe informacje

Polityka reklamacji to zasady rozpatrywania reklamacji produktów dystrybuowanych przez MFRYZ Michał Jaworski.

 

Reklamacja towaru.
 

Reklamacja uszkodzeń powstałych podczas transportu
 

W przypadku dostarczenia paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej prosimy o sprawdzenie paczki przy odbiorze i w razie stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. Wszelkie reklamacje uszkodzeń powstałych podczas transportu będą uwzględniane wyłącznie na podstawie protokołu szkody.
 

Reklamacja wad ukrytych
 

W przypadku stwierdzenia wad ukrytych przysługuje prawo do reklamacji. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru (na własny koszt, przesyłki za pobraniem nie zostaną przyjęte chyba, że uzgodniono inaczej) na adres widoczny na karcie gwarancyjnej, załączając opis wady produktu, swoje dane oraz dowód zakupu.
W przypadku odesłania towaru do nadawcy prosimy o podanie oprócz powyższych danych nr zamówienia.  Odsyłając towar do nadawcy należy pamiętać o wydłużonym okresie oczekiwania na przesyłkę powrotną niż w przypadku bezpośredniego odesłania do autoryzowanego serwisu.
 

Reklamacja niezgodności zamówienia
 

W przypadku otrzymania paczki niezgodnej z zamówieniem można złożyć reklamację do 48 godzin po otrzymaniu przesyłki. Należy wówczas opisać dokładny stan paczki po jej otrzymaniu wraz ze zdjęciem paczki, opakowania oraz znajdujących się w niej produktów. W przeciwnym wypadku reklamacja nie będzie uwzględniona.


Towar można reklamować:

- na podstawie gwarancji,

- na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej w przypadku nabycia towarów do dnia 24.12.2014r.,

- na podstawie rękojmi uregulowanej w kodeksie cywilnym w przypadku nabycia towarów od 25.12.2014r. 1.1. Sprzedawca zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenie wady towaru Klientowi przysługuje uprawnienie – według własnego wyboru – do skorzystania z uprawnień z tytułu gwarancji przysługujących Klientowi od producenta towaru wg procedury opisanej w karcie gwarancyjnej albo do skorzystania z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi. 1.2. Uprawnienie do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi przysługuje Klientowi w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia produktu i 1 (jednego) roku od daty stwierdzenia wady produktu. Na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, Klient może żądać naprawienia produktu, wymiany produktu na wolny od wad, obniżenia ceny produktu albo w przypadku, gdy wada jest istotna może odstąpić od umowy sprzedaży. 1.3. Reklamacje, z tytułu niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży mogę być przesyłane:- na piśmie (z dopiskiem REKLAMACJA) na adres:MFRYZ Michał JaworskiUl. Żeromskiego 726-600 Radom- drogą mailową na adres: zamowienia@mfryz.plSugerujemy skorzystanie z gotowego formularza, który usprawni proces reklamacji. 1.4. Reklamacja pisemna powinna zawierać:a) imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby Klientab) numer zamówienia;c) data zakupu produktu;d) data stwierdzenia wady produktu; e) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;f) określenie roszczenia. 1.5. Do realizacji roszczeń reklamacyjnych potrzebne jest udowodnienie zakupu produktu u Sprzedawcy (np. poprzez dołączenie dowodu zakupu tj. faktury lub paragonu). 1.6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta o terminie rozpatrzenia reklamacji. 1.7. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli to będzie niemożliwe (brak zapasów produktu) Sklep zwróci Klientowi kwotę odpowiadającą zapłaconej cenie towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w Sklepie towary. 1.8. Roszczenia reklamacyjne rozpatrywane są bezpłatnie. 1.9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php orazhttp://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.