WAHACZ DOLNY SWORZEŃ DIABLO DRAGON ATV 150/200 (6541634479)

zakończona
140,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: KUTNO
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
style="border: 1px solid black;" ="900" />
NOWY
KOMPLETNY
WAHACZ DOLNY LEWY LUB PRAWY
DO ATV 150/200
QUAD DIABLO,DRAGON INNE

AUKCJA DOTYCZY NOWEGO KPL. WAHACZA DOLNEGO DO ATV 150/200
DIABLO 200, DRAGON
INNE ATV
W PRZYPADKU WĄTPLIWOŚCI PROSZĘ DZWONIĆ
TEL: 609 900 900
--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------


L Kolory nad wozia: czarny

TYLKO U NAS EXPRESOWA WYSYŁKA
NA TERENIE CAŁEGO KRAJU
W OFERCIE POSIADAMY WSZYSTKIE CZĘŚCI
DO QUADA DIABLO, DRAGON ATV 150/200



ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU INTERNETOWEGO
WEJŚCIE BANNER PONIŻEJ


POSIADAMY W SPRZEDAŻY AKCESORIA DO QUADÓW:


- wyciągarka - 300 zł
- pług 125 cm - 800 zł
- łańcuchy na koła - 300 zł
- kufer na bagażnik - 300 zł
- kufer z oparciem na bagażnik (tylny - plastikowy) - 800 zł
- pokrowiec na quada -100 zł
- solarko piaskarka -700 zł
- przyczepka - 900 zł




Firma PRIMA MOTORS od 2003 roku zajmuje się
sprzedażą i serwisem quadów oraz buggy.


Jesteśmy dynamicznie działającą firmą z profesjonalnym podejściem do klienta.
W naszej szerokiej ofercie proponujemy pojazdy ATV dla dzieci, młodzieży, dorosłych.
Bogata oferta pozwala na dopasowanie pojazdu do indywidualnych potrzeb użytkownika, proponujemy
między innymi wybór: skrzyni biegów automatycznej lub manualnej, napędu na tylną oś lub 4x4.


Jako jedni z nielicznych firm sprzedających quady
posiadamy na miejscu pełen serwis quadów i buggy z doświadczonym
zespołem pracowników, którzy przechodzą regularnie szereg szkoleń.
Zapewniamy także części do naszych quadów i buggy.






Po uzgodnieniu terminu i godziny dostawy quada
dowozimy osobiście pod dom
(nie wysyłamy kurierem jak większość firm)
należność za quada płacisz po odbiorze na miejscu
lub podpisujesz umowę ratalną lub leasingową,
każdy dostarczony quad jest uruchomiony i przygotowany
do jazdy (po przeglądzie zerowym)
nasz kierowca, który dostarczy quada udzieli niezbędnych
informacji odnośnie dalszej eksploatacji.





CHĘTNYCH ZAPRASZAMY NA JAZDĘ PRÓBNĄ

99-300 KUTNO, KROŚNIEWICKA 30


SPRZEDAŻ:
609 900 900

E-m@ail
biuro@primamotors.pl


MOŻNA DZWONIĆ CODZIENNIE
W GODZINACH OD 7.00 DO 22.00


płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

PRIMA MOTORS Firma PRIMA MOTORS od 2003 r. zajmuje się sprzedażą i serwisem pojazdów ATV, quadów, buggy. W swojej ofercie posiadamy quady produkcji Japońskiej, Amerykańskiej, Kanadyjskiej, Szweckiej, Koreańskiej i Chińskiej. Wszystkie sprzedawane przez nas pojazdy zostały poddane wcześniejszej naszej selekcji abyśmy mogli zaoferować towar wysokiej jakości. Ofertę naszą kierujemy do klientów indywidualnych jak i hurtowych. Jako jedna z nielicznych, nasza firma udziela gwarancji na pojazdy używane. Na miejscu prowadzimy pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz zapewniamy części.

kontakt

reklamacje

Postanowienia ogólne 1. Sprzedawca internetowy [dalej Prima Motor] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, za pośrednictwem postalu aukcyjnego Allegro 2. Właścicielem jest: „PRIMA MOTORS WIESŁAWA PASIKOWSKA", z siedzibą w GOSTYNINIE 09-500, LEŚNIEWICE 54, NIP: 971-063-16-48, tel. 609 900 952, adres email: biuro@primamotors.pl 3. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 4. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Prawo do odstąpienia od umowy 1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy. 2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sprzedawcy, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 3. Klient zwraca towar do Sprzedawcy w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient. 4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. 5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. 6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty. 7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie: a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów), b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, f) dostarczania prasy, g) usług w zakresie gier hazardowych. Reklamacje 1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). 2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sprzedawcy reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. 3. Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sprzedawcy ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sprzedawcę takiej opinii. 4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sprzedawca. 5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.