VW POLO 9N 1.2 12V Wał korbowy (6483009807)

14 dni do końca
cena kup teraz
295,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Włodawa
  • stan: używany
  • producent części: inny

!!!UWAGA!!!
INFORMACJA DLA KUPUJĄCYCH:


Jesteśmy bezpośrednim importerem części samochodowych z Anglii i Włoch. Części pochodzą z aut sprawnych technicznie i mechanicznie.

Przed demontażem w angielskiej, czy też włoskiej firmie recyklingowej każde auto jest odpalane, sprawdzamy ciśnienie oleju każdego silnika i sprawność skrzyń biegów. Dajemy gwarancję, że silniki sprzedawane przez naszą firmę nie jeździły na LPG.

Spośród bardzo dużego wyboru części, wybieramy tylko takie, które mają przebiegu nie więcej niż 120 tyś mil (192tyś km.)

Zaletą części z aut angielskich oraz włoskich są coroczne obowiązkowe przeglądy techniczne, które każde auto musi zdać. Przeglądy są robione bardzo dokładnie i szczegółowo, gdzie silniki nie mają mieć prawa, żadnych wycieków oleju, a zawieszenia muszą być w 100% sprawne. Dodatkowo sprawdzana w każdym aucie jest emisja spalin i poziom hałasu, które nie mogą przekraczać dopuszczalnej normy.

Zdecydowana większość aut demontowanych w Anglii i Włoch posiada książki serwisowe oraz historię dokumentacyjną robionych przeglądów technicznych i napraw bieżących.

Przebiegi zamieszczane na naszych aukcjach pokrywają się ze stanem licznika i książką serwisową każdego auta.


NA CZĘŚCI ZAKUPIONE W NASZEJ FIRMIE DAJEMY !!!GWARANCJĘ!!!




PRZEDMIOTEM NASZEJ AUKCJI JEST :


Wał korbowy
DO SAMOCHODU MARKI:

VW POLO 9N 1.2 12V
KUPUJĄC PRZEDMIOTY Z NASZYCH AUKCJI AKCEPTUJESZ NASZ REGULAMIN ZAWARTY NA STRONIE "O MNIE"

Uwaga, przed kupnem części zapoznaj się z regulaminem:
ZAKUP PRZEDMIOTU:
1. Jeśli nie jesteś pewien/ pewna kupna, brakuje Ci środków pieniężnych, Nie Kupuj!
2. Czytaj uważnie opis aukcji.
3. Sprawdź dokładnie stan ogłaszanego przedmiotu na zdjęciu zamieszczonym w aukcji,zdjęcia są oryginalne,a opis jest szczegółowy.
4.ZALEC­AMY!!sprawdzenie stanu danej części, jej symbole. Jeśli decydujesz się na kupno akceptujesz stan części jej przeznaczenie,symbol­e.
6.W trosce o dobro klienta jeśli przedmiot posiada wadę informujemy o tym obniżamy cenę , a kupujący akceptuje stan części w całości.
WYSYŁKA TOWARU:
1. Na życzenie klienta, za dodatkową opłatą możemy ubezpieczyć paczkę.
2. Za uszkodzenia spowodowane firmą kurierską, nie odpowiadamy (posiadają one swoje własne działy reklamacyjne).W momencie wysłania towaru przestaję ponosić odpowiedzialność za paczkę.
3.Przed wysłaniem przedmiotu na życzenie klienta możemy zrobić zdjęcia zakupionego towaru i przesłać na maila.
4. Paczki wysyłamy do 24g,(o opóźnionych wysyłkach informujemy, podając przyczynę opóźnienia)
REKLAMACJE:
1. Części zakupione w naszej firmie objęte są siedmiodniową gwarancją rozruchową (liczy się data odbioru towaru).
2. Do zgłoszenia reklamacji należy koniecznie dołączyć paragon!- jest on podstawą do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego.
3. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy.
4. Części elektronicznie, elektryczne i karoseryjne nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe zdjęcia).Jeśli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podaję szczegółową informację na ten temat. Reklamację z tytułu wad wyszczególnionych w opisie nie będą uwzględniane.
5. SILNIKI I CZĘŚCI MECHANICZNE: Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne, potwierdzające montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej ( pieczęć firmowa z numerem telefonu i nie później jak 7-dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu.Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów. Składający reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę.
6. Reklamacja obejmuje Wymianę części na inne, nie zwracamy pieniędzy.
7. Kupując na naszych aukcjach akceptujesz zasady panujące w naszej firmie oraz warunki zawarte w regulaminie.
8. Z chwilą nietrafnego wyboru zakupu części przez klienta, jesteśmy w stanie przyjąć daną część w "komis", w celu pomocy klientowi.
9.Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem.
10.Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka­) ponosi klient.

Adres:
Auto-West.s.c
R. i M. Pastryk
Ul. Żołnierska 2
22-200 Włodawa
REGON: 060449160
NIP.: PL 565-151-07-62

Tel:
790-421-286 - Silniki, skrzynie biegów 1
692-660-222 - Silniki, skrzynie biegów 2

E-mail:
SilnikiAutoWest@gmai­l.com- Zapytania dotyczące silników, skrzyń biegów
Auto_west@interia.eu­- Zapytania ogólne
ZawieszeniaAutoW@gma­il.com- Zapytania dotyczące części zawieszeń
Auto_West2@interia.e­u- Zapytania dotyczące aut egzotycznych, luxury


30
Koszty wysyłki zależą od:

1.Wagi oraz gabarytu paczki
2.Sposobu dostarczenia:
-Kurie­rem UPS (24 godziny)
-Pocztą Polską,paczką priorytetową do 7 dni roboczych)

Ceny przesyłek pocztowych ustalamy według cennika Poczty polskiej.


Ceny przesyłek Kurierskich ustalamy według cennika firmy Kurierskiej UPS.

1. Odbiór osobisty- ZAPRASZAMY!
Auto-West.s.c
Ul. Żołnierska 2
22-200 Włodawa
(teren byłej jednostki wojskowej)

2. Paczki wysyłamy tego samego dnia, co towar został zakupiony za pobraniem kurierem.

3. Wysyłka z wpłatą na konto:
PKO BP o/Włodawa
28 1020 1563 0000 5902 0079 9999
[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QVZJFjAETmEINfTF581x­RCOW5/SwfZibvO8UFIV0­caJmaDKBJMBiwGWzB2N5­ij2s6[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

reklamacje

REKLAMACJE: Umową zawartą na odległość pomiędzy kupującym, a sprzedającym jest używana część samochodowa i poświadczenie przez sprzedającego jej okresu sprawności/przydatności na 10 dni ( silniki, skrzynie biegów) albo 7 dni ( pozostałe części) od daty odbioru towaru. W przypadku gdy towar posiada wadę uniemożliwiającą użytkowanie, a kupujący składa reklamację, w pierwszej kolejności kupujący odsyła towar bez pobrania ( na własny koszt ) z załączonym dowodem zakupu i kartą reklamacyjną ( krótką informacją dotyczącą wady towaru i danymi kontaktowymi ) na adres powyżej. I. W pierwszej kolejności sprzedawca ma za zadanie usunąć wadę towaru. II. Jeżeli usunięcie wady przewyższa koszt towaru, sprzedający może wymienić ten towar na drugi wolny od wad. III. Dopiero jeżeli sprzedający nie jest w stanie usunąć wady bądź wymienić towaru, następuje zwrot pieniędzy. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku, gdy zostanie wykonane po terminie 14 dni od daty odebrania towaru przez klienta. Konsument ( osoba fizyczna nie związana z prowadzeniem działalności gospodarczej ) ma 14 dni na wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i 14 dni na zwrot towaru od momentu wysłania oświadczenia. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę,jednak nie później niż w ciągu 14 dni,od dnia w którym odstąpił od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy. Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem. Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka) ponosi klient.

pozostałe informacje

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.