VOLVO V70 XC70 2,4D 185KM PRZEKŁADNIA REDUKTOR (6541957311)

zakończona
1 500,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 60,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 60,00 zł
  • lokalizacja: Lublin
  • stan: używany
  • producent części: volvo (oryginalne OEM)




Most tylny z Haldexem

Volvo v70 xc70 xc90

2,4d 185KM 2005/2006r

Przebieg 88 tys mil.

Używana, sprawna,

gwarancja rozruchowa,

Faktura vat.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 60,00 zł
kolejna sztuka: 150,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 60,00 zł
kolejna sztuka: 150,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 600332117
    TYLKO W DNI ROBOCZE W GODZ. 9-17.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail volvo.czesci@gmail.com lub telefonicznie +48 600-332-117. Bez spełnienia powyższego warunku nadaną przesyłkę traktujemy jako niezamówioną i nie zostanie ona przez nas odebrana! W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY, SPRZEDAWCA NIE PONOSI KOSZTU ODESŁANIA TOWARU!!! Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - w której przedmiotem świadczenia są przedmioty elektryczne i elektroniczne, - w której przedmiotem świadczenia są przedmioty oznaczone jako uszkodzone lub niepełnowartościowe, - w której przedmioty zostały zastosowane niezgodnie z przeznaczeniem lub używane przez osoby nie dysponujące odpowiednim zapleczem technicznym. Procedura zwrotu winna wyglądać następująco: - poinformowanie Sprzedawcy o odstąpieniu umowy telefoniczne lub mailowo - zwrot towaru z dowodem zakupu na adres firmy paczką bez pobrania oraz załączenie danych potrzebnych do wykonania zwrotu wpłaconej kwoty - w ciągu 14 dni nastąpi zwrot wpłaconej za towar kwoty Towary kupione na fakturę nie podlegają umowie konsumenckiej i nie ma możliwości ich zwrotu. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych!!

pozostałe informacje

DOSTAWAZamówiony towar zostaje wysłany pod wskazany adres w ciągu 1 dnia roboczego od daty uzyskania przez nas potwierdzenia zakupu w przypadku przesyłki za pobraniem. W przypadku przelewu na konto od daty zaksięgowania wpłaty. Dostawy realizowane są na terenie całej Polski w uzgodnieniu z zamawiającym oraz na terenie wybranych krajów UE po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedającym, za pośrednictwem Firmy kurierskiej. Należność za zakupiony towar należy uregulować w wybrany przez zamawiającego sposób:za pobraniem przy odbiorze przesyłki: płatność regulowana u kuriera. Do ceny zakupionego towaru doliczony jest koszt wysyłkiprzelew na konto bankowe przed otrzymaniem przesyłkiTramp Żybura Zbigniew 20-353 Lublin, Wierzbowa 6BANK PEKAO SA 98 1240 2496 1111 0010 0339 8002 Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu podczas transportu. Ważne jest, aby opakowanie zewnętrzne było w stanie nienaruszonym. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić firmie kurierskiej. Kurier ma wówczas obowiązek sporządzić protokół szkody, który uprawnia do zgłoszenia reklamacjiKażda przesyłka jest ubezpieczonaDowód zakupu paragon/faktura zawsze znajduje się w przezroczystej kopercie na zewnętrznej części opakowania przesyłki (pod listem przewozowym) WARUNKI GWARANCJI Gwarancja udzielana jest na okres 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Gwarancja rozpatrywana jest po okazaniu przez Kupującego: reklamowanego towaru oraz ważnego dowodu zakupu. Wymiana towaru realizowana jest w możliwie najkrótszym czasie, nieprzekraczającym 21 dni roboczych od momentu pisemnego zgłoszenia reklamacji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych, takich jak: uszkodzenia mechaniczne, niewłaściwa eksploatacja lub obsługa, jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem. Nasza Firma nie ma obowiązku dostarczenia klientowi na czas trwania procedur reklamacyjnych towaru zastępczego. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na towary sprzedane użytkownikowi na terenie Polski. ZWROT TOWARU Klient ma prawo do zwrotu zamówionego towaru w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie przez Klienta zakupionego towaru, który powinien zostać opakowany w sposób odpowiedni, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu, dowodem zakupu (paragon/faktura) oraz poprawnie wypełnionym formularzem zwrotu. Zwracany towar należy odesłać bez pobrania (na własny koszt) na adres siedziby firmy: TRAMP Żybura Zbigniew Wierzbowa 6 20-353 Lublin. Jako kwotę należności podlegającą zwrotowi należy rozumieć tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki towaru nie podlegają zwrotowi. Płatność tytułem zwrotu zostanie przesłana na konto bankowe podane w formularzu zwrotu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki WAŻNE!!! Wszelkie reklamacje należy w pierwszej kolejności zgłosić telefonicznie: 600-332-117. Złożenie zamówienia oznacza akceptację powyższych warunków. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.