Volvo S60 sterownik przelacznik szyby 00-04r (6542386280)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury

opis

Przedmiotem aukcji jest: sterownik , przełącznik szyby do Volvo S60 2.4T, 03r . Posiadam również inne części do tego modelu samochodu, a także do innych modeli aut.

Zapraszam na pozostałe moje aukcje.

Więcej informacji na temat przedmiotu aukcji pod numerem telefonu podanym obok.

projekt i wykonanie: polmedia.net

Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Radom, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Punkty odbioru

AUTO SERWIS
BRZUSTOWSKA 34
26-600 RADOM
woj. mazowieckie
email: platek1@poczta.onet.eu
tel.: 603946702

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
proszę o kontakt przed odbiorem

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

AUTO SERWIS
BRZUSTOWSKA 34
26-600 RADOMC
Dodatkowe informacje

GWARANCJA I REKLAMACJE 1. Wszystkie nowe części objęte są gwarancją producenta. 2. Na części blacharskie-karoseryjne nie udzielamy gwarancji. 3. Na części używane "mechaniczne" udzielamy gwarancji rozruchowej 14-to dniowej od daty odebrania przedmiotu. 4. W przypadku silników i skrzyni biegów nie udzielamy gwarancji na rozrząd, uszczelniacze i czujniki. 5. Gwarancją nie są objęte części, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w momencie zakupu. 6. Sprzedawane przedmioty są oznakowane "zaplombowane". Uszkodzenie "plomby" oznacza utratę gwarancji. 7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest zwrot części do Sprzedawcy wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) oraz dostarczenie dokumentu potwierdzającego montaż części z informacją zakładu stwierdzającego wadę. 8. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego zareklamowanego przedmiotu. 9. Reklamacja obejmuje wymianę części na drugą, a w przypadku braku zwracamy kwotę zakupu bez kosztów wysyłki, czy montażu. 10. Uszkodzenia powstałe z powodu niewłaściwej eksploatacji lub złego montażu nie podlegają reklamacji. 11. Nie uznajemy reklamacji w przypadku błędnie zakupionej części. 12. Sprzedający nie pokrywa kosztów montażu i demontażu reklamowanego przedmiotu.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AUTO SERWIS
BRZUSTOWSKA 34
26-600 RADOM

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
Platek12
98,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

483

 

8

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 603946702
  • 728206690
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

AUTO SERWIS MARCIN PŁATOS ul. BRZUSTOWSKA 34 26-600 RADOM NIP 7962162896 Tel. 603 946 702 601 148 842 728 206 690 Firma istnieje od 1998 roku. Prowadzimy usługi w zakresie mechaniki pojazdowej, blacharstwa oraz lakiernictwa. Zajmujemy się również sprzedażą części samochodowych do wszystkich rodzajów aut. Zakupione części można zamontować w naszym zakładzie. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

Pozostałe informacje

REGULAMIN - ZASADY ZAKUPU 1. Zakup przedmiotu oznacza akceptację naszego regulaminu i warunków gwarancji. 2. Na e-maile odpowiadamy w miarę możliwości codziennie. 3. Na sprzedane przedmioty wystawiamy paragon lub fakturę po wcześniejszym uzgodnieniu. 4. Przed wysłaniem przedmiotu na życzenie Klienta możemy przesłać dodatkowe zdjęcia na wskazany adres e-mail. 5. Za uszkodzenia spowodowane w czasie transportu nie odpowiadamy. Reklamacje należy wtedy kierować do Firmy Kurierskiej. 6. W przypadku nieodebrania przesyłki Kupujący zostanie obciążony kosztami przesłania w dwie strony. 7. Nie przyjmujemy zwrotu towaru "za pobraniem". 8. Koszt wysyłki oraz koszt zwrotu przedmiotu pokrywa Kupujący. 9. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za pośrednie szkody spowodowane wadliwym działaniem części, t.j. za koszty dojazdu do Sprzedającego, unieruchomienie pojazdu, holowanie, za wynajem samochodu zastępczego itp.........