VOLVO F10 320 1992 r NISKA KABINA BIAŁY (6483004483)

zakończona
19 500,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: używany
  • marka: Volvo
  • rok produkcji: 1992
  • przebieg [km]: 1145000
  • pojemność silnika [cm3]: 9600
  • moc [KM]: 320
  • nadwozie: ciągnik siodłowy
  • rodzaj paliwa: diesel
  • skrzynia biegów: manualna
  • napęd: na dwie lub więcej osi
  • liczba miejsc: 2
  • liczba osi: 2
  • ładowność [kg]: 16000
  • wyposażenie - bezpieczeństwo: klimatyzacja manualna
  • wyposażenie - komfort: wspomaganie kierownicy
  • kolor: biały
  • uszkodzony: nie
Masz pytanie? tel. 22 722 50 44, tel. kom. 515 706 794, 506 148 961, 695 626 575

Tel stac: 22 722 50 44

Tel kom: 601 612 755

Tel kom: 695 626 575


Numer konta bankowego


Przesyłki realizujemy firmą kurierską DPD



Przedmiotem aukcji jest :

Volvo F10 w dobrym stanie na chodzie do końca eksploatowane .

Nr vin YV2H2CCA0NB484708

KONTAKT:

wlodek@tender.pl

601 612 755

Przed zalicytowaniem proszę na każdej aukcji otwierać zakładkę pod zdjęciem „ Dostawa i Płatność „ .

Są tam umieszczone informacje możliwości lub nie wysyłki za pobraniem, możliwości lub nie wystawienia F. Vat , jak również zgody wysyłki za granicę.


Specjalizujemy się w naprawie i regeneracji czesci do

samochodow ciezarowych naczep autobusow.

Posiadamy w swojej ofercie pelna game czesci dostepnych na innych

aukcjach do Man Mercedes Volvo Scania Daf Iveco Renault m in :

Zacisk hamulcowy , ad blue adblue adblu , stabilizator , pompa wspomagania ,

wentylator śmigło visco , wisko wiskoza , Centralne smarowanie , pompa wody ,

sprężarka klimatyzacji , zawory pneumatyczne , zawór , siłownik sprzęgła ,

wysprzeglik , siłownik hamulcowy , sierżant , drążek reakcyjny , tuleja tuleje tulejki zawieszenia , zawieszenie kabiny , amortyzator , drążek kierowniczy , kolumna kierownicza , siodło , silentblock , silniczek potencjometr pedału gazu ,

recyrkulator spalin, modina modine grzechotka , ramię rozpieraka ,

grzałka osuszacza , pilot sterowania poduszek , samoregulacja , przekładnia ,

pompa pompka podnoszenia kabiny , siłownik podnoszenia kabiny , alternator , rozrusznik , silnik nawiewu , zawór ogrzewania , silnik wycieraczek ,

końcówka drążka kierowniczego , kierownicza , drążek zmiany biegów ,

łapka łapa sprzęgła , elektrozawór pneumatyczny ,

pompa pompka sprzęgła, kaseta joystick zegary

KONTAKT:

wlodek@tender.pl

601 612 755


Dodano 2013-03-20 12:06
Przed zalicytowaniem proszę na każdej aukcji otwierać zakładkę pod zdjęciem „ Dostawa i Płatność „ .
Są tam umieszczone informacje możliwości lub nie wysyłki za pobraniem, możliwości lub nie wystawienia F. Vat , jak również zgody wysyłki za granicę

Before making an offer please open the bookmark on every auction under the photograph "the Delivery and the Payment".
There are information of the possibility or not dispatches cash on delivery, possibility or not taking out Invoice, as well as agreements of the dispatch abroad

Перед тем как сделать ставку на любой аукцион пожалуйста откройте под фото вкладку "Доставка и оплата".
Онa содержит информацию вариантов доставки - предоплата, возможность получения счёта а также возможность доставки за рубеж

Vor der auktion bitte erst option bestellen und bezahlung, dort sind informationen über VAT und ausland lieferungen.

wysyłka gratis
metody płatności
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
IV. Odstąpienie od umowy 1. Prawo odstąpienia od umowy: Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia: 1) w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy - w przypadku umowy sprzedaży dotyczącej rzeczy dostarczonych jednym transportem lub, które zostały odebrane jednorazowo, 2) w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy - w przypadku umowy sprzedaży wielu rzeczy, które dostarczane są osobno, 3) w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części - w przypadku umowy sprzedaży rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach, Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę [adres korespondencyjny: TENDER W. MŁOT 05-860 Święcice, ul. Źródlana 9 , e-mail: wlodek@tender.pl ] o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 * , jednak nie jest to obowiązkowe. Sprzedawca prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 2. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku, gdy Konsument, który odstąpił od umowy, otrzymał rzecz w związku z umową, otrzymana rzecz winna być odesłana lub przekazana Sprzedawcy na adres: TENDER W. MŁOT 05-860 Święcice, ul. Źródlana 9, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Jednocześnie Sprzedawca informuje, iż Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą (np. z uwagi na wielkość, kształt lub wymagany szczególny sposób transportu) Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Szacunkowa wysokość kosztów z tego tytułu jest podawana w konkretnym przypadku Konsumentowi przy zawieraniu umowy, która dotyczy rzeczy, której nie można przesłać pocztą w zwykły sposób z uwagi na jej charakter. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. CIĄG DALSZY W ZAKŁADCE "POZOSTAŁE INFORMACJE"

reklamacje

UWAGA !!! - Proszę zapoznać się z poniższymi zapisami w celu uniknięcia nieporozumień CZĘŚCI OZNACZONE JAKO WYPRZEDAŻ , ZARÓWNO NOWE JAK I UŻYWANE SPRZEDAJEMY JAKO USZKODZONE Z UWAGI NA BRAK MOZLIWOŚCI ICH SPRAWDZENIA: Art. 557. § 1. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy UWAGA - Prosze sprawdzać paczki w obecności kuriera, w razie uszkodzenia towaru proszę spisać protokół szkody w obecności kuriera. Informacje udzielone na rzecz Konsumenta zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) I. Dane Sprzedawcy Firma: Włodzimierz Młot prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Tender W. Młot z siedzibą w Święcicach, ul. Źródlana 9, 05-860 Płochocin. Telefon kontaktowy: 601 612 755 Adres e-mail: wlodek@tender.pl II. Gwarancja Sprzedawca udziela gwarancji na części regenerowane na zasadach określonych w Warunkach gwarancji, zamieszczonych na stronie internetowej www.tender.pl / zgodnie z załącznikiem Nr 1 * . III. Procedura reklamacji w przypadku zakupu rzeczy przez Konsumenta na podstawie przepisów dot. rękojmi za wady Konsument może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące wad rzeczy sprzedanej na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego dot. rękojmi za wady rzeczy. Złożenie reklamacji może nastąpić na piśmie na adres Sprzedawcy: TENDER W. MŁOT 05-860 Święcice, ul. Źródlana 9 , drogą mailową wlodek@tender.pl lub osobiście w siedzibie firmy Sprzedawcy. Reklamowana część powinna być dostarczona przez Konsumenta do Sprzedawcy w sposób uzgodniony ze Sprzedawcą. Sprzedawca pokrywa koszt dostawy rzeczy podlegającej reklamacji lub zapewnia odbiór rzeczy we własnym zakresie. Klient wraz z częścią zobowiązany jest do dostarczenia do Sprzedawcy prawidłowo wypełnionego zgłoszenia reklamacji na druku firmowym Sprzedawcy (do pobrania na stronie internetowej Sprzedawcy www.tender.pl ) oraz dowodu zakupu. W przypadku braku dostarczenia ww. dokumentów lub braku podania przez Konsumenta w zgłoszeniu reklamacji danych lub informacji niezbędnych do jej rozpatrzenia, rozpoznanie reklamacji ulega zawieszeniu do czasu ich uzupełnienia przez Kupującego, o czym Sprzedawca powiadomi Konsumenta pisemnie, drogą elektroniczną lub w inny ustalony z Konsumentem sposób. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli Konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w określonym powyżej terminie, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Konsumenta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Informacje udzielone na rzecz Konsumenta zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) I. Dane Sprzedawcy Firma: Włodzimierz Młot prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Tender W. Młot z siedzibą w Święcicach, ul. Źródlana 9, 05-860 Płochocin. Telefon kontaktowy: 601 612 755 Adres e-mail: wlodek@tender.pl 3. Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy Sprzedawca informuje, iż zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy 2.w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb 4.w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia 5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli 8. w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy 9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę 11. zawartej w drodze aukcji publicznej 12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniamirozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi 13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy V. Oświadczenie Sprzedawcy Sprzedawca oświadcza, iż zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Informacja o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (poza gwarancją oraz opisanym trybem rozpatrywania reklamacji przez Sprzedawcę na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego dot. rękojmi za wady rzeczy) 1. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży 2. Zwrócenie się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów właściwego dla miejsca zamieszkania Konsumenta o udzielenie bezpłatnej pomocy prawnej i pomoc w polubownym załatwieniu sporu. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uokik.gov.pl Na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego roszczenia z tytułu rękojmi są wyłączone. Powyższe nie dotyczy umów z udziałem konsumentów Załącznik Nr 1 oraz Nr 2 jest dostępny do pobrania ze strony internetowej tender.pl w zakładce Do pobrania