Volkswagen Passat B6 1,9 TDI bez DPF faVAT (6912105005)

zakończona
17 700,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rok produkcji: 2006
  • przebieg [km]: 290000
  • pojemność silnika [cm3]: 1900
  • moc [KM]: 105
  • rodzaj paliwa: diesel
  • nadwozie: sedan/limuzyna
  • liczba drzwi: 4/5
  • liczba miejsc: 5
  • skrzynia biegów: manualna
  • napęd: na przednie koła
  • kolor: czarny
  • uszkodzony: nie
  • wyposażenie - multimedia: radio fabryczne
  • lakier: metalik
  • kierownica po prawej (Anglik): nie
  • informacje dodatkowe: zarejestrowany w Polsce
  • wyposażenie - bezpieczeństwo: ABS, centralny zamek, czujnik deszczu, eSP (stabilizacja toru jazdy), immobilizer, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, poduszki boczne tylne, światła do jazdy dziennej, światła przeciwmgłowe
  • wyposażenie - komfort: elektryczne szyby przednie, elektrycznie ustawiane lusterka, klimatyzacja automatyczna, podgrzewana przednia szyba, podgrzewane lusterka boczne, podgrzewane przednie siedzenia, tapicerka ciemna, tapicerka skórzana, wspomaganie kierownicy
  • wyposażenie - pozostałe: alufelgi, szyberdach, tempomat
PASSAT 2006 1,9TDI 290tyś przebiegu, ekonomiczny i prosty w swojej klasie, bez DPF, dwa kluczyki stan b.dobry, auto prezentuje się pięknie. Tel 500 616 480 nie odpowiadam na mail i sms. Na samochód wystawiam fakturę VAT 23% PODANA CENA BRUTTO. OPCJA KUP TERAZ TYLKO PO WCZESNIEJSZYM OGLĄDNIĘCIU
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

F.H.U Uni-Dom
Długa 27
33-210 Olesno
NIP: 8711654088
REGON: 121260724

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
F.H.U Uni-Dom
Długa 27
33-210 Olesno
 
16.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 16.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej – dane kontaktowe Sprzedawcy wskazane w pkt.1.1. 16.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r ), który dostępny jest na stronie: http://isap.sejm.gov.pl/ Konsument otrzymuje formularz odstąpienia w korespondencji mailowej przesłanej w odpowiedzi na złożone zamówienie, może również w każdym czasie zwrócić się do Sprzedawcy o przesłanie formularza przesyłając prośbę w tym zakresie na adres mailowy Sprzedawcy wskazany w pkt. 1.1 Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 16.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 16.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) - od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 16.3.2. dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 16.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 16.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 16.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres wskazany w pkt 1.1/1 6.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 16.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 16.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 16.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

reklamacje

13.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w kodeksie cywilnym, którego tekst dostępny jest na stronie: http://isap.sejm.gov.pl/ 13.2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład pisemnie na adres Sprzedawcy wskazany w pk 1.1 oraz w formie elektronicznej na adres e-mail przywołany w pkt 1.1. 13.3. Sugeruje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 13.4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznaje reklamację za uzasadnioną. 13.5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres wskazany w pkt 1.1. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 13.6. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 13.5 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 13.4 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.