VINTAGE,BLASZANE PUDEŁKO NA MYDŁO 6/1330-1 (6483813091)

zakończona
9,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • lokalizacja: @
  • czas wysyłki: do 4 dni
Galeria zdjęć

(kliknij, aby powiększyć)

WITAM
SPRZEDAJĘ TO CO WIDAĆ NA ZDJĘCIU,
SĄ TO RZECZY UŻYWANE!
VINTAGE, BLASZANE PUDEŁKO NA MYDŁO, LAVENDER YARDLEY
MIN. ŚLADY UŻYTKOWNIA (ZDJ)
WYMIARY:
ŚREDN. MAX 8,5 X 6 CM
WYS. MAX 3,3 CM
STAN JAK NA ZDJĘCIACH.
W RAZIE USZKODZENIA PRZESYŁKI PROCEDURĘ ODSZKODOWANIA
ZAŁATWIAM OSOBIŚCIE!

PROSZĘ O KONTAKT

W RAZIE UDZIAŁU W INNYCH MOICH AUKCJACH.

PRZY DELIKATNYCH RZECZACH I SZKLE PREFEROWANA

OPCJA OSTROŻNIE (PROSZĘ O KONTAKT W PRZYPADKU

WYBRANIA TEJ OPCJI)

Wysyłka robiona jest wyłącznie przesyłka KURIER 48 (w cenie: ubezpieczenie przesyłki od straty

zniszczenia, uszkodzenia,dostawa w ciągu 48 h, powiadomienie sms o dostarczeniu, monitoring na

stronie Poczty Polskiej).

Zapraszam do obejrzenia innych moich aukcji, na których oferuję wiele dekoracyjnych przedmiotów, które uczynią Państwa dom magicznym zakątkiem.

UWAGA

Proszę zapoznać się z zasadami obowiązującymi na moich aukcjach, które pozwolą sprawnie i szybko zrealizować całą transakcję ku zadowoleniu każdej ze stron.

DECYDUJĄC SIĘ NA ZAKUP AKCEPTUJESZ JEGO WARUNKI.

SPRZEDAJĘ TO CO NA ZDJĘCIU

NA ŻYCZENIE DOŚLĘ SZCZEGÓŁOWE ZDJĘCIA

NIE ODWOŁUJĘ OFERT,

NIE WYSYŁAM ZA GRANICĘ

NIE WYSYŁAM ZA POBRANIEM.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Credit Agricole Bank Polska S.A. 73 1940 1076 6477 7634 0000 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

ZAKUP NA MOJEJ AUKCJI OZNACZA PEŁNĄ AKCEPTACJĘ REGULAMINU, A ZŁOŻENIE OFERTY ZAWARCIE PRAWNIE WIĄŻĄCEJ UMOWY I ZOBOWIĄZANIE DO ZAKUPU WYGRANEGO PRZEDMIOT.JEŻELI NIE ODPOWIADA PAŃSTWU, KTÓRYKOLWIEK PUNKT REGULAMINU -NIE LICYTUJ !!! Do not send abroad Polish !!! Sprzedaję rzeczy używane, które posiadają ślady użytkowania (krakelura, plamki, przebarwienia, ubytki,wyszczerbienia, wytarcia (wszystko w opisach i zamieszczonych zdjęciach). Prowadzę działalność gospodarczą zarejestrowaną w systemie CEIG pod nazwą:"Colette63" Beata Szymańska ul. Korfantego 4/9: 66-400 Gorzów Wlkp. NIP 599-105-55-29, e-mail colett@interia.pl nr konta Credit Agricole 73 1940 1076 6477 7634 0000 0000 WYSYŁKA WYŁĄCZNIE ZGODNIE Z WYSTAWIONĄ AIUKCJĄ.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Beata Szymańska
ul. Korfantego 4/9
66-400 Gorzów Wlkp.
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przedmiotu, składając stosowne oświadczenie woli drogą eletroniczna lub na piśmie. pisząc na adres e-mail: colett@interia.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Szymańska Beata ul. Korfantego 4/9; 66-400 Gorzów Wlkp. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie towaru w stanie niezmienionym nadajacym się do ponownej odsprzedaży. Do zwrotu towaru należy dołączyć pełne dane do przelewu. Na Nadawcy ciąży obowiązek prawidłowego opakowania na czas transportu. KOSZT ZWROTU TOWARU POKRYWA KUPUJACY. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Colette63 Beata Szymańska ul. Korfantego4 /9 66-400 Gorzów Wlkp Ja ............................................................ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy kupna- sprzedaży następujących rzeczy: ...........................................................numery oferty w Allegro ...................................... Data zawarcia umowy to .............................................data odbioru przedmiotów ............................................... Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]........................................... Login Allegro: [login kupującego].............................................................. Adres: [adres kupującego]....................................................................... Data: [data odstąpienia od umowy]........................................................... Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]............................................................ Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

reklamacje

REKLAMACJE DOTYCZĄCE UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem colett@interia pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. REKLAMACJE DOTYCZACE USZKODZENIA PRZESYŁEK:W razie uszkodzenia zawartości przesyłki podczas transportu reklamację z Ubezpieczycielem Pocztą Polską jako strona nadajaca przesyłkę załatwiamy OSOBIŚCIE. WAŻNE! W razie uszkodzenia zawartosci przesyłki, reklamację usługi transportowej mogę złosić do 7 dni od dnia odbioru (Regulamin Poczty Polskiej) Dlatego wszelkie zgłoszenia muszą być załatwione niezwłocznie po ujawnieniu przez Państwa uszkodzenia. Bardzo proszę zrobić zdjęcia a następnie wysłać mi drogą elektroniczną Potrzebne będą również dane Państwa: telefon, osoba kontaktowa do sprawy, nr konta do wypłaty odszkodowania. Ubezpieczyciel w ciągu 30 dni rozpatruje wniosek o odszkodowanie. Jeśli przesyłka nie dotrze do Państwa - dysponując dowodem nadania, na Państwa zgłoszenie składamy reklamację przesyłki. Jeśli z jakiegoś powodu przesyłka nie zostanie odebrana (lub nie zadbasz o prawidłowy adres wysyłki) i wróci ona do nas,to ponowne koszty wysyłki ponosi kupujący.

pozostałe informacje

Koszty wysyłki są zawsze znane z góry, zaniżanie ocen z tego powodu po zakończeniu transakcji są nie na miejscu! Jeżeli Państwu nie odpowiada usługa POCZTEX KURIER48 proszę nie kupować! Wszystkie powstałe nadpłaty po wyliczeniu kosztów wysyłki zwracam zaraz na konto kupującego PAYU, konto osobiste lub do paczki (o czym zawiadamiam w osobnym mailu) Staram się połączyć Państwa zakupy ale ilość w paczce w miarę zdrowego rozsądku, zależy mi aby przedmioty dotarły do Państwa w całości. Nie zamieszczam na paczkach korespondencji do kurierów, poczty, godzin odbioru wysyłki itp. Możliwości wspólnej wpłaty: 1/ przez PAYU-trzeba wybrać "inny koszt dostawy" wpisujemy odręcznie ustaloną przeze mnie kwotę. 2/ przez PAYU -wpłacamy za każdy przedmiot ososbno -zwracam od razu na konto PAYU różnicę nadpłaty 3/wpłata bezpośrednio na konto osobiste