VILLEROY BOCH TOY'S DELIGHT - TALERZ (6483159434)

zakończona
145,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 11,00 zł
  • lokalizacja: Koszalin
  • stan: nowy

VILLEROY BOCH TOY'S DELIGHT - TALERZ NOWY / PORCELANOWY.

WYMIARY 28 cm x 28 cm

WYSYŁKA OK 10 DNI OD WPŁATY NA KONTO!!!!!

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Nazwa firmy: Usługi Edukacyjne Małgorzata Gramza Organ rejestrowy: działalność wpisana do CEIDG Adres: 75-333 Koszalin, ul. E. Gierczak 2b/16

kontakt

  • gosia.gramza@op.pl
    odpowiadam bez zbędnej zwłoki lecz nie dłużej niż w ciągu 24 godzin

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Małgorzata Gramza
Emilii Gierczak 2b m 16
75-333 Koszalin
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub - w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Podstawą zwrotu płatności jest zwrot w stanie nienaruszonym ( także opakowania) zakupionego towaru. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail ( w terminie 14 dni od dnia dostawy). W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Małgorzata Gramza, 75-333 Koszalin, ul.E.Gierczak 2b ) 16 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) DANE SPRZEDAJĄCEGO Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: , numer oferty: Data zawarcia umowy to , data odbioru Imię i nazwisko: Login Allegro: Adres: Data: Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Zwrot należności: Sposób zwrotu płatności uzależniony jest od wybranej formy zapłaty przez klienta na rzecz sprzedawcy: a) w przypadku zapłaty przelewem bankowym na rachunek bankowy sprzedawcy zwrot płatności nastąpi na rachunek bankowy Klienta ( po uprzednim przedstawieniu przez Klienta danych wymaganych do przelewu). b) w przypadku płatności za pobraniem lub przy odbiorze osobistym zwrot płatności nastąpi na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego ( po uprzednim przedstawieniu przez Klienta danych wymaganych do przelewu) po uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej formy zwrotu. c) w przypadku płatności PayU zwrot płatności nastąpi na rachunek bankowy Klienta ( po uprzednim przedstawieniu przez Klienta danych wymaganych do przelewu). Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umowy zawartej w drodze aukcji publicznej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Koszalinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad ( z wyłączeniem wad wskazanych w opisie produktu).

reklamacje

Reklamacje: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem email lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 1. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, login Kupującego na Allegro b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji oraz nr paragonu, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Koszalinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad ( z wyłączeniem wad wskazanych w opisie produktu).