Village witryna biała w stylu Retro. Od ręki!!! (6472684835)

zakończona
777,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 60,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 75,00 zł
Zakupy powyżej 5 500 zł
  • lokalizacja: SłupskRadom
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • kolor mebla: biały
  • szerokość mebla: 90.00 [cm]
  • wysokość mebla: 192.00 [cm]
  • głębokość mebla: 43.00 [cm]
  • styl: prowansalski
Słupskie Fabryki Mebli Sp. z o.o. Poznańska 83 76-200 Słupsk

tel: 502 498 253 email: sklep@slupskiemeble.­pl

Village witryna

  • Cena: 777.00 zł

Koszty dostawy:

  • Kurier 60.00 zł
  • Odbiór osobisty 0.00 zł

Village Witryna 4 drzwiowa

Witryna wchodzi w skład mebli w stylu angielsko-prowansals­kim Village

Idealnie nadaje się do salonu lub jadalni.

Opcje kolorystyczne:

- fronty - biały super matt
- korpus - biały super matt

Wymiary:

90 cm
43 cm
192 cm



Cechy Produktu:

  • metalowe uchwyty

  • klasyczny design

  • łatwy montaż (czytelna instrukcja montażu)

  • Wykonana z płyty w wysokiej jakości

  • witryna 4 drzwiowa



Meble są fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowanie
Meble są wysyłane w paczkach, do samodzielnego montażu
W zestawie załączona czytelna instrukcja montażu i wszystkie niezbędne elementy

Dla odbioru osobistego termin realizacji zamówienia może się niekiedy wydłużyć. Podane na stronie terminy realizacji dotyczą opcji zakupu z magazynu centralnego przy użyciu kuriera.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u sfm83 za co najmniej 5 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 38 1140 2004 0000 3002 7582 7424
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 60,00 zł
kolejna sztuka: 60,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 75,00 zł
kolejna sztuka: 75,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Uwaga! Przy zakupie większej ilości dużych mebli, które nie wymagają więcej, jak jednej palety, prosimy o kontakt ze sklepem. Koszty przesyłki mogą ulec radykalnemu obniżeniu

Możliwość odbioru w jednym z naszych magazynów w następujących miastach:
Radom
Słupsk
W piątki, soboty i niedziele nasz magazyn nie wysyła mebli. Na specjalne życzenie możliwa dostawa w sobotę. Usługa dostępna w większych miastach i za dopłatą

Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłek, które ważą więcej niż 30kg
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 502 498 253
    Przyjmowanie zamówień i informacja o zamówieniach kontakt telefoniczny od pn do pt 9:00 - 17:00
  • 603 389 920
    Przyjmowanie zamówień i informacja o zamówieniach kontakt telefoniczny od pn do pt 8:00 - 16:00
  • 512 910 294
    Przyjmowanie zamówień, pomoc techniczna kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00
  • 512 992 918
    Reklamacje i zgłoszenia reklamacyjne kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 663 780 469
    Informacje dotyczące wysyłanych towarów kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Słupskie Fabryki Mebli Sp. z o.o.
Słoneczna 16a
76-200 Słupsk
Polska
 
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 2014 r. poz. 827 2. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem 3. Zgodnie z w/w ustawą, zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb np. meble na specjalne zamówienie. 5. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje na adres z którego nastąpiła wysyłka lub na adres wskazany przez sprzedawcę. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie towary /świadczenia, które otrzymał gratisowo. Zwrot dotyczy również otrzymanej dokumentacji. 6. Sposób opakowania Towaru zwracanego do Sklepu powinien być podobny do otrzymanego przez Klienta i odpowiadać właściwościom rzeczy zwracanych, tak aby rzeczy zwracanej zapewnić całość i nienaruszalność. Jeżeli Towar zwracany przez Klienta będzie nosił znamiona uszkodzenia, czy przesyłka będzie naruszona, Sprzedawca dokona wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, w tym w szczególności spisze protokół ustalenia stanu przesyłki oraz może nie odebrać przesyłki, a Klient może żądać odszkodowania za uszkodzony zwracany Towar od przewoźnika zgodnie zobowiązującymi przepisami. 7. Po odebraniu przez Sprzedawcę zwróconego Towaru, zostaje wystawiona faktura korygująca, która zostaje wysyłana do Klienta. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) -Adresat Słupskie Fabryki Mebli spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą 76-200 Słupsk ul. Poznańska 83, e-mail sekretariat@meble.slupsk.pl, nr telefonu 59 843 37 75 - Ja/My(*)niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) - Adres konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mailowym firmy sklep@slupskiemeble.pl, reklamacje@slupskiemeble.pl lub w formie pisemnej na adres Siedziby Firmy lub poprzez pobranie, wypełnienie i odesłanie formularza reklamacji na adres email sklep@slupskiemeble.pl. Formularz jest dostępny pod adresem slupskiemeble.pl w zakładce Zwroty i reklamacje Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Klient dołącza do formularza reklamacyjnego paragon lub kopię faktury VAT, zdjęcia reklamowanego mebla lub elementów, kartę gwarancyjną, jeżeli została wydana, oraz w przypadku reklamowania wad spowodowanych transportem – kopię protokołu reklamacyjnego spisanego z dostawcą przesyłki. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Czas realizacji reklamacji jest uzależniony tylko i wyłącznie od producenta i on jest odpowiedzialny za uznanie lub nie uznanie reklamacji.

pozostałe informacje

Dane do wpłat przelewem tradycyjnym. Słupskie Fabryki Mebli Sp. z o.o. Poznańska 83, 76-200 Słupsk Rachunek bankowy: mBank 38 1140 2004 0000 3002 7582 7424 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ISTOTNE INFORMACJE NA TEMAT DOSTAW Szanowni Państwo! Większość zakupionych u nas mebli dostarczamy firmami kurierskimi. -Kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. -Kurier dostarczy zamówione zakupy w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. -Na specjalne życzenie możliwa dostawa w sobotę. Usługa dostępna w większych miastach i za dopłatą UWAGA: Kurierzy zazwyczaj dostarczają przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie, gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze, spaletowanych, kilkupaczkowych bądź o dużych gabarytach paczka może zostać dostarczona pod budynek znajdujący się w adresie dostawy. Nalezy miec na uwadze, że meble zazwyczaj są wyrobami ponadgabarytowymi -Przed przyjazdem kurier w większości przypadków zadzwoni do Ciebie, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem. -Zamówienia wysyłane są z kilku magazynów na terenie całego kraju w związku z tym może się zdarzyć, że przesyłki znajdujące się w Twoim zamówieniu są wysyłane oddzielnie, niekiedy nawet różnymi firmami kurierskimi. -Zamówienia wysyłamy na adres podany w formularzu danych osobowych w polu Adres dostawy. Aby go zmienić, należy skontaktować się z Działem Obsługi (tel 502 498 253, email sklep@slupskiemeble.pl) -W momencie zmiany adresu w trakcie dostawy może zostać naliczony dodatkowy koszt za przekierowanie przesyłki. ISTOTNE INFORMACJE NA TEMAT ŚLEDZENIA STATUSU PRZESYŁKI I USZKODZEŃ W TRAKCIE TRANSPORTU -Przed wysyłką każdego towaru wyślemy do Państwa maila z numerem listu przewozowego i orientacyjnym terminem dostawy a także z informacją z ilu paczek przesyłka się składa. -Termin dostawy jest terminem przybliżonym i niekiedy może ulec wydłużeniu w sytuacji braku miejsca na aucie, które miało przewieźć przesyłkę lub przetrzymaniem przesyłki przez przewoźnika na terminalu. Status przesyłki można śledzić na podstawie numeru otrzymanego listu przewozowego w internecie -Gdyby w planowanym dniu dostawy nie mogli Państwo podjąć przesyłki prosimy o pilną informację abyśmy ją przesłali w innym dniu. -Prosimy także o informację gdyby planowali Państwo jakiś urlop lub dłuższy wyjazd aby nie doszło do sytuacji nadania przesyłki w czasie Państwa nieobecności PAMIĘTAJ: -Przy odbiorze towaru prosimy koniecznie sprawdzić czy ilość paczek jest zgodna z informacją i czy nie noszą one jakichś śladów uszkodzeń mechanicznych. -W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że opakowanie towaru nosi ślady uszkodzenia mechanicznego lub posiada braki prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod numerem 502498253. Gdyby nie udało się Państwu połączyć informujemy, że kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu szkodowego lub odchyleń i pozostawienia Państwu jego kopii. -Jeśli mają Państwo taką możliwość prosimy o wykonanie dokumentacji zdjęciowej palety/paczki przed rozpakowaniem i dokładne zdjęcia uszkodzeń opakowania -Odpowiedni druk szkody powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera. -Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego Protokół szkody lub braków musi być spisany bezwzględnie w trakcie dostawy. Spisanie protokołu w późniejszym terminie skutkuje uchyleniem się przewoźnika od odpowiedzialności UWAGA: Ewentualne reklamacje zwiazane z otrzymaniem przesyłki noszącej widoczne ślady uszkodzenia mechanicznego lub składającej się z niekompletnej, co do ilości paczek przesyłki, rozpatrujemy wyłącznie na podstawie protokołu spisanego przez kuriera. Większość wyrobów ma podane zaniżone ceny kosztów transportu. W przypadku odmowy odbioru nadanej przesyłki klient ponosi rzeczywiste koszty nadania i zwrotu przesyłki PRZYPOMINAMY: -w przypadku przesyłek o wadze powyżej 30 kg, kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę, pod wskazany na liście przewozowym adres (pod budynek, jeżeli pozwalają na to warunki ruchu drogowego); -kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki do budynku powyżej 30 kg, ponadgabarytowej, spaletowanej, kilkupaczkowej;; -obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy; -jeżeli pozwalają na to warunki techniczne, kierowca może zwieźć paletę windą hydrauliczną z samochodu; -gdy kurier dostarczy przesyłkę od razu sprawdź stan opakowania towaru oraz taśmy zabezpieczającej. Jeżeli żadne z nich nie budzą zastrzeżeń, można podpisać list przewozowy i zapłacić za przesyłkę (w przypadku wysyłki za pobraniem); -w przypadku widocznych na opakowaniu uszkodzeń rozpakuj przesyłkę i sprawdź zawartość; -jeżeli zostaną stwierdzone jakiekolwiek uszkodzenia lub braki należy od razu, w obecności kierowcy, sporządzić protokół szkody -większość wyrobów ma podane zaniżone ceny kosztów transportu. W przypadku odmowy odbioru nadanej przesyłki klient ponosi rzeczywiste koszty nadania i zwrotu przesyłki