Vibram FIVEFINGERS 16W2701 VI-B rozmiar 38 (6950746585)

10 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
259,00 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
Zakupy od 490 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Olkusz, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 38
  • marka: Inna marka
  • kolor: odcienie zieleni
  • wysokość: niskie
  • płeć: produkt damski
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • materiał wkładki: inny materiał
  • zapięcie: wsuwane
  • dostawa z Polski: tak
  • długość wkładki (cm): 24.18

Sportowe buty Vibram FIVEFINGERS 16W2701 VI-B

  • Nowe, oryginalne buty Vibram FIVEFINGERS 16W2701 VI-B (PIĘĆ PALCÓW)Buty przeznaczone do treningu biegowego ze wskazaniem na początkujących biegaczy lub takich, którzy oczekują większej ochrony stopy
  • Całkowita grubość podeszwy wraz z wkładką to 8,5mm.
  • Podeszwa wykonana z EVA+TC1
  • Na wierzchu materiał DriLex- eliminujący przykry zapach, antybakteryjny, antystatyczny zapewniający komfort cieplny.
  • Rozmiar 38EU= ok. 24,18cm +/-0,3 długość stopy (Prawidłowo dobrane obuwie upina ciasno stopę, jest jak druga skóra, jednak palce pozostają swobodnie wyprostowane. Użytkownik czuje kontakt z butem na całej powierzchni stopy. Stopa nie powinna przemieszczać się w bucie. Luz w obuwiu VFFs powoduje otarcia i uniemożliwia pełne wykorzystanie jego zalet.)
  • Buty idealnie nadają sie do biegania w warunkach miejskich, bieganie rekreacyjne, bieżnia, krótki dystans, lekka atletyka, fitness, aerobic, siłownia, Yoga casual, obuwie na co dzień, obuwie ogólnosportowe, rekreacyjne. Można je także stosować do crossFit i intensywny trening przekrojowy.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ewenement_sc za co najmniej 490 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Niemcy 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Ewenement S.C. Magdalena Tracz-Niemczyk, Małgorzata Tracz
Mieszka I nr 9
32-300 Olkusz
NIP: 637-213-47-57
REGON: 120781496

Nasza firma działa na rynku od 2008 roku. Klienci, którzy zdecydują się na zakup towaru u nas mogą być pewni, że ich zamówienie zostanie zrealizowane bardzo szybko oraz z najwyższą starannością przez naszych pracowników. Odpowiemy na wszystkie Wasze pytania dotyczące oferowanego przez nas towaru.

Zapraszamy do zakupów!!!

Nasze produkty są w 100% oryginalne, pochodzą od wyłącznych dystrybutorów na Polskę. Dzięki temu masz pewność gwarancji oryginalności produktów. Do każdego produktu dołączamy paragon lub fakturę VAT (na życzenie klienta).

pozostałe informacje

Sprzedającym w ramach Konta EWENEMENT_SC są wspólnicy prowadzący   wspólnie działalność gospodarczą w oparciu o umowę spółki cywilnej pod nazwą EWENEMENT S.C. MAGDALENA TRACZ-NIEMCZYK, MAŁGORZATA TRACZ (adres miejsca prowadzenia działalności i adres do doręczeń: ul. Mieszka I nr 9, 32-300 Olkusz), NIP spółki cywilnej 6372134757, REGON spółki cywilnej 120781496, tj. Magdalena Tracz-Niemczyk prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Magdalena Tracz-Niemczyk wspólnik spółki cywilnej EWENEMENT (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Mieszka I nr 9, 32-300 Olkusz) wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 6371885846, REGON 121374379 oraz Małgorzata Tracz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą, Małgorzata Tracz wspólnik spółki cywilnej EWENEMENT (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Mieszka I nr 9, 32-300 Olkusz) wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 6371975762, REGON 121373977.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Ewenement s.c.
Mieszka I 9
32-300 Olkusz
PL
Dodatkowe informacje

     

Czas   na zwrot: 14 dni

Niniejszy punkt dotyczy jedynie  Kupujących będących konsumentami.

Konsument, który zawarł umowę na odległość,   może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania   przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej.   Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.   Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

  • pisemnie: ul. Mieszka I nr 9, 32-300 Olkusz;
  •  mailowo: sklep@ewenementshoes.pl;

Przykładowy wzór formularza  odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta   oraz dostępny jest poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza,   jednak nie jest to obowiązkowe.

Bieg   terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w   wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia   jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez   konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w   przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane   osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru,   partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez   czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
  • dla pozostałych   umów – od dnia zawarcia umowy.

Zwrot   wzajemnych świadczeń:

  •  Konsument ma   obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od   dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać   go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający   zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy   odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul.   Mieszka I nr 9, 32-300 Olkusz.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie   wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający   poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

 Sprzedający ma   obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od   dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić   konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy   Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez   Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy   dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy   użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że   konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla   niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam   odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności   otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub   dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego,   które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Możliwe   koszty odstąpienia od umowy -   możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które   obowiązany jest ponieść konsument:


  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób        dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest        zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych        kosztów.
  • Konsument ponosi bezpośrednie  koszty zwrotu Towaru.

Wyjątki   od prawa odstąpienia od umowy - prawo   odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w   odniesieniu do umów:

· świadczenie usług, jeżeli Sprzedający   wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został   poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia   przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 

· w której przedmiotem świadczenia jest   Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub   służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

· w której przedmiotem świadczenia jest   Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do   użycia; 

· w której przedmiotem świadczenia jest   Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu   opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów   higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

· w której przedmiotem świadczenia są   Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają   nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

· w której przedmiotem świadczenia są   nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w   zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po   dostarczeniu; 

· dostarczanie dzienników, periodyków   lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

· dostarczanie treści cyfrowych, które   nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia   rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do   odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa   odstąpienia od umowy.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)

Wzór   formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w   przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat: 


         EWENEMENT S.C.   MAGDALENA TRACZ-NIEMCZYK, MAŁGORZATA TRACZ 

         ul.   Mieszka I nr 9, 32-300 Olkusz sklep@ewenementshoes.pl


– Ja/My(*)   niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy   sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy   o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie   następującej usługi(*) 


– Data   zawarcia umowy(*)/odbioru(*)


– Imię i   nazwisko konsumenta(-ów)


– Adres   konsumenta(-ów)


– Podpis   konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Ewenement s.c.
MIESZKA I 9
32-300 Olkusz
PL
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na  sprzedawane przez nas towary. 

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru   oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z   tytułu rękojmi

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej  podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie   gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres   Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie   ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o  rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w   szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do   dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu   cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch   lat od dnia jego wydania Kupującemu.


Ważne!   Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia   niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy   sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład: 

  • pisemnie na   adres: ul. Mieszka I nr 9, 32-300 Olkusz;
  • w formie   elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ewenementshoes.pl;

W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w   szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu   doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu   ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe –   ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi   podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na   skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi,   jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć   Towar wadliwy na adres: ul. Mieszka I nr 9, 32-300 Olkusz. Jeżeli jednak   ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie   byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w   miejscu, w którym się znajduje.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż   w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Postanowienia dotyczące   przedsiębiorców

· Zgodnie z art. 558 § 1   Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar   wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

· Z chwilą wydania przez Sprzedającego   Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem   korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej   utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi   odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od   przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w   przewozie przesyłki.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania   reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów   rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument   może skorzystać z: 

· stałego polubownego sąd konsumenckiego   przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej

· postępowania mediacyjnego prowadzonego   przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej

· bezpłatnej pomocy   powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do   której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja   Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)

· platforma internetowego systemu   rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu   unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta   z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz   zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach   internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji   społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,   Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi   adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 

· http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;   

· http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php   oraz 

· http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 12 miesięcy )

Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. 

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z   tytułu rękojmi


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej   podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie   gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres  Twoich uprawnień. 

Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na   naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie   ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o   rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu  rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w   szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do   dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o   szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu   cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 


Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch  lat od dnia jego wydania Kupującemu.


Ważne!   Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia   niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy   sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład: 

  • pisemnie na   adres: ul. Mieszka I nr 9, 32-300 Olkusz;
  • w formie   elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ewenementshoes.pl;

W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w   szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu   doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu   ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe –   ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi   podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na   skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi,   jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć   Towar wadliwy na adres: ul. Mieszka I nr 9, 32-300 Olkusz. Jeżeli jednak   ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie   byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w   miejscu, w którym się znajduje.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż   w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Postanowienia dotyczące   przedsiębiorców

· Zgodnie z art. 558 § 1   Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar   wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

· Z chwilą wydania przez Sprzedającego   Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem   korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej   utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi   odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od   przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w   przewozie przesyłki.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania   reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów   rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument   może skorzystać z: 

· stałego polubownego sąd konsumenckiego   przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej

· postępowania mediacyjnego prowadzonego   przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej

· bezpłatnej pomocy   powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do   której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja   Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)

· platforma internetowego systemu   rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu   unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta   z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz   zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach   internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji   społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,   Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi   adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 

· http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;   

· http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php   oraz 

· http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.