VIANEK SYLVECO INT. ODŻYWCZE MASŁO DO CIAŁA 150ml (6482542134)

zakończona
17,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 4,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,50 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
  • lokalizacja: Wąwolnica
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 300.00 [kg]
  • marka: Vianek
  • dostawa z Polski: tak

ZAKUP JEST RÓWNOZNACZNY

Z AKCEPTACJĄ REGULAMINU

NA STRONIE

KONTAKT:

08-18 pon-piątek :

794-100-590

793-993-143

515-503-355

Płatność i Regulamin


W przypadku zakupu

produktów z jednej aukcji

obowiązuje cennik

na danej aukcji .

W przypadku zakupów z wielu

aukcji obowiązuje

koszt z koszyka.

Czym jest koszyk?

>>> kliknij <<<



- przesyłki pobraniowe

realizujemy tylko do osób,

które posiadają

minimum 10 pozytywnych komentarzy

-- czas wysyłki zamówienia

do 3 dni roboczych

od momentu wpłaty na konto


44 1140 2017 0000
4502 0973 7638

Za zakupione w naszej aptece

produkty wystawiamy paragon

lub fakturę VAT.

Jeśli wybierasz fakturę

- należy wpisać dane w formularzu

- zmiany adresu uwzględniamy tylko za pomocą formularza

Poczta dostarcza PRZESYŁKĘ

do placówki oddawczej najpóźniej

trzy dni po dniu nadania.

Informację o tym, że przesyłka

oczekuje już na poczcie,

Klienci otrzymują poprzez SMS.

Na jej odbiór z placówki jest 7 dni.

Sprawdź

czy w twojej miejscowości

znajdują się placówki odbiorcze

kliknij niżej

ŚLEDZENIE PRZESYŁEK
WYBIERZ OPERATORA kliknij

Vianek

Intensywnie odżywcze masło do ciała

Pojemność

150ml

Przeznaczenie

Do każdego rodzaju skóry.

Właściwości

  • Puszyste, aromatyczne masło do ciała zawierające bogactwo składników intensywnie odżywczych (masło kakaowe, masło shea, olej rokitnikowy, olej z pestek moreli).
  • Pielęgnuje każdy rodzaj skóry, przywracając jej komfort i aksamitną gładkość, szybko się wchłania.
  • Po zastosowaniu skóra pozostaje miękka, idealnie nawilżona i elastyczna przez dłuższy czas.



Skład

Aqua, Glycine Soja Oil, Glycerin, Persea Gratissima Butter, Glyceryl Stearate, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Cichorium Intybus Leaf Extract, Theobroma Cacao Seed Butter, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Lecithin, Cera Alba, Hippophae Rhamnoides Oil, Cetearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Limonene, Linalool.

!!! ZAPRASZAMY !!!

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 5 dni
List ekonomiczny 4,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 6,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
List polecony priorytetowy 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,20 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,20 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Paczka48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 3 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

DANE APTEKI W RYNKU: AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26 REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613, KRS:325396 Tel. 08-18 pon-piątek : 794100590, 515-503-355 Tel.Koszty wysyłki 793-993-143 24 h po 16 proszę sms EMAIL : aptekawrynku@gmail.com

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 1 dzień

adres do zwrotu:
 
UWAGA NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH ZWROTÓW WCZEŚNIEJ NIE UZGODNIONYCH . Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Kupujący w niektórych przypadkach ma prawo zwrócić zakupiony towar . Towar nie może jednak nosić śladów użytkowania. Zachowane musi być również oryginalne opakowanie, folie ochronne i zabezpieczenia przed włączeniem się.To ostatnie dotyczy sprzętu medycznego. Należy także przesłać dowód zakupu i kartę gwarancyjną. W przypadku zakupu w opcji 'Kup teraz' zwrotowi podlegają tylko koszty towaru. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; Produkty lecznicze i wyroby medyczne: wydane z apteki co do zasady nie podlegają zwrotowi/reklamacji; zwrot/reklamacja tego rodzaju produktów jest możliwy wyłącznie w przypadku wady jakościowej produktu lub jego niewłaściwego wydania. Zasada ta odpowiada regulacji art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., nr 45, poz. 271 - t.j.). W celu dokonania ewentualnego zwrotu/reklamacji zamówionych produktów leczniczych lub wyrobów medycznych należy skontaktować się telefonicznie z daną apteką i ustalić warunki zwrotu.Pozostałe produkty: (np. środki kosmetyczne, higieniczne, pielęgnacyjne) w żadnym przypadku nie podlegają zwrotowi. Sprzedaż Internetowego Systemu Zamawiania Leków) nie podlega regulacji przepisów ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) w zakresie możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość w rozumieniu tychże przepisów. W przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. opóźnienia w realizacji zamówienia, wydanie niewłaściwej ilości/dawki, dostarczenie produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydanie produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął), Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji. Prosimy wtedy o kontakt z Apteką. Należności zwracamy do 14 dni od momentu otrzymania towaru, na wskazane przez kupującego konto. W przypadku zwrotu gdy wina leży po stronie sprzedawcy udostępniamy bezpłatna formę wysyłki Szybki i wygodny zwrot w kilku prostych krokach przez internetowy formularz Największa sieć punktów, gdzie przyjmowane będą paczki do nadania – ponad 7000 placówek na terenie całego kraju SMS-owe potwierdzenie doręczenia przesyłki do sprzedawcy Jeśli jednak nie chcą Państwo skorzystać z bezpłatnej przesyłki zwrotnej, prosimy o F-VAT na poniesione koszty wysyłki wystawioną na dane : AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26 REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613 oraz wysyłaną wraz z przesyłką. Tylko tak wystawiony dokument sprzedaży upoważnia nas do zwrotu należności w świetle obowiązujących przepisów podatkowych. Zgodnie z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Dziękujemy Pozdrawiamy i Zapraszamy Ponownie

reklamacje

WSZYSTKIE REKLAMACJE NALEŻY SKŁADAĆ PISEMNIE NA ADRES : aptekawrynku@gmail.com Prosimy nie odsyłać produktów bez wcześniejszego kontaktu !!! i uzgodnieniu warunków reklamacji .

pozostałe informacje

Pracujemy w godzinach: poniedziałek-piątek 8.00 - 18.30, sobota 8.00 - 14.00 ( Uwaga !!! nie wysyłamy przesyłek w Sobotę z uwagi na fakt że firmy kurierskie nie odbierają w ten dzień .Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej ,firmy Kurierskiej,Inpost-u) Zezwolenie na prowadzenie Apteki ogólnodostępnej GWARANTUJEMY, ŻE: 1. Zakupiony towar jest oryginalny i zawsze pochodzi z legalnego źródła! 2. Cechuje go wysoka jakość. 3. Posiada długą datę ważności 4.Produkty lecznicze przechowywane są w odpowiednich warunkach. 5. Paczki są starannie zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu, Zgodnie z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą. REGULAMIN I. Zakupy w sklepie internetowym oznacza akceptację regulaminu! II. NIE SPRZEDAJEMY W ILOŚCIACH HURTOWYCH POWYŻEJ 10 SZT JEDNEGO RODZAJU PRODUKTU !!! Prosimy o podanie aktualnego numeru tel. kom. Nie podanie telefonu kom. może utrudnić odbiór przesyłki. III. PŁATNOŚCI Każdy zakup dokumentowany jest paragonem lub na życzenie fakturą VAT. W przypadku wyboru opcji faktury prosimy o dane wypełnione w formularzu. IV. WYSYŁKA,ORAZ KOSZT : W przypadku wyboru F-VAT,koloru rozmiaru etc. prosimy o wpisanie danych w formularzu . CZAS WYSYŁKI Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem. W praktyce w większości przypadków udaje nam się realizować zamówienia już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , dni ustawowo wolnych od pracy. ODBIÓR OSOBISTY. Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u . INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI a) SPOSÓB PAKOWANIA LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe , co wiąże się z możliwością uszkodzenia (zniszczenie opakowania itp.) REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA W PRZYPADKU USZKODZENIA LUB UBYTKU W LISTACH NALEŻY SPORZĄDZIĆ BEZPOŚREDNIO PRZY PRZYJĘCIU PROTOKÓŁ SPORZĄDZONY PRZEZ POCZTĘ JESTEŚMY BEZRADNI JEŚLI NIE POSIADAMY W/W DOKUMENTÓW lub ZWRÓCIĆ PRZESYŁKĘ NADAWCY Dlatego też zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką. Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane. Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!! b) W przypadku wysyłki na inny adres, prosimy o skorzystanie z formularza c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne, nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego, następnie skontaktować z nami. Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni -składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie. d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko, ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp. ZAWSZE rekompensujemy straty kupującego. Chwilowo nie wysyłamy za Granicę . UWAGA NOWA USŁUGA KLIKNIJ BANER WYBIERZ STACJĘ ORLEN PODAJ NAM JEJ ADRES ORAZ KOD I ODBIERZ PRZESYŁKĘ W DOWOLNYM MOMENCIE ZACHĘCAMY DO WYSYŁKI E-PRZESYŁKĄ,PACZKĄ LUB KURIEREM E-PRZESYŁKA TO FORMA WYSYŁKI PACZKĄ GDZIE ODBIORCA DECYDUJE O MIEJSCU JEJ ODBIORU PRZED WYBOREM E-PRZESYŁKI NALEŻY ZLOKALIZOWAĆ PLACÓWKĘ POCZTY WYDAJĄCĄ TAKĄ PRZESYŁKĘ W TYM CELU KLIKNIJ PONIŻEJ NA BANER...... .....>>>>>><<<<<< W FORMULARZU OPCJI DOSTAWY PODAJ NAM PEŁNY ADRES Z NUMEREM PLACÓWKI WYDAJĄCEJ PRZESYŁKĘ ZALETY: SZYBSZA OD LISTU EKONOMICZNEGO DO 4 DNI NIE LICZĄC DNI WOLNYCH I DNIA NADANIA ZABEZPIECZONA JAK PACZKA BEZ AWIZA W SKRZYNCE, POWIADOMIENIE SMS O NADEJŚCIU TAŃSZA OD LISTU PRIORYTETOWEGO Z MOŻLIWOŚCIĄ ŚLEDZENIA PRZESYŁKI W CELU ŚLEDZENIA PRZESYŁKI WYSTARCZY NUMER NADAWCZY WPISANY: KLIKNIJ BANER NIŻEJ...... ......>>>>><<<<<<< NUMERY NADAWCZE PACZEK WYDAJEMY NA ŻYCZENIE NA BIEŻĄCO NUMERY NADAWCZE LISTÓW WYDAJEMY NA ŻYCZENIE PO 10 DNIACH OD NADANIA NIE RYZYKUJ PRZESYŁKI LISTEM TO JUŻ DZIŚ NIE OPŁACALNE E-PRZESYŁKĄ OSZCZĘDZAMY TWÓJ CENNY CZAS !!! ZNAJDŹ PACZKOMAT KLIKNIJ Znajdź przesyłkę ......>>>>><<<<<<< Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół . Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy. Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń należy zgłosić szkodę niejawną w terminie nie przekraczającym 7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej https://www.siodemka.com/pl/kontakt/ oraz za pośrednictwem formularza pod adresem : https://www.siodemka.com/pl/kontakt/zgloszenie-szkody Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą "szkodę niejawną" w firmie kurierskiej po upływie 7 dni od otrzymania przesyłki. Ewentualnie prosimy nie odbierać przesyłki i zwrócić ją do nadawcy. Firma kurierska Siódemka do odbiorców paczek wysyła powiadomienia SMS o aktualnym statusie przesyłki. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Firmy Kurierskiej. Generalnie przesyłki dostarczane są dnia następnego po wysyłce . W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe, terminy te mogą się przedłużyć. Informacje o czasie dostawy znajdziesz na stronach przewoźników: (Poczta Polska, UPS, DHL, DPD, GLS, Siódemka, K-EX itp). V. CZAS WYSYŁKI Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem. W praktyce w większości przypadków udaje nam się realizować zamówienia już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , dni ustawowo wolnych od pracy. VI. ODBIÓR OSOBISTY. Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u . VII. INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI a) SPOSÓB PAKOWANIA LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe , co wiąże się z możliwością uszkodzenia (zniszczenie opakowania itp.) REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA W PRZYPADKU USZKODZENIA LUB UBYTKU W LISTACH NALEŻY SPORZĄDZIĆ BEZPOŚREDNIO PRZY PRZYJĘCIU PROTOKÓŁ SPORZĄDZONY PRZEZ POCZTĘ JESTEŚMY BEZRADNI JEŚLI NIE POSIADAMY W/W DOKUMENTÓW lub ZWRÓCIĆ PRZESYŁKĘ NADAWCY Dlatego też zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką. Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane. Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!! b) W przypadku wysyłki na inny adres, prosimy o skorzystanie z formularza c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne, nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego, następnie skontaktować z nami. Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni -składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie. d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko, ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp. ZAWSZE rekompensujemy straty kupującego. VIII. ZWROTY I WARUNKI REKLAMACJI Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół . Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ/POCZTY obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy. Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń należy zgłosić szkodę niejawną w terminie nie przekraczającym 7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej https://www.siodemka.com/pl/kontakt/ oraz za pośrednictwem formularza pod adresem : https://www.siodemka.com/pl/kontakt/zgloszenie-szkody Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą "szkodę niejawną" w firmie kurierskiej po upływie 7 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku przesyłek pocztowych jeśli w momencie odbioru nie zgłoszą Państwo uszkodzenia lub ubytku zawartości istnieje możliwość złożenia reklamacji . W najbliższym oddziale pocztowym znajdują się druki reklamacyjne które należny wypełnić podpisać i złożyć w w/w oddziale ,ewentualnie można je pobrać ze strony : Druk reklamacji dla usług krajowych https://ereklamacje.poczta-polska.pl Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą reklamacji na poczcie.