VIALLI DESIGN ZESTAW 2 KIELISZKÓW SHOT 50 ML (5730437648)

cena kup teraz
36,99 zł
z 41 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 8,50 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,90 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: przezroczysty
  • materiał wykonania : szkło
Vialli Design

Zestaw dwóch kieliszków shot z podwójną ścianką Amo 50 ml Vialli Design

Funkcjonalny zestaw dwóch kieliszków do wódki z podwójną ścianką z serii Amo marki Vialli Design.
Kieliszek dzięki podwójnym ściankom utrzymuje odpowiednią temperaturę napoju, a ergonomiczny kształt zapobiega wyślizgnięciu się z dłoni.
Produkt łączy cechy użytkowe z klasycznym lecz niebanalnym designem.

weekendmarkowychpromocji_diz

  • Wykonana ręcznie
  • Wysokiej jakości szkło borokrzemowe
  • Opakowanie prezentowe

Parametry produktu

WymiaryKolorMateriał
7,5cmx5cm przezroczysty szkło borokrzemowe

Nagrody dla Vialli Design

Nagrody dla Vialli Design

Dostawa lub odbiór osobisty

  • Kurier FedEx Koszt: 13,90 zł Koszt (pobranie): 17,90 zł
  • Poczta Polska Koszt: 10 zł Koszt (pobranie): 15 zł
  • Paczkomaty InPost Koszt: 8,50 zł
  • Czechowice-Dziedzice ul. Pocztowa 14
  • Bielsko-Biała ul. Mostowa 5
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SmA-Viallidesign za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 60 1050 1070 1000 0023 5368 8415
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Kulig spółka z o.o.
Pocztowa 14
43-502 Czechowice-Dziedzice
NIP: 652-171-49-46
REGON: 241847920
KRS: 0000376186

kontakt

  • 32 215 23 40
    czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 32 215 67 53
    czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

pozostałe informacje

Zgodnie z nowym Regulaminem świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty sp. z o.o., który wszedł w życie w dniu 14 maja 2017 roku — skróceniu ulegnie czas na odbiór przesyłki z Paczkomatu. Paczki umieszczone w Paczkomatach będą od tej chwili czekały na odbiór przez 48 godzin, a nie — jak dotychczas — przez 72 godziny. Ponowny koszt wysyłki w przypadku nie odebrania jej w terminie przez odbiorcę ponosi Kupujacy.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Kulig sp. z o.o.
Pocztowa 14
43-502 Czechowice-Dziedzice
PL
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy

Klient, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), będący konsumentem może odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru.

Odstąpienie od umowy dotyczyć może wszystkich lub tylko wybranych przez Klienta Towarów objętych umową sprzedaży, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy Towar sprzedawany jest jako komplet, zestaw lub pakiet, odstąpienie możliwe jest w stosunku do całego kompletu, zestawu lub pakietu, nie zaś do poszczególnych jego elementów.


Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę, tj. Kulig spółka z o.o. w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Pocztowa 14, 43-502 Czechowice-Dziedzice; e-mail: sklep@decorto.pl; tel. kontaktowy: 32 215 23 40 o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Klient może skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od umowy:WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Pliki formularza do pobrania w wersji pdf 

Wzór formularza odstąpienia od umowy Sprzedawca wyśle do Klienta zarówno w formie papierowej wraz z zakupionym towarem jak i w formie elektronicznej na podany przez Klienta przy składaniu zamówienia adres e-mail w momencie potwierdzenia złożonego zamówienia. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Klient powinien odesłać lub przekazać Sprzedawcy Towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Ze względu na charakter i rodzaj towarów oferowanych przez Sklep internetowy do sprzedaży prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Kulig sp. z o.o.
Pocztowa 14
43-502 Czechowice-Dziedzice
PL
Dodatkowe informacje

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad. 

Jeżeli wbrew powyższemu zobowiązaniu dostarczony Towar zawiera wady Klient może złożyć reklamację. Reklamację można złożyć bądź drogą elektroniczną lub w formie listu poleconego nadanego na dane adresowe Przedsiębiorcy.

Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres e-mail, Klienta, opis Towaru, którego reklamacja dotyczy oraz wskazanie innych okoliczności uzasadniających reklamację, a także żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją.

Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania informując Klienta o zajętym stanowisku.

Klient, który składa reklamację żądając wymiany Towaru lub usunięcia stwierdzonej wady jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Towar na adres Kulig spółka z o.o. ul. Pocztowa 14, 43-502 Czechowice-Dziedzice. 

Koszt wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca. Sprzedawca zobowiązuje się wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

W razie uwzględnienia roszczenia Klienta o obniżenie ceny wadliwego Towaru lub w przypadku odstąpienia od umowy w związku z wadą Towaru zwrot świadczenia na rzecz Klienta nastąpi niezwłocznie w sposób analogiczny do wybranego przez Klienta sposobu płatności za Towar, a w przypadku zapłaty za pobraniem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. 

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/