VIALLI DESIGN SZTUĆCE ENEA 24 SZT. (5481573027)

5 osób kupiło 6 sztuk
cena kup teraz
149,90 zł
89,90 zł
z 75 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • PACZKA W RUCHu 7,90 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Czechowice-Dziedzice, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Vialli Design

Zestaw sztućców 24 elementowy Enea Vialli Design

24-elementowy zestaw funkcjonalnych i użytecznych sztućców Enea polsko-włoskiej marki Vialli Design.
Cechą charakterystyczną sztućców jest ich doskonały design. Sztućce świetnie nadają się do codziennego użytku, ale też miło zaskoczą Twoich gości podczas uroczystej kolacji.
Zestaw Enea sprawdzi się również jako gustowny prezent na urodziny, ślub czy inną ważną okazję.
Komplet zawiera stojak w formie drzewka.
Enea to sztućce, które spełniają walory użytkowe jak i estetyczne.

W skład zestawu wchodzi:

  • 6 łyżek obiadowych
  • 6 noży obiadowych
  • 6 widelców obiadowych
  • 6 łyżeczek do herbaty
  • stojak

  • nadają się do mycia w zmywarce
  • ergonomiczne i funkcjonalne
  • certyfikat jakości
  • nowoczesny design

Parametry produktu

Wymiary Kolor Materiał
czarny-biały Stal Nierdzewna
Tworzywo Sztuczne

Nagrody dla Vialli Design

Nagrody dla Vialli Design

Dostawa lub odbiór osobisty

  • Kurier FedEx Koszt: 13,90 zł Koszt (pobranie): 17,90 zł
  • Poczta Polska Koszt: 10,00 zł Koszt (pobranie): 15,00 zł
  • Paczkomaty InPost Koszt: 8,50 zł
  • Czechowice-Dziedzice ul. Pocztowa 14
  • Bielsko-Biała ul. Mostowa 5
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SmA-Viallidesign za co najmniej 300 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
12
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
7,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
17,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Punkty odbioru

Sklep Decorto
Pocztowa 14
43-502 Czechowice-Dziedzice
email: sklep@decorto.pl
tel.: 322152340

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Wymagana przedpłata
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Kulig sp. z o.o.
Pocztowa 14
43-502 Czechowice-Dziedzice
Dodatkowe informacje

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad. 

Jeżeli wbrew powyższemu zobowiązaniu dostarczony Towar zawiera wady Klient może złożyć reklamację. Reklamację można złożyć bądź drogą elektroniczną lub w formie listu poleconego nadanego na dane adresowe Przedsiębiorcy.

Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres e-mail, Klienta, opis Towaru, którego reklamacja dotyczy oraz wskazanie innych okoliczności uzasadniających reklamację, a także żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją.

Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania informując Klienta o zajętym stanowisku.

Klient, który składa reklamację żądając wymiany Towaru lub usunięcia stwierdzonej wady jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Towar na adres Kulig spółka z o.o. ul. Pocztowa 14, 43-502 Czechowice-Dziedzice. 

Koszt wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca. Sprzedawca zobowiązuje się wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

W razie uwzględnienia roszczenia Klienta o obniżenie ceny wadliwego Towaru lub w przypadku odstąpienia od umowy w związku z wadą Towaru zwrot świadczenia na rzecz Klienta nastąpi niezwłocznie w sposób analogiczny do wybranego przez Klienta sposobu płatności za Towar, a w przypadku zapłaty za pobraniem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. 

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Kulig sp. z o.o.
Pocztowa 14
43-502 Czechowice-Dziedzice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy

Klient, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), będący konsumentem może odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru.

Odstąpienie od umowy dotyczyć może wszystkich lub tylko wybranych przez Klienta Towarów objętych umową sprzedaży, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy Towar sprzedawany jest jako komplet, zestaw lub pakiet, odstąpienie możliwe jest w stosunku do całego kompletu, zestawu lub pakietu, nie zaś do poszczególnych jego elementów.


Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę, tj. Kulig spółka z o.o. w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Pocztowa 14, 43-502 Czechowice-Dziedzice; e-mail: sklep@decorto.pl; tel. kontaktowy: 32 215 23 40 o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Klient może skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od umowy:WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Pliki formularza do pobrania w wersji pdf 

Wzór formularza odstąpienia od umowy Sprzedawca wyśle do Klienta zarówno w formie papierowej wraz z zakupionym towarem jak i w formie elektronicznej na podany przez Klienta przy składaniu zamówienia adres e-mail w momencie potwierdzenia złożonego zamówienia. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Klient powinien odesłać lub przekazać Sprzedawcy Towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Ze względu na charakter i rodzaj towarów oferowanych przez Sklep internetowy do sprzedaży prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.