Versace Versense W edt 100ml PERFUMERIA (6542077436)

zakończona
183,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 10,90 zł
  • Przesyłka kurierska 13,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy powyżej 800 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • marka: Versace
  • pojemność: 76 ml - 100 ml
  • dostawa z Polski: tak

"Perfumeria Anna" to perfumeria prowadzona przez profesjonalnie działającą firmę.

Firma w latach 2012-2014 funkcjonowała pod nazwą "Perfumeria Anna".

W obecnej formie "Perfumeria Anna Sp. z o.o." funkcjonuje od 2014 r.

Nasze poprzednie konto - użytkownik: perfumeriaanna

Nowe konto zostało założone zgodnie z regulaminem Allegro, ponieważ firma zmieniła osobowość prawną.

Producent - Versace

Seria - Versense

Przeznaczenie - dla kobiet

Rodzaj - edt woda toaletowa

Pojemność - 100ml

Rodzaj opakowania - Oryginalny produkt, zafoliowany

Kod produktu - 6030G

Data produkcji - 2016.01

Data przydatności - 36 mc od pierwszego użycia

Made in - Italy

Reformulacja - nie była przeprowadzana, premiera 2009 r.

Możliwość przetestowania zapachu w perfumerii

Warunki dostawy i odbioru w salonie sprzedaży znajdują się w regulaminie - "o mnie".

Klient dokonując zakupu oświadcza, iż zapoznał się i w całości akceptuje regulamin.

PRZYKŁADOWY KOD, AKTUALNE KODY W OPISIE

Zdjęcia przedstawiają przykładowy sprzedawany produkt

Ze względu na dużą rotację towarów, aktualizowane są tylko w przypadku zmiany szaty graficznej.

Kolory na zdjęciach mogę się delikatnie różnić w zależności od ustawień wyświetlacza.

Zdjęcia stanowią własność firmy Perfumeria Anna Sp z o.o. - zakaz kopiowania.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Sklep przyjazny osobom niepełnosprawnym i rodzicom z dziećmi

Miejsce parkingowe przed sklepem, brak schodów i krawężników

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u PerfumeriaAnnaPL za co najmniej 800 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 74124010821111001059884812
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 10,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty: pon - pt godz 11 -18
Kurier DPD: nadawane pon - pt godz 15, doręczane pon - pt godz 8 -16 dzień po nadaniu
Paczkomaty Inpost: nadawane wt i pt godz 12, doręczenie do 3 dni roboczych
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 22 225 00 85
    infolinia czynna poniedziałek - piątek w godz. 11 - 18

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Sprzedawca prosi Klientów o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru uprzejmie prosimy o spisanie z kurierem doręczającym protokół szkody firmy kurierskiej i przesłanie go na adres sklep@perfumeriaanna.pl.2. Kupującemu przysługuje prawo do:- zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, bez podania przyczyny POD WARUNKIEM, IŻ ODSYŁANY PRODUKT BĘDZIE W NIEZMIENIONYM STANIE TZN. NOWY, NIEUŻYWANY, W OPAKOWANIU, ZAFOLIOWANY;- reklamacji towaru;3. W przypadku zwrotu towaru lub jego reklamacji Kupujący proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego.4. W przypadku zwrotu towaru lub uwzględnienia reklamacji Sklep zwraca Klientowi, kwotę obejmującą cenę towaru, bez kosztów przesyłki i opłat prowizyjnych pobranych przez firmę PayU.5. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W PRZYPADKU ZWROTU TOWARU UŻYTEGO TZN. ZMNIEJSZENIE ILOŚCI PŁYNU, USZKODZENIE OPAKOWANIA, ZERWANIE FOLII, LUB NIEUZNANIA REKLAMACJI, SPRZEDAJĄCY JEST UPRAWNIONY DO POTRĄCENIA TYTUŁEM ROSZCZENIA ODSZKODOWAWCZEGO NA PODSTAWIE ART 34. USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA POMNIEJSZONEJ WARTOŚCI RYNKOWEJ RZECZY OD ZWRACANEJ KLIENTOWI KWOTY.

reklamacje

Reklamacja może polegać na:żądaniu doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, jeżeli Kupujący ujawnił ubytek, uszkodzenie lub inną wadę stanowiącą niezgodność towaru z umową zgodnie z przepisami art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Kupujący może żądać również zwrotu pieniędzy w wypadku określonym w punkcie b;domaganiu się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy, jeżeli Kupujący, z przyczyn określonych w punkcie a, nie może żądać naprawy ani wymiany, albo jeżeli Sklep nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Kupującego na znaczne niedogodności. Od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody firmy kurierskiej spisanego w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. Reklamacja wraz z wypełnionym protokołem szkody firmy kurierskiej oraz paragonem fiskalnym, dokumentującym sprzedaż, powinna być dostarczona Sprzedającemu niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia zdarzenia pod rygorem utraty prawa do Reklamacji. 2. Jeżeli towar jest niezgodny z zamówieniem, Kupujący może żądać nieodpłatnej wymiany towaru na zgodny z umową w ciągu 14 dni od zakupu. Towar zwracany Sprzedającemu musi być w stanie w jakim został przez Kupującego otrzymany, tj. nieużywany, w opakowaniu, jeśli opakowanie było zafoliowane z nienaruszoną folią.3. Reklamacje dotyczące jakości produktu, będą rozpatrywane na podstawie protokołu reklamacyjnego, przesłanego wraz z produktem. Produkt musi być kompletny, tzn. posiadać opakowanie, korek. Do produktu musi być dołączony paragon fiskalny dokumentujący zakup towaru. Kupujący może żądać nieodpłatnej wymiany towaru na zgodny z umową w ciągu 14 dni od zakupu.4. Sprzedający ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji i 3 dni robocze na zwrot pieniędzy lub wymianę towaru jeśli uzna reklamację za zasadną. 5. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sklep zwraca Klientowi, kwotę obejmującą cenę towaru, bez kosztów przesyłki i opłat prowizyjnych pobranych przez firmę PayU.6. Sprzedający nie odbiera paczek za pobraniem, Kupujący odsyła towar na swój koszt na adres siedziby spółki.7. Podstawą reklamacji nie może być rozklejenie się folii ochronnej na produkcie oraz małe wady opakowania testerów.Podstawą reklamacji nie może być brak opakowania i/lub brak korka testerów. W PRZYPADKU ZWROTU TOWARU UŻYTEGO TZN. ZMNIEJSZENIE ILOŚCI PŁYNU, USZKODZENIE OPAKOWANIA, ZERWANIE FOLII, LUB NIEUZNANIA REKLAMACJI, SPRZEDAJĄCY JEST UPRAWNIONY DO POTRĄCENIA TYTUŁEM ROSZCZENIA ODSZKODOWAWCZEGO NA PODSTAWIE ART 34. USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA POMNIEJSZONEJ WARTOŚCI RYNKOWEJ RZECZY OD ZWRACANEJ KLIENTOWI KWOTY.

pozostałe informacje

GWARANCJA JAKOŚCI TOWARU a) gwarantujemy, że produkty z oferty są oryginalne, fabrycznie nowe, nieużywane i znajdują się w oryginalnym opakowaniu.b) część producentów nie zabezpiecza kartonów folią/celofanem. Dotyczy to zestawów kosmetyków, niektórych linii popularnych wód (HUGO BOSS, JOOP!, Laura Biagiotti, Lacoste, Givenchy i innych). Odpowiemy na Państwa pytania, jeśli chcą Państwo wiedzieć czy zakupiony produkt będzie posiadał folię zabezpieczającą. Folia stanowi jedynie zabezpieczenie produktu, jej rozklejenie lub rozerwanie w transporcie nie może stanowić podstawy reklamacji.c) w niektórych sytuacjach produkty mogą być „dekodowane”, co oznacza usunięcie kodu/numeru serii z produktu. Część dystrybutorów usuwa te dane, aby zachować tajemnicę handlową. „Dekodowane” produkty są pełnowartościowe. Dekodowanie produktu nie stanowi o jego wartości i nie stanowi podstawy reklamacji. REFORMULACJA Po 2010 r. większość perfum została przez producentów poddana reformulacji. W opisie każdego produktu informujemy, która wersja produktu oferowana jest obecnie do sprzedaży. Produkt poddany reformulacji jest produktem oryginalnym, pełnowartościowym. Jest to ten sam produkt który można kupić w dużych sieciówkach.Reformulacja, jest to zmiana receptury - składu perfum, jest ona przeprowadzana ze względu na konieczność dostosowania się do wymogów IFRA International Fragrance Association (Międzynarodowe Stowarzyszenie Substancji Zapachowych). Oznacza to m. in. iżwszystkie zapachy które miały w swoim składzie takie składniki jak np piżmo i ambra, musiały być poddane reformulacji, ponieważ substancje te zostały zabronione ze względu na ochronę gatunkową. Istotnym ograniczeniem wprowadzonym 23 lutego 2003 roku jest tak zwana 7 poprawka do dyrektywy kosmetycznej (dyr. 2003/15/EC Parlamentu Europejskiego). Odnosi się ona do 26 substancji zapachowych, które w oparciu o badania dermatologiczne zostały przez Komitet Naukowy Kosmetyków i Produktów Nieżywnościowych (SCCNFP) uznane za takie, które mogą powodować reakcje alergiczne u osób wrażliwych na substancje zapachowe i w związku z tym zachodzi potrzeba ograniczenia ich stosowania lub wprowadzenie pewnych warunków dotyczących oznakowania wyrobów z tymi składnikami. Składniki te zostały dołączone do Załącznika III do dyrektywy 76/768/EEC, a także do załącznika do polskiej ustawy o kosmetykach.Zmiana składników zapachowych w wielu przypadkach spowodowała zmianę trwałości i ekspozycji perfum. Część producentów łączy zmianę formuły perfum ze zmianą szaty graficznej.W kartach perfum informujemy czy i kiedy dany zapach przeszedł proces reformulacji:Reformulacja - nowa wersja, zamiana formuły perfum nastąpiła w 2014 r.Reformulacja - nie była przeprowadzana, premiera 2014 r.Informacje o procesie reformulacji perfum można przeczytać na wielu forach internetowych m. in. :krajowym - wizaz.pl, oraz międzynarodowych - fragrantica.comNasi sprzedawcy na Państwa prośbę podadzą kody sprzedawanych produktów, które umożliwiają sprawdzenie oryginalności perfum oraz ich datę produkcji. WARUNKI DOSTAWY Odbiór osobisty: pon - pt godz 11 -18 Kurier DPD: nadawane pon - pt godz 14, doręczane pon - pt godz 8 -16 dzień po nadaniu Paczkomaty Inpost: nadawane wt - pt godz 12, wysyłane w 48 h do zaksięgowania środków 1. W przypadku płatności przelewem Kupujący proszony jest o płatność na podstawie złożonego zamówienia. Nie honorujemy potwierdzeń przelewu. Towar wydawany jest po wpłynięciu środków na konto.2. Sprzedający nadaje towar wyłącznie na terenie Polski firmą kurierską DPD Polska Sp. z o.o. w dni robocze od poniedziałku do piątku.3. Koszt dostawy wynosi:a) 17 zł brutto - wysyłka kurierem, opłata za pobraniem.b) 12,9 zł brutto - wysyłka kurierem, przedpłata za pośrednictwem firmy PayU. c) 10,9 zł brutto - Paczkomaty 24/7, przedpłata na konto bankowe.d) 0,00 zł - odbiór osobisty. e) 0,00 zł - wysyłka kurierem po przedpłacie na konto bankowe, przy zakupach za min. 800 zł brutto.Powyższe kwoty dotyczą przesyłek o wadze do 5 kg, przesyłki cięższe będą wyceniane indywidualnie..4. Termin doręczenia przesyłki:a. DPD - termin nie powinien przekroczyć jednego dnia roboczego. Przesyłki doręczane są w ciągu dnia - zazwyczaj w godz. 8-16. Maksymalny termin doręczenia przesyłki do osoby prywatnej to 5 dni. W przypadku wystąpienia opóźnienia w dostawie spowodowanego z winy firmy kurierskiej, Sprzedający na życzenie Kupującego podejmie kroki w celu przyspieszenia dostawy towaru.b. Paczkomaty InPost - termin dostarczenia przesyłki do paczkomatu to dzień nadania + 3 dni robocze. W przypadku wystąpienia opóźnienia w dostawie spowodowanego z winy firmy kurierskiej, Sprzedający na życzenie Kupującego podejmie kroki w celu przyspieszenia dostawy towaru.Przesyłki ubezpieczone są do wartości 200zł. Przesyłka pozostaje w paczkomacie 3dni, następnie przekazywana jest do oddziału, gdzie czeka na odbiór kolejnych 14 dni. Po tym czasie zostaje zwrócona do nadawcy. Podczas składania zamówienia Klient wybiera docelowy Paczkomat, sklep nie ponosi odpowiedzialności za wybranie nieprawidłowego paczkomatu.5. Kurier DPD nie ma obowiązku informowania telefonicznego o terminie dostarczenia przesyłki. Prosimy o oczekiwanie na Kuriera pod wskazanym adresem, jeśli nie jest to możliwe, prosimy o kontakt z DPD w celu ustalenia konkretnego terminu dostarczenia przesyłki. Zamawiający zobowiązany jest do pokrycia wszelkich dodatkowych kosztów doręczenia: dodatkowych prób doręczenia, magazynowania przesyłki w magazynie DPD, zwrotu do nadawcy, przeadresowania przesyłki. Dokładne wyliczenie dodatkowych kosztów nastąpi po otrzymaniu faktury vat od firmy DPD. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Zamawiającego i jej zwrot do nadawcy - co następuje po drugiej nieudanej próbie doręczenia, lub trzeciej i każdej następnej próby doręczenia, Zamawiający jest zobowiązany do pokrycia kosztów nadania, zwrotu do nadawcy oraz ponownej wysyłki przesyłki lub pokrycia kosztów kolejnych prób doręczenia. Przechowanie przesyłki w magazynie DPD jest dodatkowo płatne - 4 zł za każdą dobę. Przesyłki z magazynu DPD zwracane są nadawcy po 7 dniach. Trzecia i każda kolejna próba doręczenia płatna jest 14zł. W/w warunki dostawy podyktowane są regulaminem świadczenia usług przez firmę DPD. W przypadku naliczenia dodatkowych w/w kosztów przez Firmę kurierską, wygenerowanych z winy Klienta, Sprzedający wstrzyma doręczenie przesyłki do momentu uregulowania tychże kosztów przez Klienta. 6. Odbiór osobisty jest możliwy pod adresem ul. Jórskiego 25, 03-584 Warszawa; w godzinach: poniedziałek – piątek (11:00 – 18:00). Przy odbiorze osobistym płatności za towar można dokonać:- gotówką- przelewem - zamówienie może być odebrane po zaksięgowaniu środków na koncie, nie akceptujemy potwierdzeń przelewu- kartą / telefonem - do wartości zamówienia doliczana jest prowizja w wysokości 2% wartości, jest to opłata pobierana przez Bank PEKAO S.A. 7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.8. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedebranie w terminie przesyłki z magazynu DPD lub Paczkomatu. Jeśli w takim przypadku Klient będzie chciał aby przesyłka była ponownie nadana zobowiązany jest do pokrycia wszystkich wygenerowanych kosztów przed ponownym nadaniem towaru. Jeśli w takie sytuacji Klient będzie chciał odstąpić od umowy kupna kwota zwróconych środków zostanie pomniejszona o koszty dodatkowo wygenerowane.