VERMONT Elegancki fotel obrotowy do biura gabinetu (6483523020)

zakończona
998,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Pruszków
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • rodzaj: obrotowy
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 15.00 [kg]
KONTAKT: +48 603 513 664 , +48 507 414 171 | E-MAIL: info.sitpoint@gmail.­com
VERMONT - fotel biurowy

cena: 998 zł brutto

Aukcja dotyczy fotela VERMONT w kolorze czarnym oraz tkanin z palet BASIC oraz SKAJ.

Regulacje

  • stały aluminiowy polerowany podłokietnik z nakładką tapicerowaną
  • regulacja wysokości

Mechanizm

  • blokowany w 5 pozycjach
  • pochylenie 14 stopni

Oferta indywidualna

Fotel można skonfigurować pod kątem:

  • tkaniny
  • koloru tkaniny
  • rodzaju kółek

Wymiary

Paleta kolorów:

TKANINY:

SKAJ I EKOSKÓRA:

SIATKI:

SKÓRA NATURALNA:


DLACZEGO MY?

Jedną z naszych zalet jest szybkość,
z jaką reagujemy na zapytania Klientów oraz realizacja zamówienia.

W naszej ofercie znajdziecie
szeroki wybór krzeseł
w najlepszych cenach.

Paczki wysyłamy codziennie od
poniedziałku do piątku.

Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie
doradzamy oraz
dobieramy odpowiednie produkty.

U nas możesz zapłacić
kartą płatniczą.

W swojej ofercie
posiadamy krzesła na każdą kieszeń.

Masz pytania? Zadzwoń do nas!


Gracjan: +48 507 41 41 71
Daniel: +48 603 513 664

E-mail: info.sitpoint@gmail.­com

Zamówienia są realizowane
już kolejnego dnia.*
* wysyłka kolejnego dnia jest
możliwa, jeżeli produkt jest na stanie.
W innym przypadku czas
oczekiwania na produkt jest od 2 do 6 tyg.



.

.

Pieniądze można wpłacać
bezpośrednio na konta:

Idea Bank: 11 1950 0001 2006 0451 8815 0002

Przesłanie potwierdzenia dokonania
wpłaty znacznie przyspiesza
realizację zamówienia!

Do każdego zamówienia dołączamy

paragon lub fakturę VAT.

Dane do faktury podaje się podczas
składania zamówienia.

Wysyłki są realizowane kurierem:
- standardowy (16,00 zł) oraz
- za pobraniem (20,00 zł).

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 11195000012006045188150002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

SIT-POINT, odłam firmy VITA-BIS Sławomir Żukowski, Elina Żukowska s.c. to młoda prężnie rozwijająca się firma, której głównym punktem działalności jest sprzedaż oraz dystrybucja wysokiej jakości krzeseł gabinetowych obrotowych, biurowych, specjalistycznych, konferencyjnych, kontraktowych, tapicerowanych oraz designerskich. Staramy się, żeby nasza oferta wciąż się powiększała, tak aby zaspokoiła potrzeby szerokiej gamy klientów. Prowadzimy sprzedaż detaliczną oraz hurtową. W naszej ofercie znajdą Państwo krzesła zarówno do domu jak i do biura. Każde krzesło może zostać dowolnie skonfigurowane na życzenie klienta. Zdajmy sobie sprawę jak ważną kwestią są koszty, dlatego wybieramy krzesła zadawalające kieszeń każdego kupującego. Naszym klientom oferujemy wszechstronną pomoc oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów.

kontakt

  • + 48 507 41 41 71
    pracujemy od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00 oraz w soboty 10:00 - 14:00.
  • +48 603 513 664
    pracujemy od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00 oraz w soboty 10:00 - 14:00.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Specjalistyczne Centrum Rehabilitacji VITA
Przeskok 3 lok.20
05-800 Pruszków
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info.sitpoint@gmail.com; W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców - Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. - Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

pozostałe informacje

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców: - Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. - - Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. Administrator danych osobowych Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych - Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. - W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Prawo właściwe, język Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.