Verano 16225-FP BIAŁY brokat_37 38_sandały__ -18% (6542430844)

zakończona
138,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 6,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA, KRAKÓW, WADOWICE....
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • rodzaj obcasa: koturn
  • wysokość obcasa (cm): 4.00
  • typ: klasyczne
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 37, 38
  • kolor: biel, wielokolorowy

AUKCJA FIRMY

MACRIS

obuwie damskie hiszpańskiej renomowanej marki

VERANO

168zł

138zł

oszczędzasz

30zł

wierzch wykonany w całości z wysokogatunkowej skóry naturalnej

wyściółka także z naturalnej skóry

elastyczna podeszwa z masy korkowej - mały koturn: 1,5-4 cm

zapinane na rzepę

***

zdobione brokatem

eleganckie, wygodne

kolekcja wzornicza

2016

model* VERANO 16225-FP

nr katalogowy VERANO 16225-FP

kolor *white multi...BIAŁY brokat

DŁUGOŚĆ WKŁADKI = DŁUGOŚĆ STOPY ŚREDNIEJ TĘGOŚCI

NUMERACJA TYPOWA

36 - 23; 37 - 24; 38 - 25; 39 - 25,5; 40 - 26; 41 - 26,5 cm

____________________­____________________­_

Kontakt

e-mail: macris@onet.pl

tel. 692457947

NAPISZ DO NAS

CHĘTNIE ODPOWIEMY NA PYTANIA, WĄTPLIWOŚCI

ZOBACZ INNE NASZE AUKCJE

*white multi...BIAŁY brokat

Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone

Zgodnie z Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170, kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części zabronione

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Niemcy 58,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Wielka Brytania 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Czechy 35,00 zł
kolejna sztuka: 6,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Irlandia 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Rosja 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
Słowacja 35,00 zł
kolejna sztuka: 6,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Szwecja 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Holandia 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Litwa 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Białoruś 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Norwegia 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Ukraina 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Włochy 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
Francja 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Belgia 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Dania 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Hiszpania 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
Austria 62,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 692457947
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9.00-17.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
3. Prawo do odstąpienia od umowy. 3.1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punktach 3.4, 3.5 Regulaminu. 3.2. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: macris@onet.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres korespondencyjny: Sklep Obuwniczy MACRIS u. Rynek 11 34-120 Andrychów 3.3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] NR konta bankowego do przelewu Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 3.3. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu takiemu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 3.4. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 3.5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wymienionych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), a w szczególności: a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 3.6. Klient powinien zabezpieczyć odsyłany towar w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko jego uszkodzenia w transporcie.

reklamacje

2. Procedura rozpatrywania reklamacji 2.1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.). 2.2 Reklamacje składa się na adres korespondencyjny, o którym mowa w punkcie 1.2 Regulaminu: Sklep Obuwniczy MACRIS ul. Rynek 11 34-120 Andrychów 2.3. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem macris@onet.pl lub w formie pisemnej na adres korespondencyjny Sprzedawcy, o którym mowa w punkcie 1.2. Regulaminu 2.4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - w razie wątpliwości również jakiegoś rodzaju potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę. 2.5.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 2.6 Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 4. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 4.1. Jeżeli Sprzedawca nie uznał reklamacji Klienta będącego konsumentem, a ten się nie zgadza z jego decyzją, może skorzystać z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 4.2. W szczególności Klient ma możliwość zwrócenia się do właściwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Mediacja ma charakter dobrowolny (obie strony muszą wyrazić na nią zgodę), a ewentualna ugoda stron także musi być wynikiem zgody pomiędzy obiema stronami. Skuteczne wniesienie wniosku o przeprowadzenie mediacji nie gwarantuje jej przeprowadzenia, ani tym bardziej jej wyniku. 4.3. Klient ma również możliwość zwrócenie się o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży przez stały polubowny sąd konsumencki przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 4.4. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są również w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

pozostałe informacje

1. Postanowienia ogólne. 1.1. Sklep internetowy MACRIS działający na ALLEGRO pod loginem MACRIS1 (zwany dalej Sklepem) stanowi własność Krzysztofa Drabczyka (zwanego dalej Sprzedawcą), prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą F.H. MACRIS Krzysztof Drabczyk, ul. Wrzosowa 23, 34-120 Targanice, NIP 5011035959, REGON 070609436, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP (www.firma.gov.pl ), prowadzonej przez ministra właściwego do sprawy gospodarki, adres elektroniczny: macris@onet.pl , tel: 692457947 1.2 Adres do korespondencji: Sklep Obuwniczy MACRIS ul. Rynek 11 34-120 Andrychów tel: 692457947 1.3 F.H. MACRIS Krzysztof Drabczyk posiada sklepy sprzedaży detalicznej, w których istnieje możliwość osobistego odbioru, zwrotu. Adresy sklepów detalicznych: 1.3.1 BIELSKO- BIAŁA Sklep obuwniczy MACRIS ul. Cechowa 17 43-300 Bielsko-Biała tel:33 8221569 czynne: pn -pt:10.00-18.00; sb:10.00-14.00 1.3.2 KRAKÓW Sklep Obuwniczy MACRIS Galeria Handlowa KING SQUARE ul. Powstańców Wielkopolskich 18 galeria nr 1.17/4 tel:12 3429450 czynne: pn -sb: 09.00-19.00; nl: 09.00-18.00 1.3.3 WADOWICE 1 Sklep Obuwniczy MACRIS ul. Zatorska 31 34-100 Wadowice tel: 33 8738637 czynne: pn -pt: 8.30-17.30, sb: 8.30-14.00 1.3.3 WADOWICE 2 Sklep Obuwniczy MACRIS ul. Zatorska 31 tel: 33 8744743 czynne: pn -pt: 8.30-17.30, sb: 8.30-14.00 1.3.5 ANDRYCHÓW Sklep Obuwniczy MACRIS ul. Rynek 11 34-120 Andrychów tel: 33 8751504 czynne: pn -pt: 9.00-17.00; sb: 09.00 -14.00 5. Ochrona danych osobowych. 5.1. Sprzedawca przetwarza dane osobowych swoich Klientów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926) oraz przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.). 5.2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne. Klientom przysługuje prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia. 5.3. Administratorem danych osobowych podanych przez Klientów jest Sprzedawca, o którym mowa w punkcie 1.1. Regulaminu. 6. Postanowienia końcowe 6.1. Sprzedawca honoruje wszelkie prawa konsumenta przewidziane w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, a zwłaszcza w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów wynikających z przepisów prawa. Wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumentów korzystających ze Sklepu. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia ww. ustawy są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy. 6.2. Zmiana Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 3841 Kodeksu cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe, zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw Klientów nabytych przed dniem wejścia w życie zmian. 6.3.Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 r. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) oraz niniejszego Regulaminu stosuje się przepisy dotychczasowe.