Venice włoska komoda LAKIEROWANA w kilku kolorach. (6907928854)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 869,00 zł
z 14 sztuk

kolor/wzór:

Szerokość mebla (cm):

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 119,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 129,00 zł
Zakupy od 5 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: SłupskRadom, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor mebla: biały
  • głębokość mebla (cm): 50 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 207 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 80 [cm]
  • liczba drzwi: więcej niż 2
  • styl: nowoczesny
  • wykończenie: inne
  • montaż: meble do samodzielnego montażu

opis

Słupskie Fabryki Mebli Sp. z o.o. Poznańska 83 76-200 Słupsk

telefon: 502 498 253, 603 389 920 email: sklep@slupskiemeble.­pl

Venice włoska komoda w kilku kolorach

  • Cena: 1869.00 zł

Koszty dostawy:

  • Kurier 119.00 zł
  • Odbiór osobisty 0.00 zł

NOWOŚĆ!!

Włoska produkcja!

Włoska kolekcja mebli Venice zainspiruje Cię do stworzenia stylowego wnętrza z charakterem. W kolekcji znajdziemy pojemne komody i szafki RTV, podświetlane witryny oraz eleganckie stoły i krzesła. Nowoczesne i minimalistyczne kształty brył, bezuchwytowe i lekko cofnięte fronty otwierane do wewnątrz oraz nietuzinkowa kolorystyka to cechy, które wyróżniają tę kolekcję. Dostępność brył w wielu wzorach i kolorach daje możliwość zaaranżowania salonu czy jadalni według własnego gustu.

Venice komoda wyposażona w czterodrzwiowy front z półkami w środku. Drzwi komody otwierają się do wewnątrz. Mebel bardzo pojemny i praktyczny, dostępny w aż siedmiu wariantach kolorystycznych.

Wymiary:

207,0 cm

80,0 cm

50,0 cm

Opcje kolorystyczne:

  • biały

korpus i front lakier biały mat w cenie 1869 zł
  • biały+ optyka cement jasny
korpus lakier biały mat+ front laminat optyka cement jasny w cenie 1869 zł
  • biały+ optyka dąb Pero
korpus lakier biały mat+ front laminat w optyce dąb Pero w cenie 1869 zł
  • biały+ optyka dąb koniak
korpus lakier biały mat+ front laminat optyka dąb koniak w cenie 1869 zł
  • biały+ faliste paski
korpus lakier biały mat+ front laminat z nadrukiem ozdobnym- faliste paski w cenie 1969 zł
  • biały+ kwiaty
korpus lakier biały mat+ front laminat z nadrukiem ozdobnym- kwiaty w cenie 1969 zł
  • dąb koniak+ stal szlachetna szczotkowana

korpus i front laminat dąb koniak+ aplikacja stal szlachetna szczotkowana w cenie 2269 zł

DOSTĘPNOŚĆ OD RĘKI DOTYCZY KOLORU BIAŁY+CEMENT POZOSTAŁE KOLORY CZAS OCZEKIWANIA OKOŁO 30 DNI

Cechy produktu:

  • siedem wariantów kolorystycznych
  • 4 drzwi otwieranych do wewnątrz
  • za każdymi drzwiami półka
  • cichy domyk
  • cofnięte fronty
  • nowoczesny design
  • włoska produkcja
  • łatwy montaż (czytelna instrukcja montażu)

Meble są fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowanie
Meble są wysyłane w paczkach, do samodzielnego montażu
W zestawie załączona czytelna instrukcja montażu i wszystkie niezbędne elementy

Dla odbioru osobistego termin realizacji zamówienia może się niekiedy wydłużyć. Podane na stronie terminy realizacji dotyczą opcji zakupu z magazynu centralnego przy użyciu kuriera.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Dostawa i płatność
od 119,00 zł

Lokalizacja: SłupskRadom, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u sfm83 za co najmniej 5 500,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
119,00 zł
kolejna sztuka
119,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
129,00 zł
kolejna sztuka
129,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Dodatkowe informacje

Dla odbioru osobistego termin realizacji zamówienia może się niekiedy wydłużyć. Podane na stronie terminy realizacji dotyczą opcji zakupu z magazynu centralnego przy użyciu kuriera. Przy większych zakupach, które nie wymagają więcej jak jednej palety możliwa redukcja kosztów transportu Możliwość odbioru w jednym z naszych magazynów w następujących miastach: Radom Słupsk Istotne informacje na temat wysyłek i dostaw towarów zawarte są w dziale Informacje od Sprzedającego

Punkty odbioru

Radom
11-go Listopada 85
26-615 Radom
woj. mazowieckie
email: radom@slupskiemeble.pl
tel.: 512910294

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

wymagana przedpłata
poinformujemy o terminie odbioru

Słupsk
Słoneczna 16a
76-200 Słupsk
woj. pomorskie
email: slupsk@slupskiemeble.pl
tel.: 605662254

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

wymagana przedpłata
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Słupskie Fabryki Mebli Sp. z o.o.
Poznańska 83
76-200 Słupsk
Dodatkowe informacje

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mailowym firmy reklamacje@slupskiemeble.pl lub w formie pisemnej na adres Siedziby Firmy lub poprzez pobranie, wypełnienie i odesłanie formularza reklamacji na adres email reklamacje@slupskiemeble.pl. Formularz jest dostępny pod adresem slupskiemeble.pl w zakładce Zwroty i reklamacje 
  2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Klient dołącza do formularza reklamacyjnego paragon lub kopię faktury VAT, zdjęcia reklamowanego mebla lub elementów, kartę gwarancyjną, jeżeli została wydana, oraz w przypadku reklamowania wad spowodowanych transportem – kopię protokołu reklamacyjnego spisanego z dostawcą przesyłki. 
  3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
  4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Brak odpowiedzi w terminie 14 dni oznacza, że reklamacja została uznana. Czas realizacji reklamacji jest uzależniony tylko i wyłącznie od producenta i on jest odpowiedzialny za uznanie lub nie uznanie reklamacji.
  •  UWAGA: Informujemy, że dla kupujących nie będących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Słupskie Fabryki Mebli Sp. z o.o.
Słoneczna 16a
76-200 Słupsk

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 2014 r. poz. 827 

2. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem 

3. Zgodnie z w/w ustawą, zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb np. meble na specjalne zamówienie. 

5. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje na adres z którego nastąpiła wysyłka lub na adres wskazany przez sprzedawcę. Prosimy nie zwracać przesyłki na adres siedziby naszej spółki, gdyż tam przesyłka nie bedzie mogła zostać podjęta.  Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie towary /świadczenia, które otrzymał gratisowo. Zwrot dotyczy również otrzymanej dokumentacji. 

6. Sposób opakowania Towaru zwracanego do Sklepu powinien być podobny do otrzymanego przez Klienta i odpowiadać właściwościom rzeczy zwracanych, tak aby rzeczy zwracanej zapewnić całość i nienaruszalność. Jeżeli Towar zwracany przez Klienta będzie nosił znamiona uszkodzenia, czy przesyłka będzie naruszona, Sprzedawca dokona wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, w tym w szczególności spisze protokół ustalenia stanu przesyłki oraz może nie odebrać przesyłki, a Klient może żądać odszkodowania za uszkodzony zwracany Towar od przewoźnika zgodnie zobowiązującymi przepisami. 

7. Po odebraniu przez Sprzedawcę zwróconego Towaru, zostaje wystawiona faktura korygująca, która zostaje wysyłana do Klienta. 

8. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 -Adresat Słupskie Fabryki Mebli spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą 76-200 Słupsk ul. Poznańska 83, e-mail sekretariat@meble.slupsk.pl, nr telefonu 59 843 37 75 - Ja/My(*)niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) - Adres konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data

9. W przypadku braku potwierdzenia przez Kupującego odstąpienia od umowy dla zapytania ze strony serwisu Allegro, Sprzedający potrąca ze zwracanych środków wartość prowizji jaką uiścił temu serwisowi

10. Jeśli zwracany towar posiada jakieś uszkodzenia mechaniczne i zostały one stwierdzone przez Kupującego wcześniej, bezwzględnie muszą zostac zgłoszone Sprzedajacemy, aby nie doszło sytuacji odmowy zwrotu pieniędzy z powodu uszkodzenia towaru przez przewoźnika Kupującego.

11. Sklep nie organizuje ani nie dokonuje odbiorów zwracanych towarów 

O sprzedającym
sfm83
98,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

1050

 

18

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 502 498 253
  • 603 389 920
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dane do wpłat przelewem tradycyjnym.   

Rachunek bankowy: mBank 38 1140 2004 0000 3002 7582 7424

Pozostałe informacje

Zakupy dokonane przy opcji płatności "Pobranie" są wysyłane dopiero po weryfikacji numeru telefonu do dostawy


Nie realizujemy wysyłek poza granice Polski

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ISTOTNE INFORMACJE NA TEMAT DOSTAW

Szanowni Państwo!

Większość zakupionych u nas mebli dostarczamy firmami kurierskimi.

-Kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

-Kurier dostarczy zamówione zakupy w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

-Na specjalne życzenie możliwa dostawa w sobotę. Usługa dostępna w większych miastach i za dopłatą

• Przesyłki wysyłane na paletach mogą byc nadane z opóźnieniem 1 lub 2 dni  ze względu na koniecznośc zarezerwowania powierzchni przewozowej u kuriera


UWAGA: Kurierzy zazwyczaj dostarczają przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie, gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze, spaletowanych, kilkupaczkowych bądź o dużych gabarytach paczka może zostać dostarczona pod budynek znajdujący się w adresie dostawy. Nalezy miec na uwadze, że meble zazwyczaj są wyrobami  ponadgabarytowymi


  • Przed przyjazdem kurier w większości przypadków zadzwoni do Ciebie, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem.
  • Zamówienia wysyłane są z kilku magazynów na terenie całego kraju w związku z tym może się zdarzyć, że przesyłki znajdujące się w Twoim zamówieniu są wysyłane oddzielnie, niekiedy nawet różnymi firmami kurierskimi.
  • Zamówienia wysyłamy na adres podany w formularzu danych osobowych w polu Adres dostawy. Aby go zmienić, należy skontaktować się z Działem Obsługi (tel 502 498 253, email sklep@slupskiemeble.pl)
  • W momencie zmiany adresu w trakcie dostawy może zostać naliczony dodatkowy koszt za przekierowanie przesyłki.


ISTOTNE INFORMACJE NA TEMAT ŚLEDZENIA STATUSU PRZESYŁKI I USZKODZEŃ W TRAKCIE TRANSPORTU

  • Przed wysyłką każdego towaru wyślemy do Państwa maila z numerem listu przewozowego i orientacyjnym terminem dostawy a także z informacją z ilu paczek przesyłka się składa.
  • Termin dostawy jest terminem przybliżonym i niekiedy może ulec wydłużeniu w sytuacji braku miejsca na aucie, które miało przewieźć przesyłkę lub przetrzymaniem przesyłki przez przewoźnika na terminalu. Status przesyłki można śledzić na podstawie numeru otrzymanego listu przewozowego w internecie
  • • Dla przesyłek wysyłanych na paletach termin wysyłki może wydłużyć się o dodatkowy dzień ze względu na to, że przesyłki takie wymagają przygotowania i zlecenia powierzchni przewozowej u przewoźnika z wyprzedzeniem jednego dnia.
  • Gdyby w planowanym dniu dostawy nie mogli Państwo podjąć przesyłki prosimy o pilną informację abyśmy ją przesłali w innym dniu.
  • Prosimy także o informację gdyby planowali Państwo jakiś urlop lub dłuższy wyjazd aby nie doszło do sytuacji nadania przesyłki w czasie Państwa nieobecności
  • Odmowa przyjęcia przesyłki jest równoznaczna z obowiązkiem zapłaty za jej wysyłkę i zwrot

PAMIĘTAJ:

  • Przy odbiorze towaru prosimy koniecznie sprawdzić czy ilość paczek jest zgodna z informacją  i czy nie noszą one jakichś śladów uszkodzeń mechanicznych.
  • W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że opakowanie towaru nosi ślady uszkodzenia mechanicznego lub posiada braki prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod numerem 502498253 lub 603389920. Gdyby nie udało się Państwu połączyć informujemy, że kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu szkodowego lub odchyleń i pozostawienia Państwu jego kopii.
  • Jeśli mają Państwo taką możliwość prosimy o wykonanie dokumentacji zdjęciowej palety/paczki przed rozpakowaniem i dokładne zdjęcia uszkodzeń opakowania
  • Odpowiedni druk szkody powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera.
  • Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego Protokół szkody lub braków musi być spisany bezwzględnie w trakcie dostawy. Spisanie protokołu w późniejszym terminie skutkuje uchyleniem się przewoźnika od odpowiedzialności

UWAGA: Ewentualne reklamacje zwiazane z otrzymaniem przesyłki noszącej widoczne ślady uszkodzenia mechanicznego lub składającej się z niekompletnej, co do ilości paczek przesyłki, rozpatrujemy wyłącznie na podstawie protokołu spisanego przez kuriera.

  • Większość wyrobów ma podane zaniżone ceny kosztów transportu. W przypadku odmowy odbioru nadanej przesyłki klient ponosi rzeczywiste koszty nadania i zwrotu przesyłki

PRZYPOMINAMY:

  • w przypadku przesyłek o wadze powyżej 30 kg, kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę, pod wskazany na liście przewozowym adres (pod budynek, jeżeli pozwalają na to warunki ruchu drogowego);
  • kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki do budynku powyżej 30 kg, ponadgabarytowej, spaletowanej, kilkupaczkowej;;
  • obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy;
  • jeżeli pozwalają na to warunki techniczne, kierowca może zwieźć paletę windą hydrauliczną z samochodu;
  • gdy kurier dostarczy przesyłkę od razu sprawdź stan opakowania towaru oraz taśmy zabezpieczającej. Jeżeli żadne z nich nie budzą zastrzeżeń, można podpisać list przewozowy ;
  • w przypadku widocznych na opakowaniu uszkodzeń rozpakuj przesyłkę i sprawdź zawartość;
  • jeżeli zostaną stwierdzone jakiekolwiek uszkodzenia lub braki należy od razu, w obecności kierowcy, sporządzić protokół szkody
  • większość wyrobów ma podane zaniżone ceny kosztów transportu. W przypadku odmowy odbioru nadanej przesyłki klient ponosi rzeczywiste koszty nadania i zwrotu przesyłki