VEERY! Slipy męskie Key MPP-668 2szt. M (6542354331)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
34,90 zł
z 3 kompletów

Rozmiar:

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 7,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,50 zł
  • lokalizacja: Kraśnik
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: M
  • fason: slipy
  • marka: Inna marka
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie niebieskiego, odcienie szarości i srebra

Slipy męskie Key MPP-668 2szt.

Rozmiar: M

  • Kolor: Szary, niebieski
  • Komplet dwóch par slip męskie marki KEY o sportowym kroju
  • Bielizna utrzymana w modnej, klasycznej stylistyce
  • Wysokogatunkowy materiał, idealnie dopasowuje się do sylwetki
  • Nieuciskająca guma w pasie oraz płaskie szwy zapewniają wysoki komfort użytkowania
  • Skład: 95% bawełna, 5% elastan

Zobacz inne slipy w dostępnych rozmiarach:

POZNAJ NASZĄ SZEROKĄ OFERTĘ:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,20 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Niemcy 29,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Numer konta bankowego, na które należy dokonywać wpłat bezpośrednich, jeżeli zdecydowali się Państwo na płatność poza systemem PayU: ING Bank Śląski 27 1050 1953 1000 0092 1857 6560

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład: a) pisemnie na adres: ul. Janowska 111a, 23-200 Kraśnik b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@veery.pl 2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 5. Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: Janowska 111a, 23-200 Kraśnik, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

I. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI 1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: a) pisemnie na adres: ul. Janowska 111a, 23-200 Kraśnik; b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@veery.pl. II. OPIS REKLAMACJI 1. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; b) żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz c) danych kontaktowych składającego reklamację. 2. Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 3. W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży/rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Janowska 111, 23-200 Kraśnik. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności/wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 4. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa powyżej nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza prawa Klienta – w przypadku złożenia reklamacji na podstawie rękojmi – żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego. ODPOWIEDŹ SPRZEDAWCY Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

pozostałe informacje

KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU 1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. 3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu: a) Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa. b) Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa. c) Przesyłka paczkomatowa. 4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 6 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 6 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: a) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. b) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.