VALVOLINE SynPower MST C3 5W30 4L KRAKÓW BMW MB GM (6541922382)

zakończona
119,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • PACZKA W RUCHu 9,00 zł
  • Paczka48 12,00 zł
Zakupy powyżej 800 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • pojemność opakowania [l]: 4.00 [l]
  • marka: Valvoline
  • klasa lepkości SAE: 5W-30
  • waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]
  • przeznaczenie: samochody osobowe, inne

VALVOLINE SynPower MST C3 5W30 opakowanie 4 litry

Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy o unikalnej kompozycji stworzony, aby zapewnić najlepszą ochronę silnika w każdych warunkach pracy. Zaprojektowany, aby spełniać najnowsze standardy wiodących producentów silników.

Ukierunkowany na silniki wyposażone w technologię DPF (filtr cząstek stałych) i/lub TWC (katalizator trójfunkcyjny), spełniające normę emisji spalin Euro 4 i 5. Odpowiedni do silników CDI z systemem EGR i DPF z długimi okresami wymiany oleju, nawet do 30.000 kilometrów.

Właściwości produktu:

  • BMW LL-04
  • MB-229.52, 229,51
  • VW 502.00/505.00/505.01
  • GM Dexos 2
  • ACEA C3
  • API:SN/CF
  • CHRYSLER MS 6395

Zastosowanie produktu:

Może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla min. Mercedes Benz, BMW, General Motors (z wyjątkiem silników wysokoprężnych GM Duramax, które wymagają specyfikacji API CJ-4).

W SWOJEJ OFERCIE POSIADAMY NOWOCZESNE FILTRY I CZĘŚCI MOTORYZACYJNE

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Mateusz_m84 za co najmniej 800 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
PACZKA W RUCHu 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Dane firmy: Mateusz Michalczyk PRO os. Willowe 7/4, 31-901 Kraków NIP: 6782868039 Sklep stacjonarny/punkt odbioru osobistego: PRO Sklep Motoryzacyjny ul. Gen. Stanisława Rostworowskiego 6, 30-358 Kraków Czynne Pn-Pt godz. 10-18

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Mateusz Michalczyk PRO
ul. Rostworowskiego 6
30-358 Kraków
Polska
 
PROSIMY, ABY ZWRACANE TOWARY BYŁY ODSYŁANE W ORYGINALNYCH I NIEUSZKODZONYCH OPAKOWANIACH WRAZ Z DOWODEM ZAKUPU (PARAGON) Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Konsument, który zawarł umowę na odległość (lub poza lokalem przedsiębiorstwa) może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Może je złożyć na formularzu dostępnym w linku http://poznaj.allegro.pl/bezpieczenstwo/pisma/[D1]_odstapienie_od_umowy_zawartej_na_odleglosc.doc w pisemnej formie i wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru; może też złożyć je osobiście w lokalu przedsiębiorcy, za potwierdzeniem dostarczenia. Sprzedający zwraca wszelkie płatności w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sprzedający zwraca koszt dostawy zwracanego towaru związany z najtańszym spośród zawartych w ofercie sprzedawcy sposobów jego dostarczenia. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i jej funkcjonowania. Oznacza to, że sprawdzenie właściwości produktu może odbywać się tak jak w sklepie stacjonarnym. Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli:1. jest osobą prywatną;2. otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru;3. przedmiotem sprzedaży są: produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia;4. nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;5. dzienniki, periodyki lub czasopisma (z wyjątkiem umów o prenumeratę);6. usługi zakwaterowania innego niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomiczne, usługi związane z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;7. usługi lub przedmioty, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;8. rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;9. rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;10. rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;11. napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;12. treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;13. zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą;14. sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy.

reklamacje

PROSIMY, ABY ZWRACANE TOWARY BYŁY ODSYŁANE W ORYGINALNYCH I NIEUSZKODZONYCH OPAKOWANIACH WRAZ Z DOWODEM ZAKUPU (PARAGON) Reklamacje towaru reguluje ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Sprzedający obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Kupujący może skorzystać z prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć w następujący sposób: 1. pisemnie na adres sprzedawcy: Mateusz Michalczyk PRO, ul. Rostworowskiego 6, 30-358 Kraków 2. w formie elektronicznej na adres e-mail nowoczesneauto@gmail.com W zgłoszeniu reklamacyjnym proszę podać następujące informacje: 1. Imię i nazwisko 2. Informacje kontaktowe (adres korespondencyjny, telefon, e-mail) 3. dane reklamowanego towaru (nazwa, numer-jeśli jest, data zakupu) 4. opis wady 5. żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi (opisane w Kodeksie Cywilnym, ustawa z dnia 23.04.1964) 6. W niektórych przypadkach sprzedający może wymagać dodatkowych informacji od kupującego dotyczących wady towaru Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, kupujący może żądać usunięcia wady lub wymiany rzeczy na wolną od wad, bądź złożyć żądanie o obniżeniu ceny lub oświadczenie o odstąpieniu od umowy, o ile wada jest istotna. Sprzedający odniesie się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania wraz z kompletem niezbędnych informacji. Jeśli kupujący wybrał usunięcie wady, wymianą rzeczy na nową lub obniżenie ceny podając stosowną kwotę a sprzedający nie ustosunkuje się w terminie 14 dni oznacza to, że żądanie uznał za stosowne. Wadliwy towar należy odesłać na adres Mateusz Michalczyk PRO, ul. Rostworowskiego 6, 30-358 Kraków Wzory pism można pobrać klikając na poniższy link, rozdział VI wzory pism => rękojmia http://poznaj.allegro.pl/bezpieczenstwo/kupuj-bezpiecznie/ Kupujący będący Konsumentem ma prawo do pozasądowego rozstrzygania reklamacji przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki Siedziba SPSK:Kraków, ul. Ujastek 131-752 Kraków Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

pozostałe informacje

W niektórych przypadkach producenci danego modelu pojazdu stosowali więcej niż 1 rodzaj części zamiennej (np. producent w jednym modelu pojazdu montował 3 różne rodzaje klocków hamulcowych). Części dobieraj korzystając z kilku dodatkowych źródeł weryfikacji, np. rozmiar, numer katalogowy. Jeśli nie jesteś pewien, czy dana część pasuje do Twojego pojazdu, przed zakupem skontaktuj się z nami (najlepiej w formie e-mail na adres nowoczesneauto@gmail.com ) podając markę i model pojazdu, rodzaj nadwozia, rok produkcji, silnik, moc oraz numer nadwozia VIN, gdyż mamy możliwość doboru właściwej części.