Vaillant VCW 296/5-5 + VIH QL 75B + CM 470/4 + RSL (6482858913)

zakończona
9 339,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 120,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 160,00 zł
  • lokalizacja: Tychy
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • uszkodzony: nie

Nasze aukcje

sklep@kran.tychy.pl

+48 32 445 77 80

Vaillant ecoTEC Plus VCW 296/5-5 + zasobnik wiszący VIH QL 75B + calorMATIC 470/4 +KOMIN DO SZACHTU + RSL

Parametry towaru:
  • Kod towaru: VA0010018118
  • Waga produktu: 80,000 kg
  • Nazwa producenta: VAILLANT

Galeria towaru

Sprawdź nasze pozostałe aukcje:

Potrzebujesz pomocy?

My montujemy? Ty oszczędzasz!

Piecyk w dowolnym kolorze!

Partnerstwa i certyfikaty

Zakupy na raty? Oczywiście!

Dodatkowe informacje

Sprawdź nasz asortyment!

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 120,00 zł
kolejna sztuka: 120,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 160,00 zł
kolejna sztuka: 160,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Centrum Rozwiązań Grzewczych "Kran" to firma z wieloletnią tradycją, od ponad 25 lat dostarczamy rozwiązania w zakresie techniki grzewczej oraz sanitarnej. W swoim portfolio posiadamy ponad 20000 produktów, odnajdziesz nas na Allegro, w naszym e-sklepie oraz w punkcie stacjonarnym w Tychach. Konkurencyjne ceny zapewniamy dzięki własnej ogólnopolskiej sieci instalatorów. Nasz zespół to profesjonaliści i pasjonaci swojego zawodu, dlatego na każdym etapie zakupu, instalacji oraz serwisu możecie Państwo liczyć na nasze pełne wsparcie oraz fachowe doradztwo. Oferujemy usługi instalacyjne: - wodno-kanalizacyjnych, - instalacji grzewczych - centralne ogrzewanie, podłogówka i inne, - instalacji gazowych, - instalacji solarnych, - pomp ciepła, - kotłowni i wymienników ciepła, - kotłów gazowych, węglowych, olejowych i inne, - automatyki kotłów i obiegów grzewczych, - przeglądów kotłowni gazowych, - serwisu i modernizacji istniejących instalacji. Zapraszamy do współpracy!

kontakt

  • 32 219 14 28
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku: 8:00 do 17:00. W soboty: od 9:30 do 13:00.
  • 535 966 155
    Adam - Projektant Rozwiązań Grzewczych
  • 511 496 155
    Andrzej - Projektant Rozwiązań Grzewczych
  • 32 445 77 80
    Arek - Projektant Rozwiązań Grzewczych
  • sklep@kran.tychy.pl
    Na maile odpisujemu od poniedziałku do piątku: 8:00 do 17:00. W soboty: od 9:30 do 13:00.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Klient może zrezygnować z zamówienia lub części zamówienia, jeśli składający się na nie Towar lub Towary nie zostały jeszcze wysłane, poprzez bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zamieszczony jest przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. 3. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotu można dokonać przykładowo za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. przez przesłanie Towaru na adres Sprzedawcy.

reklamacje

1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności. 2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. 4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły. 5. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. 6. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady: a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy. b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową. 7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.