V grupa tkanin - SZTUCZNE SKÓRY (6908300398)

zakończona
149,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • lokalizacja: CZECHOWICE-DZIEDZICE, Polska
  • czas wysyłki: do 14 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

V grupa tkanin - SZTUCZNE SKÓRY

Aukcja poświęcona dopłacie za wybrany materiał do produkcji Twojej nowej sofy/narożnika/fotel­a przy zakupach w naszym sklepie. Pamiętaj o podaniu numeru koloru w wiadomości do sprzedającego.

Cena: 149.00zł

Stwórz wymarzoną strefę wypoczynku poprzez konfigurację Twojej nowej sofy wybierając odpowiednią tkaninę i kolor.

WELUROWE
dopłata 99zł

PIKOWANE
dopłata 99zł

SKÓROPODOBNE
dopłata 99zł

SZTUCZNE SKÓRY
dopłata 149zł

WELUROWE - Dopłata 99zł

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42
PIKOWANE - Dopłata 99zł

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34
SKÓROPODOBNE - Dopłata 99zł

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24
SZTUCZNE SKÓRY - Dopłata 149zł

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

Zobacz także...
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 15 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.H.U. "AGATA"
UL. BESTWINSKA
43-502 CZECHOWICE-DZIEDZICE
NIP: 937-143-54-41
REGON: 072291375


REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO  NA PLATFORMIE ALLEGRO ROZDZIAŁ 1. 

POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE 1. Każdy Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu (w części: „informacje od sprzedającego” w ramach Allegro) i udostępniany jest nieodpłatnie także przed zawarciem umowy. Na żądanie Klienta Regulamin jest także udostępniany w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient (np. pocztą elektroniczną).   2. Podstawowe definicje: 1) Regulamin: Regulamin Sklepu Internetowego na platformie Allegro. Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystania ze Sklepu zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2016.1030 t.j. ze zm.). Regulamin zawiera także informacje, do których przekazania Konsumentowi zobowiązany jest Sprzedawca Allegro zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 ze zm.).  2) Sklep lub Sklep Internetowy: Sklep Internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę w ramach Allegro; 3) Allegro – platforma handlowa on-line o charakterze otwartym, w ramach której organizowane są Umowy oraz świadczone inne usługi związane z Umowami, utrzymywana przez Grupę Allegro w domenie allegro.pl, dostępna również w ramach innych serwisów internetowych prowadzonych przez partnerów Grupy Allegro; 4) Grupa Allegro - Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, KRS 0000268796, NIP: 5272525995; 5) Sprzedawca lub Sprzedawca Allegro: Agata Szuta, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „AGATA” Agata Szuta, ul. Bestwińska, 43-502 Czechowice-Dziedzice, wpisaną do Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP:  9371435441, Regon: 072291375; 6) Klient: osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która jest Użytkownikiem Allegro i uzyskała dostęp do usług świadczonych przez Grupę Allegro w ramach Allegro na zasadach określonych w regulaminie Allegro i która nawiąże stosunek prawny ze Sprzedawcą Allegro w zakresie działalności Sklepu. Klient to także Konsument, jeśli w danej kwestii brak oddzielnych postanowień w stosunku do Konsumenta; 7) Konsument: Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą Allegro czynności prawnej (zakupu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; 8) Towar lub Produkt – towary sprzedawane w Sklepie, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy Allegro; 9) Umowa – umowa na odległość, dotycząca Towaru, zawarta na skutek zakupu w ramach Allegro; 10) Formularz – skrypt stanowiący środek komunikacji elektronicznej, umożliwiający zakupy w ramach Allegro. 

ROZDZIAŁ 2. INFORMACJE PODSTAWOWE I TECHNICZNE 1. Dane Sprzedawcy Allegro do kontaktu z Klientem: adres P.H.U. „AGATA” Agata Szuta ul. Legionów 246, 43-502 Czechowice-Dziedzice, adres poczty elektronicznej allegro@dobrasofa.pl, numer telefonu +48 666 666 064. 2. Sprzedawca Allegro oferuje usługi świadczone drogą elektroniczną – sklep internetowy. 3. Sprzedawca Allegro świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem. 4. Warunkiem technicznym korzystania ze Sklepu jest posiadanie przez Klienta komputera lub innych urządzeń umożliwiających przeglądanie sieci Internet, dostępu do Internetu, odpowiedniego oprogramowania (w tym przeglądarki internetowej), aktualnego i czynnego konta poczty elektronicznej oraz statusu Użytkownika Allegro.  5. Obowiązuje zakaz dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.  6. Korzystanie ze Sklepu może się wiązać z zagrożeniami typowymi dla korzystania z Internetu, typu spam, wirusy, ataki hakerskie. Sprzedawca Allegro podejmuje działania celem przeciwdziałania tym zagrożeniom. Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w tym programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. 7. Nie ma możliwości korzystania ze Sklepu anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu.  

ROZDZIAŁ 3.  DANE OSOBOWE 1. Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca Allegro zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: 1) Sprzedawca dokłada należytej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, w tym zapewnia, aby dane te były: a) przetwarzane zgodnie z prawem, b) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i nie poddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; c) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane, d) przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikacje osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania, 2) Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną. 2. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda samych Klientów lub ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, wnikające z ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U.2016.922 ze zm.) oraz z ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2016.1030 ze zm.).  3. Klientom przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, w tym ich uzupełniania, uaktualniania, prostowania, usuwania na zasadach wynikających z ww. przepisów. 4. Sprzedawca Allegro zapewnia, że dane osobowe Klientów nie dostaną udostępnione żadnym nieupoważnionym podmiotom. Dane osobowe Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa. 5. Dane osobowe Klientów mogą być powierzane osobom trzecim na cele związane z realizacją umowy zawartej z Klientem. Sprzedawca Allegro wskazuje, że powierzył przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom: HEKKO.PL H88 S.A. ul. Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań (hosting). 

ROZDZIAŁ 4. SPRZEDAŻ § 1. Towary 1. Szczegółowy opis Towaru znajduje się na stronie Sklepu.  2. Na Towary może być udzielona gwarancja lub usługi posprzedażowe. Szczegółowa informacja w tym zakresie znajduje się przy opisie Towaru.  

§ 2. Zamówienia i ich realizacja 1. Umowa jest zawierana na zasadach Allegro w drodze licytacji albo „kup teraz”.  2. Klient zobowiązany jest do starannego wypełnienia Formularza, podając wszystkie dane zgodnie ze stanem faktycznym oraz określając wybrany sposób zapłaty i dostawy.  3. Zakupów w Sklepie można dokonywać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.  4. Potwierdzenia zakupu dokonuje Klient poprzez wybranie przycisku (pola) oznaczonego „zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Klientowi otrzyma drogą elektroniczną potwierdzenie Zakupu. 5. Standardowy czas realizacji zamówienia (tj. do dnia wysyłki Towaru) wynosi do 14 dni roboczych.  

§ 3. Płatności 1. Wszystkie ceny Towarów podawane w Sklepie są cenami brutto w złotych polskich (ceny zawierają podatek VAT, o ile jest wymagany). Cena Towaru nie uwzględnia kosztów, o których mowa w punkcie 2 i 3 poniżej. Cena Towaru podana w opisie Towaru jest wiążąca dla obu stron. 2. Koszty związane z dostawą Towaru (np. transport, dostarczenie, usługi pocztowe) i ewentualne inne koszty ponosi Klient. Wysokość tych kosztów może zależeć od wyboru Klienta co do sposobu dostawy Towaru.  Informacja o wysokości tych kosztów jest przekazywana na etapie wypełnienia Formularza.  3. Klient może wybrać formę płatności: 1) przelew tradycyjny - zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien wpłacić/przelać należność na rachunek bankowy Sklepu. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku bankowym Sklepu; 2) zapłata za pośrednictwem systemu płatności PAYU.PL - zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem systemu PAYU.PL. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta w systemie płatności PAYU.PL; 4. Na każdy sprzedany Produkt Sklep wystawia dowód zakupu i doręcza go Klientowi, o ile przepisy powszechnie obowiązującego prawa wymagają doręczenia. 5. Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Jeżeli w tym terminie Klient nie dokona zapłaty, wtedy - zgodnie z art. 491 § 1 kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 ze zm.) - Sprzedawca Allegro wyznaczy Klientowi dodatkowy termin na zapłatę, po którego bezskutecznym upływie będzie uprawniony do odstąpienia od umowy. Jeżeli Klient oświadczy, że świadczenia nie spełni, Sprzedawca Allegro może odstąpić od umowy bez wyznaczenia terminu dodatkowego, także przed nadejściem oznaczonego terminu spełnienia świadczenia. 

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO  NA PLATFORMIE ALLEGRO c.d.

§ 4. Dostawa 1. Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Klienta przez Sprzedawcę Allegro. Wszelkie informacje w tym zakresie zawarte są w Sklepie. 2. Produkt jest dostarczany za pomocą firmy kurierskiej albo za pośrednictwem operatora pocztowego według wyboru Klienta. Standardowy czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych, o ile nic innego nie wynika z opisu w Sklepie.  3. Klient może także dokonać odbioru osobistego Towaru, o ile wynika to z opisu Towaru. 4. Wraz z Towarem Klient otrzymuje wszystkie elementy jego wyposażenia oraz instrukcje obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 5. Sprzedawca Allegro wskazuje, że: 1) z chwilą wydania Towaru Klientowi lub przewoźnikowi na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Przy sprzedaży na rzecz Konsumenta niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jego powierzenie przez Sprzedawcę Allegro przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca Allegro nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta, 2) przyjęcie przesyłki z Towarem przez Klienta bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w przewozie, chyba że: a) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki; b) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika; c) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika; d) szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni od dnia odbioru przesyłki zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem. Zalecane jest działanie w terminie do 2 dni od dnia odbioru z uwagi na krótki termin na zgłoszenie roszczeń u przewoźnika. 

§ 5. Dodatkowe informacje dla Konsumenta 1. Umowa nie jest zawarta na czas nieoznaczony i nie będzie podlegać automatycznemu przedłużeniu. 2. Minimalny czas trwania zobowiązań Konsumenta wynikających z Umowy to czas realizacji Umowy, tj. dokonania zapłaty i odbioru Towaru.  3. Korzystanie ze Sklepu przez Konsumenta nie łączy się z obowiązkiem złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych.  4. Sprzedawca Allegro nie ma obowiązku i nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. ROZDZIAŁ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ  1. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami.  2. Sprzedawca Allegro jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.), z tym zastrzeżeniem, że jeśli Towarem nabywanym przez Konsumenta jest używana rzecz ruchoma, Sprzedawca Allegro odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od dnia wydania Towaru.  ROZDZIAŁ 6. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 1. Reklamacje Klient powinien kierować na adres Sprzedawcy Allegro w formie pisemnej na adres: ul. Legionów 246, 43-502 Czechowice-Dziedzice. O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres: allegro@dobrasofa.pl. 2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika.  3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną. 4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną. 5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.  6. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym: 1) możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/; 2) możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub sądem polubownym; 3) możliwość prowadzenia postępowania mediacyjnego z udziałem niezależnego mediatora.  

 ROZDZIAŁ 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę Allegro lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.). 2. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.  3. Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia.  4. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca Allegro wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę  Allegro utraci prawo odstąpienia od Umowy; 2)  w której Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb - wszystkie nasze meble produkowane są na indywidualne zamówienie Klienta; 5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu zwrotu kosztów poniesionych przez klienta do momentu otrzymania towaru.  6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7. Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru wraz z wszystkimi elementami wyposażenia, w tym opakowania, o ile stanowi ono istotny element Towaru. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.  10. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest  za niezawartą.  

ROZDZIAŁ 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem w stosunkach prawnych z Klientami lub Konsumentami zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 2. Wszelkie odstępstwa od Regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.  3. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Klientem będzie sąd właściwy według siedziby Sprzedawcy. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Konsumentem będzie sąd właściwy według zasad ogólnych (sąd miejsca zamieszkania pozwanego) albo inny dogodniejszy dla Konsumenta (według art. 31-37 kodeksu postępowania cywilnego). 

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: -

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: -


Adres do zwrotu:
-
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

  

ROZDZIAŁ 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę Allegro lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.).

2. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru. 

3. Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia. 

4. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

3)  w której Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - wszystkie nasze meble produkowane są na indywidualne zamówienie. 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 12 miesięcy )

Dodatkowe informacje

W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do zapoznania się z regulaminem sklepu.