Brugi Oficjalny sklep Brugi

 

ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE

1. Zwroty

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu przepisów prawa, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres BRUGI POLSKA Sp. z o.o., Sklep Internetowy, Aleja Gen. Władysława Andersa 615, 43-300 Bielsko-Biała lub pocztą elektroniczną na adres e-mail allegro@sklepbrugi.pl ). Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Klient.

Oświadczenie może być dostarczone w jednej przesyłce ze zwracanym towarem. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

W przypadku odstąpienia od umowy prosimy o podanie danych konta bankowego do wykonania zwrotu płatności, a tym samym o wyrażenie zgody na zwrot płatności w formie przelewu bankowego. W innym przypadku dokonamy zwrotu przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

2. Wymiany

W razie źle dobranego rozmiaru lub modelu, jest możliwość wymiany na inny.  Należy wówczas odesłać produkt wraz z paragonem na własny koszt na adres sklepu internetowego Brugi w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia. Do przesyłki należy dołączyć informacje o danych z zamówienia oraz dokładną informację na jaki model kolor i rozmiar zrealizować wymianę. Wymiany realizujemy w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.

3. Reklamacje

Sklep zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad i odpowiada wobec konsumenta za wady fizyczne towaru przez okres 2 lat. Wszelkie reklamacje należy kierować na adres: Dział Reklamacji BRUGI POLSKA Sp. z o.o., Aleja Gen. Władysława Andersa 615, 43-300 Bielsko-Biała.

Reklamowany towar należy bezpiecznie zapakować i wysłać na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji klient ma prawo wystąpić o zwrot kosztów odesłania towaru. Do przesyłki z reklamowanym towarem prosimy dołączyć oświadczenie zawierające pełne dane Klienta (imię i nazwisko, adres, telefon i/lub adres e-mail), opis ujawnionej wady wraz z datą kiedy została ona zauważona oraz oryginał lub kopię dokumentu zakupu (paragon lub faktura).  

W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może również złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny.

Brugi Polska ustosunkuje się do złożonej reklamacji w czasie 14 dni. Jeśli tego nie zrobi, reklamacja zostaje uznana za zasadną.