Under Armour Oficjalny Partner Under Armour

 

 

UNDER ARMOUR jest młodą marką sportową, założoną przez Kevina Planka, byłego zawodowego gracza futbolu amerykańskiego. Grając w meczach swojej drużyny Kevin wiele razy w ciągu gry musiał zmieniać swój bawełniany, nieprzepuszczający powietrza i nieodprowadzający wilgoci t-shirt na nowy, aby utrzymać odpowiednią temperaturę ciała i komfort w trakcie gry. To doświadczenie naprowadziło go na pomysł stworzenia t-shirtu idealnego – zbudowanego z materiału, który nawet po długim czasie gry pozostawałby suchy i lekki. Under Armour zaczynało działalność na rynku amerykańskim w 1996 roku, posiadając pierwsze biuro w garażu domu.

 


 

Dzisiaj, po ponad 10 latach obecności na globalnym rynku, firma ma własne laboratoria badawcze, w których materiały używane do produkcji strojów sportowych są ulepszane z sezonu na sezon tak, aby ostatecznie osiągnąć technologiczną perfekcję. Żaden produkt Under Armour po dziś dzień nie zawiera w sobie ani jednego grama bawełny.

 


 

Ta wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych marka podbija obecnie rynki na wszystkich kontynentach, a jej obroty za ostatni rok sięgnęły miliarda dolarów, stawiając Under Armour w grupie czołowych korporacji sportowych świata. Będąc drugą najszybciej rozwijającą się spółką na amerykańskim parkiecie oraz okrzykniętą "najgorętszą" marką w sporcie, Under Armour stanowi mocne zagrożenie dla najsilniejszych marek sportowych obecnych na globalnym rynku.

 


 

Założeniem każdego produktu Under Armour jest uczynić sportowców lepszymi ("To make athletes better") i pomóc im osiągać jak najlepsze wyniki w wybranej dyscyplinie sportu. Under Armour nie jest marką mody sportowej, co wyróżnia ją spośród konkurencji. Zamiast oferowania odzieży sportowej "dla każdego", Under Armour skupia się na produkcji tylko i wyłącznie technicznie zaawansowanej odzieży z wyraźnym przeznaczeniem do uprawiania sportu.