Asport

Autoryzowany sprzedawca na Allegro | Standard Allegro
ZAKUPY
Po zakupie prosimy o wypełnienie formularza allegro lub o e-mail z informacjami o: adresie do wysyłki, rodzaju wysyłki, o wybranej formie płatności, rozmiarze i kolorze jeśli jest do wyboru. Koszty wysyłki podane są na każdej aukcji - w przypadku kilku produktów prosimy o kontakt, celem ustalenia łącznej kwoty za wysyłkę.
PŁATNOŚCI

Wpłaty prosimy kierować przez PayU lub na podany poniżej numer konta bankowego.

Payu
Dane do przelewu

Nazwa: ASPORT Group Sp. z o.o. Sp. k

Adres: ul. Tęczowa 2b

Kod/Miasto: 43-340 Kozy

Tytułem: Nazwa użytkownika z Allegro i numer aukcji

Bank: ING Bank Śląski

Nr konta: 26 1050 1070 1000 0090 3041 0972

Kod BIC (Swift): INGBPLPW (dla przelewów zagranicznych)

OPIS PROCEDURY REKLAMACJI
Towary dostępne na naszych aukcjach objęte są gwarancją producenta. Okres gwarancji znajduje się w opisach poszczególnych produktów. Staramy się, żeby towary dostępne na naszych aukcjach były najwyższej jakości.
INFORMACJE O DOSTAWIE
Przy zakupach na kilku naszych aukcjach zawsze obowiązującym czasem realizacji zamówienia jest ten z aukcji o najdłuższym czasie wysyłki. Asport wysyła zamówiony towar za pośrednictwem Inpostu, Poczty Polskiej jako przesyłki Pocztex Kurier48 lub firmy kurierskiej GLS oraz FedEx. Pocztex Kurier48 - jest to przesyłka pocztowa, nie kurierska, odpowiednik paczki pocztowej priorytetowej. Umożliwiamy także ODBIÓR W PUNKCIE na allegro jako opcja Paczka48 Odbiór w Punkcie, jest to odbiór paczki w dowolnie wybranym Urzędzie Pocztowym. Jak również usługę InPostu - Paczkomaty 24/7. Proszę pamiętać, że przy zamówieniu towaru o wadze ponad 30kg kurier dostarcza paczkę jedynie pod dom klienta. Nie ma obowiązku wnoszenia jej do mieszkania.
WARUNKI REKLAMACJI
Warunki gwarancji na Towary określają producenci towarów lub inni gwaranci w dołączanych do Towaru dokumentach gwarancyjnych. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na właściwym dokumencie gwarancyjnym. Klienci proszeni są o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera, a przypadku stwierdzenia, iż jest ona uszkodzona lub wybrakowana – o odmowę odbioru i podpisanie odpowiedniego protokołu. Dla uniknięcia wątpliwości, Sprzedawca oświadcza, że wykonanie wspomnianych czynności nie stanowi obowiązku Klienta. Uczestnictwo w aukcji wiąże się z akceptacją wszystkich powyższych warunków!
PRAWO ODSTĘPIENIA OD UMOWY
Zgodnie z "Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", można odstąpić od umowy kupna towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jets to możliwe tylko w przypadku jeżeli produkt jest niezniszczony, nieużywany i dołączony jest dowód zakupu. Zwroty prosimy kierować na adres biura Asport, tj. ul. Tęczowa 2b, 43-340 Kozy, z dopiskiem "zwrot". Asport dokona zwrotu kosztów produktu na podane przez Klienta konto bankowe lub Pocztą Polską na podany adrs, koszty przesyłki, koszty przekazu pocztowego nie podlegają zwrotowi. Klient dokonuje zwrotu na swój koszt. Przy zakupie produktów z promocyjną bądź darmową wysyłką Klient w przypadku zwrotu towaru ponosi całkowite koszty wysyłki, które nie podlegają zwrotowi. UWAGA: Prosimy, aby Klient poinformował Asport o zamiarze odesłania towaru e-mailem lub telefonicznie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
KOSZT ZWROTU TOWARU
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĘPIENIA OD UMOWY DOTYCZY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której cena lub wynagrodzenie zależą od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  9. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  10. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  11. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
OBOWIĄZAEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD
Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.