USZCZELNIENIE TULEI VOLVO L110G L120 967641 (6999431191)

4 monety
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
52,00 zł
Dostawa
  • List polecony priorytetowy 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Gietrzwałd, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ maszyny: ładowarka
  • marka maszyny: volvo
  • waga (z opakowaniem): 0.1 [kg]

opis

Uszczelnienie tulei łącznika ramy stosowane w ładowarkach VOLVO:

L90E, L70E, L60E, L110E, L120E, L60F, L90F, L110F, L120F, L110G, L120G, L60G, L120B, L120C, L90C, L90B, L90D, L120D *.

Nr katalogowy - 967641 *

Producent - zamiennik

Waga - 0,1 kg

Seal

 *Znaki towarowe użyte w treści strony są własnością ich prawnych właścicieli. Nazwy i numery producentów zostały podane jedynie w celach informacyjnych zgodnie z art. 156 ustawy Prawo własności przemysłowej 

Ponadto na innych aukcjach Allegro oferujemy:

  • podwozia gąsienicowe (łańcuchy, koła napędowe i napinające, rolki jezdne i podtrzymujące, stopy gąsienicowe)pasujące do maszyn większości producentów (CAT, HSW - Stalowa Wola, Komatsu, Liebherr, JCB, Atlas, O&K, VOLVO, Waryński, Hanomag, Case)
  • zęby do łyżek systemów CAT, ESCO, Komatsu, JCB, Bofors, Liebherr, Lenhoff, H&S, UNI-Z, monoblok
  • części JCB / CATERPILLAR / KOMATSU / VOLVO
  • łyżki do koparek i koparko-ładowarek
  • lemiesze
  • oryginalne części i podzespoły do spycharek produkcji rosyjskiej typu T-130, T-170, DZ-27S, B-10
Dostawa i płatność
od 13,00 zł

Lokalizacja: Gietrzwałd, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
67,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
78,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Czechy
pierwsza sztuka
78,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Irlandia
pierwsza sztuka
144,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Słowacja
pierwsza sztuka
78,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Szwecja
pierwsza sztuka
108,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Holandia
pierwsza sztuka
83,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Litwa
pierwsza sztuka
88,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Norwegia
pierwsza sztuka
144,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Włochy
pierwsza sztuka
144,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Francja
pierwsza sztuka
108,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Belgia
pierwsza sztuka
83,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Dania
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Hiszpania
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
Austria
pierwsza sztuka
83,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

KRAMER S.A.
Olsztyńska 67
11-036 Gietrzwałd
Dodatkowe informacje

  

RĘKOJMIA ZA WADY


1. Jeżeli Kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, to wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego.


2. Jeżeli Towar ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.


3. Jeżeli Towar ma wadę, Kupujący może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na Towar wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.


4. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca, Sprzedający może odmówić wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Towaru.


5. Kupujący nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży jeżeli wada Towaru jest nieistotna.


6. Kupujący będący Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady Towaru, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego.


7. Jeżeli Towar wadliwy został zamontowany, Kupujący może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady. W razie niewykonania tego obowiązku przez Sprzedającego Kupujący jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.


8. Sprzedający może odmówić demontażu i ponownego zamontowania, jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę Towaru.


9. Jeżeli Kupującym jest Konsument, może on żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania, jest obowiązany jednak ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę Towaru albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny Towaru.


10. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć Towar wadliwy do miejsca oznaczonego w Umowie Sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w Umowie Sprzedaży - do miejsca, w którym Towar został wydany Kupującemu.


11. Jeżeli ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje.


12. Postanowienia pkt. VII.17 i VII.18 stosuje się do zwrotu Towaru w razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży i wymiany Towaru na wolny od wad.


13. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający. W szczególności obejmuje to koszty demontażu i dostarczenia Towaru, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia. Nie dotyczy to postanowień pkt. VII.15 i VII.16.


14. Okres rozpatrywania reklamacji wynosi czternaście (14) dni roboczych liczonych od dnia otrzymania reklamowanego Towaru przez Sprzedającego, chyba że Sprzedający poinformuje Kupującego o konieczności przedłużenia tego terminu w przypadkach szczególnych, uzasadnionych np. koniecznością zebrania dodatkowej dokumentacji, informacji na temat przyczyn, lub okoliczności reklamacji. W takim przypadku z przyczyn niezależnych od Sprzedającego czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu.


15. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu (14) dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.


16. Kupujący otrzyma potwierdzenie zgłoszenia reklamacji od Sprzedającego.


17. Kupujący zostanie poinformowany przez Sprzedającego o zakończeniu procesu reklamacyjnego. Informacja ta będzie również dostępna dla Kupującego pod numerem telefonu ( +48 89 512 31 13)  lub e-mailowo.


18. W celu usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji Towarów, zaleca się, aby Kupujący składając reklamację z tytułu niezgodności Towaru z Umową Sprzedaży wypełnił formularz reklamacji dostępny na podstronie „Reklamacje” Sklepu Internetowego i przesłał go Sprzedającemu w postaci skanu drogą elektroniczną lub pocztą (nie jest to warunek rozpatrywania reklamacji).


19. Szczegółowych informacji dotyczących procesu reklamacji można zasięgnąć mailowo lub telefonicznie, albo bezpośrednio u Sprzedającego.


20. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana ze względu np. na jej bezzasadność, lub brak dowodu zakupu u Sprzedającego zostanie odesłany do Kupującego. Sprzedający może w takiej sytuacji obciążyć Kupującego kosztami takiej przesyłki.


21. Nie stanowią podstawy reklamacji niewielkie różnice w zewnętrznym wyglądzie Towaru wydawanego Kupującemu w zestawieniu z wyglądem Towaru (także tego samego rodzaju, marki i modelu) prezentowanym w formie graficznej w Sklepie Internetowym, które mogą wynikać z innych ustawień monitora Kupującego, warunków oświetlenia, itp. czynników związanych jedynie z używaniem Internetu do zakupów. Niniejsze postanowienie nie rodzi skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego, w szczególności nie ogranicza w żaden sposób praw Kupującego będącego Konsumentem do odstąpienia od umowy.


22. Treść złożonego Zamówienia i związanej z nim Umowy Sprzedaży oraz treść zaakceptowanych przez Użytkownika Klauzul w brzmieniu wiążącym strony w dacie zawarcia danej Umowy Sprzedaży jest udostępniana Użytkownikowi na Koncie lub przesłana jako Potwierdzenie Zamówienia - wiadomość elektroniczna (e-mail) – wraz ze stosownymi odnośnikami do treści składających się na Umowę Sprzedaży. Treść Regulaminu, Ogólnych Warunków Umowy Sprzedaży, jak również Polityki Prywatności znajdują się na stronach Sklepu Internetowego. W przypadku Użytkowników, którzy zawierają Umowy Sprzedaży z wykorzystaniem formuły „gość” lub telefonicznie, mając na względzie możliwość wprowadzania zmian w treści Regulaminu, Ogólnych Warunków Umowy Sprzedaży, Polityki Prywatności i Klauzul Sprzedający zdecydowanie zaleca, aby Użytkownik każdorazowo utrwalił na własny użytek (w formie wydruku, zapisu cyfrowego np. jako tzw. zrzut ekranu) treść wspomnianych wyżej dokumentów w takim brzmieniu, w jakim wiązała ona strony w chwili zawarcia poszczególnych Umów Sprzedaży.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

KRAMER S.A.
ul. Olsztyńska 67
11-036 Gietrzwałd

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

WAŻNE!


W przypadku, kiedy opakowanie towaru dostarczonego przez firmę kurierską budzi Państwa wątpliwości: jest uszkodzone, dziurawe, niedbale oklejone, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie tego faktu kurierowi, sporządzenie protokołu z zapisem o uszkodzeniu paczki w transporcie i bezzwłoczny kontakt z nami.

Jeśli po odbiorze przesyłki i jej otwarciu, zauważycie Państwo uszkodzenia towaru, prosimy o złożenie reklamacji wraz z protokołem do firmy kurierskiej. Dokonać należy tego niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od odbiory przesyłki.



WARUNKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY TOWARU


KONSUMENT


1. Dokonujący zakupu Towaru Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając oświadczenie na piśmie w terminie do czternastu (14) dni od dnia wydania Towaru lub jego ostatniej częsci. 


WARUNKI ODSTĄPIENIA DLA KONSUMENTA 


2. Aby skutecznie odstąpić od umowy wystarczy wysłać do Sprzedającego przed upływem ww. terminu podpisane oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Konsument może, lecz nie musi skorzystać z wzoru oświadczenia znajdującego się poniżej. Oświadczenie z podpisem Konsumenta może zostać wysłane w postaci skanu drogą elektroniczną  lub w oryginale pocztą na adres Sprzedającego. Oświadczenie może być złożone w postaci elektronicznej, opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (podpis elektroniczny) lub bez podpisu elektronicznego. Można je także złożyć osobiście u.

3. Pojęcia i wyrażenia pisane wielką literą w treści niniejszego oświadczenia, mają znaczenia nadane im w treści Regulaminu Sklepu Internetowego.

4. W razie skutecznego odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. 

5. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, najlepiej wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu, albo oddzielnie – jednak nie później niż w terminie siedmiu (7) dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do przesyłki ze zwracanym Towarem powinien zostać dołączony oryginał podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że wcześniej takie oświadczenie zostało wysłane pocztą, kurierem, albo złożone osobiście u Sprzedającego lub przesłane w postaci scanu na adres e-mail. W razie wykonania przez Konsumenta prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży zwrot Towaru może nastąpić w miejscu wydania Towaru, lub za pośrednictwem podmiotu trzeciego świadczącego usługi kurierskie, transportowe lub pocztowe. W razie przesyłania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w formie elektronicznej, Sprzedający niezwłocznie potwierdza Kupującemu otrzymanie oświadczenia.

6. Zwracany Towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym. Kupujący powinien zwrócić Towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, w jakim go otrzymał. W szczególności do Towaru powinny być dołączone wszelkie otrzymane wraz z Towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania i inne dokumenty, a także dokument poświadczający zakup. Zalecane jest, aby zwracany Towar był zapakowany w oryginalne opakowanie, chyba że zostało ono usunięte w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru i nie wykraczało poza zwyczajowo przyjęte korzystanie z Towaru. W takim przypadku należy zadbać o to, aby Towar był bezpiecznie zapakowany w celu uniknięcia ryzyka uszkodzeń w transporcie. Przesyłkę przed nadaniem należy oznaczyć właściwym adresem Sprzedającego, do którego Towar jest zwracany.

7. Zwrot uiszczonej przez Kupującego ceny Towaru i poniesionych kosztów dostawy do Kupującego zostanie dokonany w terminie czternastu (14) dni. Konsument może zadecydować czy zwrot środków ma się odbyć przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący czy w inny sposób. 

8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w przypadku umowy:            

a. dotyczącej nagrań dźwiękowych lub wizualnych danych albo programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte przez Kupującego; 

b. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Kupującego o utracie prawa odstąpienia od umowy;

c. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego; a Kupujący został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy;

d. w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (w szczególności wskutek imiennej rejestracji produktu przez Kupującego w bazie danych producenta, co powoduje przypisanie produktu do Kupującego);

e. sprzedaży Towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

f. w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

g. w której Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;

h. w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

i. o dostarczenie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę 

j. o świadczenie usług w zakresie przewozu Towarów, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

k. ww. wyjątki odnoszą się więc m.in. do następujących przedmiotów: części elektrycznych i elektronicznych, materiałów eksploatacyjnych (np. oleje, płyny), części sprowadzanych od producentów na życzenie Konsumenta. 

9. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

   

O sprzedającym
KRAMER_SA
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

329

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48 89 544 92 13
  • +48 734 123 325
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

KRAMER S.A. powstała w 1997 roku i obecnie jesteśmy jednym z największych dystrybutorów części zamiennych do maszyn budowlanych, spycharek, koparek, ładowarek, wiertnic i palownic, a szczególnie podwozi gąsienicowych: gąsienic stalowych, łańcuchów, rolek jezdnych i podtrzymujących, kół napędowych, kół napinających oraz zębów, łyżek i lemieszy (krawędzi tnących), filtrów, sworzni, tulei, itp

Wieloletnie doświadczenie, wykwalifikowana kadra znająca specyfikę branży budowlanej oraz potencjał produkcyjny naszych partnerów pozwala nam szybko reagować na potrzeby rynku. Jako profesjonaliści zapewniamy natychmiastową dostawę towaru pod wskazany w zamówieniu adres, stałym odbiorcom oferujemy system atrakcyjnych rabatów i terminów płatności, oferujemy części najwyższej jakości objęte pełną gwarancją producenta oraz rękojmią KRAMER S.A.

 Wyrażamy nadzieję, że poziom oferowanych przez nas usług pozwoli nam zakwalifikować się do grona Waszych stałych dostawców.

Pozostałe informacje

Skontaktuj się z nami!

+48 89 512 31 10

+48 89 544 92 13

+48 882 583 618 WhatsApp i Viber  

+48 883 822 615 WhatsApp i Viber

+48 734 123 325 WhatsApp i Viber

+48 662 527 139 EXPORT Viber – we speak English, ГОВОРИМ ПО-РУССКИ